Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-13, 05:36
  #1
Medlem
Tjena boys! (Stereotypiskt eller hur mhmm..Dont you just love it?!)
Jo det är så att har haft Empire Total War ett bra tag nu installerat på steam och kört det ett flertal gånger utan några som helst problem inte det minsta lagg eller något everything is good..MEN ja alldeles nyligen så försökte jag spela det (Har inte spelat spelet på ett tag men det är egentligen inte relevant) rättare sagt nyss och spelet startades utan några problem men kom bara till första menyn där det står vilka som gjort spelet osv sen stängdes spelet ner av någon anledning och här kommer det skumma, ingen error ruta eller något dylikt dök upp utan spelet som sagt stängdes bara ner hux flux och försvann då från aktivitetsfältet...Försökte då ett flertal (Fucking 32 jävla gånger!!!) gånger att starta upp spelet men samma sak hände och ja klockan är sent och brist på vilja eller lust och ringa någon som har koll på det här så vänder jag mig till er genier här på flashback för och hjälpa mig så yeah hjälp mig för fan!!

//Lazy ()
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback