Jag (man) är på jakt på ett par snygga chelsea boots som passar bra till smala mörkblå, blå eller gråa jeans.
Är svart eller brunt att föredra? Vill gärna ha ganska höga (upp på benet alltså) men en låg sula och ganska spetsig spets
Jag (man) är på jakt på ett par snygga chelsea boots som passar bra till smala mörkblå, blå eller gråa jeans.
Är svart eller brunt att föredra? Vill gärna ha ganska höga (upp på benet alltså) men en låg sula och ganska spetsig spets
Kring 1500 kanske.
Bruna mocka är snyggast enligt mig! Undvik svarta skor till jeans.
Kring 1500 kanske.
Om du kan tänka dig att överstiga din budget med några hundralappar så skulle jag verkligen rekommendera dig att kolla in http://www.herringshoes.co.uk/! Det finns riktigt schyssta chelseaboots där. Jag ska själv lägga en beställning på ett par Loake Chatsworth då lönen trillar in på kontot. Herrings "Coltham" är också mycket intressanta.
Kass kvalitet och speciellt snygga var de inte heller. Skippa Gant om du vill ha ett par bra pjuck (skippa Gant helt och hållet, förresten) är min rekommendation till TS.
Senast redigerad av trasigluffare 2012-08-09 kl. 16:28.
RM Williams och Herring i synnerhet var verkligen riktigt fina skor, Blundstone tycker jag dock hade lite för runt spets och lite för rejäl sula.
Problemet med RM Williams och Herring är väl att det är nästan lite för fina skor för att det ska gå ihop med resten av vad jag klär mig i. Men åter igen, såg verkligen otroligt fina ut.