Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-19, 22:53
  #193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteij
Jag har försökt ta bort mina inlägg men inte lyckats. Jag tar rillbaka det jag skrivit.

Blivit trakasserad, hotad och/eller anmäld av Örjan? =/
Citera
2022-08-20, 00:59
  #194
Medlem
QueenJzs avatar
Finns det någon samlad fup om det här? Hittar bara utspridda filer här och där och ingen samlad bild av någonting.
Citera
2022-08-20, 09:13
  #195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Detta låter väldigt spännande. Alla lånkar är döda. Nån som sitter på fup/dom? Andra handlingar? Kanske nåt från IVO eller Socialstyrelsen?

Inte?
Citera
2023-01-27, 21:52
  #196
Medlem
Fortfarande ingen som kan dela med sig av FUP/dom/etc.?

Jobbade med ÖF ett tag och hade aldrig någonsin kunnat ana detta. Han framstod som världens snällaste och skötte arbetet utan problem.
Citera
2024-03-11, 22:25
  #197
Medlem
Tor-Odenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAssRapist
Riktig jävla Josef Mengele asså! Han vill man inte hamna hos!

På vilket sätt är han Josef Mengele? Han har ju inte dödat någon eller skickat någon till koncentrationsläger, din pantade korkskalle?
Citera
2024-03-11, 23:59
  #198
Avstängd
KirkenesCowboyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Finns det någon samlad fup om det här? Hittar bara utspridda filer här och där och ingen samlad bild av någonting.

Citat:
Ursprungligen postat av Omori
Fortfarande ingen som kan dela med sig av FUP/dom/etc.?

Jobbade med ÖF ett tag och hade aldrig någonsin kunnat ana detta. Han framstod som världens snällaste och skötte arbetet utan problem.

Ring Skatteverket och be om att få Örjans personnummer (möjligt att Ratis eller någon annan sida kan erbjuda den tjänsten jag vet inte). Ta sedan kontakt med den tingsrätt där Örjan varit uppe i och be om FUP.
Citera
2024-03-12, 06:51
  #199
Medlem
skillemandinkis avatar
Han har för 3 veckor sedan fått en skriftlig varning från chefen på Vimmerby hälsocentral

https://m.dagensvimmerby.se/nyheter/...ligt-beteende/
Dags att börja med medicinen igen doktorn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback