Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-22, 16:50
  #4153
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
När jag läste på deras officiella twitter-konto igår kväll så var det tydligen något större fel hos någon av deras serverleverantörer som berör US regionerna och jag vet inte hur läget är just nu, för jag har inte kollat sedan dess. Men då fanns det i allafall ingen beräknad tid för när det skulle vara klart. Det händer lite då och då att deras servrar kan krångla lite. Så det är bara att avvakta antar jag.
Ja fan man ska inte klaga när det är gratis. Är ju bara göra en ny email och fortsätta när prövotiden är över.
Citera
2016-08-24, 12:14
  #4154
Medlem
Vioes avatar
Netflix har ju troligtvis tillgång till engelska undertexter på varenda film/serie , så varför har vi inte tillgång till dem?
Citera
2016-08-24, 16:07
  #4155
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vioe
Netflix har ju troligtvis tillgång till engelska undertexter på varenda film/serie , så varför har vi inte tillgång till dem?
Finns väl till filmer som både finns på amerikanska och svenska utbudet?

Såg Shutter Island med engelsk i förrgår.
Citera
2016-08-24, 17:57
  #4156
Medlem
puckots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Ja fan man ska inte klaga när det är gratis. Är ju bara göra en ny email och fortsätta när prövotiden är över.

Ah. Du kör den varianten på Getflix menar du? Skulle nog bli lite jobbigt i längden att hålla på så. Man har väl bara en veckas prövotid eller så? Vette fan om jag hade orkat att hålla på så en gång i veckan, bara för att få det gratis. Dom drar väl inte mer än runt 30kr i månaden tror jag från mitt kort, så känns inte värt att hålla på att krångla när det ändå är så pass billigt.

Tror jag betalade runt 40kr när jag låg hos Unblock-US tidigare, så det är lite skillnad. Har funderat på att haka på deras varianter där man kan betala för en längre period på en gång för att spara ännu mer pengar. Tror man kan pressa månadskostnaden till någonstans runt 20kr eller så, om man väljer att betala för ett helt år t.ex.
Citera
2016-08-24, 21:25
  #4157
Medlem
NickLidstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Ah. Du kör den varianten på Getflix menar du? Skulle nog bli lite jobbigt i längden att hålla på så. Man har väl bara en veckas prövotid eller så? Vette fan om jag hade orkat att hålla på så en gång i veckan, bara för att få det gratis. Dom drar väl inte mer än runt 30kr i månaden tror jag från mitt kort, så känns inte värt att hålla på att krångla när det ändå är så pass billigt.

Tror jag betalade runt 40kr när jag låg hos Unblock-US tidigare, så det är lite skillnad. Har funderat på att haka på deras varianter där man kan betala för en längre period på en gång för att spara ännu mer pengar. Tror man kan pressa månadskostnaden till någonstans runt 20kr eller så, om man väljer att betala för ett helt år t.ex.
Det är 14 dagar, alltså så jobbigt är det inte att göra en ny email och byta dns på mitt ps4.
Citera
2016-08-24, 21:49
  #4158
Avstängd
GETSTRONGs avatar
Finns Beck filmerna på netflix? Menar inte dom nyaste.
Citera
2016-08-24, 22:49
  #4159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GETSTRONG
Finns Beck filmerna på netflix? Menar inte dom nyaste.

Sökte snabbt men ingen Beck-film.

Viaplay har ett gäng som hyrfilm, 29-49:-/st.
Citera
2016-08-29, 19:03
  #4160
Avstängd
GETSTRONGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupsu
Sökte snabbt men ingen Beck-film.

Viaplay har ett gäng som hyrfilm, 29-49:-/st.
Nej tack. Ska jag först betala 399 kr för viaplay per månad och sen ytterligare 29-49 kr för att se film?
Citera
2016-08-29, 20:30
  #4161
Medlem
systemkollapss avatar
Jag har valt att inte betala mitt abonnemang. Fick ett mejl om att det inaktiverats. Nu när jag tänkt ta upp prenumerationen loggade jag in på appen för att komma åt mitt konto och betalinformation. Såg att jag kan se filmer och serier utan att jag betalat. Inget är taget från mitt konto. Så jag inte får någon extraavgift. Är det något som blivit fel.
Citera
2016-08-30, 16:45
  #4162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GETSTRONG
Nej tack. Ska jag först betala 399 kr för viaplay per månad och sen ytterligare 29-49 kr för att se film?

Nja, 399:- om man skall ha all sport annars är det 99:- men jo man tycker ju att de kunde skippa extra hyrkostnad.

Såg nu att Plejmo också har ett gäng äldre Beck för 19-39:-/st
__________________
Senast redigerad av lupsu 2016-08-30 kl. 16:48.
Citera
2016-09-02, 19:14
  #4163
Medlem
Ibiza80s avatar
En annan person har loggat in på Netflix och nu vet jag inte hur man gör för att logga ut. Längst uppe i högra hörnet brukar namnet finnas på personen som är inloggad, där brukar man kunna logga ut. Men det finns ingenting i det hörnet. Jag är rådvill. Kan någon hjälpa mig.
Citera
2016-09-02, 22:18
  #4164
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibiza80
En annan person har loggat in på Netflix och nu vet jag inte hur man gör för att logga ut. Längst uppe i högra hörnet brukar namnet finnas på personen som är inloggad, där brukar man kunna logga ut. Men det finns ingenting i det hörnet. Jag är rådvill. Kan någon hjälpa mig.
Stoppa pressarna! Jag kom det! Namnet dök naturligtvis upp i högra hörnet då man klickade på respektive användare. Tjoho!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback