Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-10, 14:00
  #1
Medlem
MelonKamels avatar
Tja, När jag startar Leauge Of Legends så kommer "Badgen" elr vad man säger upp. Sedan Play knappen. Efter detta händer INGENTING. Ingen loginscreen eller felmeddelande. Snälla hjälp!

Edit: Kan ju säga att jag har vatt på Semester i en vecka och innan det så funkade ALLTING helt normalt
Citera
2012-08-10, 14:31
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MelonKamel
Tja, När jag startar Leauge Of Legends så kommer "Badgen" elr vad man säger upp. Sedan Play knappen. Efter detta händer INGENTING. Ingen loginscreen eller felmeddelande. Snälla hjälp!

Edit: Kan ju säga att jag har vatt på Semester i en vecka och innan det så funkade ALLTING helt normalt

Vad jag gör om LoL inte fungerar:
1. Stänger av allt som har med lol att göra (gå in i aktivitetshanteraren) och testa igen
2. Stänger av LoL recorder eller installerar updates.
3. Startar av datorn (logiskt nog funkar detta oftast)
4. Installerar om spelet.

Lycka till!
Citera
2012-08-10, 17:42
  #3
Medlem
ThingThings avatar
Som första svaret säger, stäng av alla processer som har med Lol att göra och prova att starta spelet igen. Fungerar inte detta så ominstallerar du spelet, och startar det igen för att spela. Fungerar inte detta så vet jag inte vad som är fel, och att vänta på någon slags uppdatering kanske hjälper om det skulle vara så illa.
Citera
2012-08-10, 22:35
  #4
Medlem
MelonKamels avatar
TACKAR! Nu funkar det felfritt igen. Tackar igen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback