Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-11, 13:13
  #1
Medlem
darjeengs avatar
Hejsan, Flashback.

Jag har verkligen testat ALLT och googlat och försökt men förstår inte vad lösningen är:

Specifikationer

Problemet: När jag startar upp antingen Ghost Recon eller Battlefield så börjar spelen bra. Men sedan efter någon minut av spelande så blir skärmen svart och jag måste göra ALT+F4. Meddelandet jag då får upp är: "Kernel Mode Driver *Nummer på version* har slutat fungera och återställts"

Vad jag har testat att göra: Testat gamla, nya och beta drivers, inga fungerade bättre än de andra. Jag har försökt googla som satan, kolla temperaturen på GPU, men inget fungerar riktigt.

Vad problemet kanske kan vara: Kan det möjligtvis vara så att min dator får för lite ström av nätagget och att det måste bytas ut? Kolla gärna på mina specifikationer och säg.

Det konstiga är att datorn fungerar utmärkt till de flesta spel UTOM Battlefield 3 och Ghost recon future soldier. Vad är det för speciellt med de spelen? Eller är de väldigt krävande bara?

Nu skall detta fixas en gång för alla med hjälp av nästa-generations hjärna; Flashback!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback