Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-18, 16:21
  #529
Medlem
Hej! Har en fråga om Snapchat kartan! Har försökt få svar av Snapchat teamet under lång tid. Men utan resultat. En bekant å jag har ofta kontakt via Snap, både via bilder och chatten. När han knäpper på så ser man ju att han är hemma. Men vidare så uppdateras inte "senast aktiv" ,trots att vi skickar flera så uppdateras de inte. Sen far han på jobbet. 3 mil bort. Vi skickar både bilder och skriver i chatten. Men hans plats och senast aktiv uppdateras inte. Han står kvar hemma, fast jag vet han är på jobbet och skickar bilder därifrån. Är de ngn som vet varför "senast aktiv" och plats inte uppdateras fast man använder Snap flera ggr? Tacksam för svar av någon som vet =)
Citera
2018-01-25, 19:37
  #530
Medlem
Satine_s avatar
Hjälp!
Min bonusdotter har Snapchat och hon och hennes kompis ringer ofta videosamtal till varandra. Sedan en tid tillbaka kan inte min bonusdotter se kompisen (eller någon annan hon ringer till), det blir bara som en massa streck. Kompisen kan se bonusdottern och kameran på mobilen fungerar perfekt annars. Någon som vet hur man kan få ordning på det?
Citera
2018-01-30, 22:45
  #531
Medlem
.ermins avatar
Hur fan får man fram allas mystore i nya uppdateringen? Det finns inte på samma ställe som innan?
Citera
2018-02-01, 20:51
  #532
Medlem
Skullknights avatar
Tycker det är jävligt dumt att folks storys finns på två olika ställen nu, beroende på om man "snappat" med dem eller ej...
Citera
2018-02-01, 21:25
  #533
Medlem
Nya snap är ju helt värdelöst?! Storys blandas med massa random kändisars?! Hur fan får man tillbaka gamla
Citera
2018-02-05, 15:26
  #534
Avstängd
Är det möjligt att på något sätt logga in på någons Snap från min telefon, utan att det loggas ut på personens Snaps telefon? Så att det ej märks dvs om jag loggar in när personen inte använder sin mobil för tillfället.
Citera
2018-02-06, 08:32
  #535
Medlem
Blaze.s avatar
Har en Samsung Galaxy A5 2016. Varför kan jag inte spela in flera klipp samtidigt? Alltså om jag fortsätter att hålla nere inspelningsknappen så slutar den filma än då. Var ett tillfälle vid nån uppdatering det gick att spela in "länge" så att det la sig flera klipp men nu en tid tillbaka har det inte gått. Något man själv kan göra för att ändra på detta?

Mvh
Citera
2018-02-07, 01:34
  #536
Medlem
speedygonsalezs avatar
sprids en bild på facebook nu där det står

"snapchat filters are facial recognition database created by the FBI, you dont believe me? google patent us9396354
Citera
2018-02-07, 15:08
  #537
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterkall2018
Hej! Har en fråga om Snapchat kartan! Har försökt få svar av Snapchat teamet under lång tid. Men utan resultat. En bekant å jag har ofta kontakt via Snap, både via bilder och chatten. När han knäpper på så ser man ju att han är hemma. Men vidare så uppdateras inte "senast aktiv" ,trots att vi skickar flera så uppdateras de inte. Sen far han på jobbet. 3 mil bort. Vi skickar både bilder och skriver i chatten. Men hans plats och senast aktiv uppdateras inte. Han står kvar hemma, fast jag vet han är på jobbet och skickar bilder därifrån. Är de ngn som vet varför "senast aktiv" och plats inte uppdateras fast man använder Snap flera ggr? Tacksam för svar av någon som vet =)
För att han stänger av platstjänster.
Citera
2018-02-08, 01:03
  #538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Nya snap är ju helt värdelöst?! Storys blandas med massa random kändisars?! Hur fan får man tillbaka gamla

Jag håller med. Avinstallerade appen och kör nu med en äldre version istället.
Bara att tanka ner härifrån:

https://snapchat.en.uptodown.com/android/old
Citera
2018-02-10, 20:52
  #539
Medlem
Hur ser man sina vänners story i den nya uppdateringen?
Förut låg de ju alltid till höger. Men vart är dem nu?

Har inte så många vänner inlagda på Snapchat, så kanske inte är nån som uppdaterat sin story sen uppdateringen dock...
Citera
2018-02-10, 22:58
  #540
Medlem
Asså va är de för jävla bullshit update dom gjort att man bara kan se en story 1 gång?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback