Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-22, 18:56
  #781
Avstängd
Buprenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saintwest
Gå över till pramiracetam istället som är mer potent.
Det är i princip lika potent som phenylpiracetam.. är snarare en smaksak.
Citera
2017-02-01, 16:29
  #782
Medlem
Saintwests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bupreno
Det är i princip lika potent som phenylpiracetam.. är snarare en smaksak.
Kanske det...men för mig fungerade pramiracetam betydligt bättre.
Citera
2017-02-07, 20:27
  #783
Avstängd
fleshinlights avatar
Här är en intressant rapport om Phenylpiracetam på reddit
https://www.reddit.com/r/Nootropics/...r_sociability/
Citera
2017-02-14, 11:34
  #784
Medlem
Har tagit Coluracetam under ett par månader och tycker denna nootropik är bäst mot ångest/depression samtidigt ökade den min kognitiva förmåga betydligt mer än någon annan racetam som jag testat tidigare.
Citera
2017-02-22, 21:01
  #785
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instathirst
Har tagit Coluracetam under ett par månader och tycker denna nootropik är bäst mot ångest/depression samtidigt ökade den min kognitiva förmåga betydligt mer än någon annan racetam som jag testat tidigare.

Har precis börjat med coluracetam (dosering 10mg, två gånger om dagen) och är inne på första veckorna.

Trots stor skepsis (GAD + trist period i livet pga separation etc) så vill jag mena att den har viss positiv påverkan vad gäller mitt mående. Ska inte ta gift på att det är så, men det här har åtminstone haft större effekt än valfri SSRI.

Känner mig i övrigt mer fokuserad och prestationsglad.
__________________
Senast redigerad av Gaspedala 2017-02-22 kl. 21:04.
Citera
2017-03-11, 12:32
  #786
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaspedala
Har precis börjat med coluracetam (dosering 10mg, två gånger om dagen) och är inne på första veckorna.

Trots stor skepsis (GAD + trist period i livet pga separation etc) så vill jag mena att den har viss positiv påverkan vad gäller mitt mående. Ska inte ta gift på att det är så, men det här har åtminstone haft större effekt än valfri SSRI.

Känner mig i övrigt mer fokuserad och prestationsglad.
Precis börjat med Coluracetam och undrar om man det är något kolintillskott som ni tar tillsammans med det för bättre effekt?
Citera
2017-03-17, 22:24
  #787
Medlem
Gaspedalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pacmann
Precis börjat med Coluracetam och undrar om man det är något kolintillskott som ni tar tillsammans med det för bättre effekt?

Ledsen för sent svar! Men absolut. Kolin.
Citera
2017-03-30, 13:16
  #788
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pacmann
Precis börjat med Coluracetam och undrar om man det är något kolintillskott som ni tar tillsammans med det för bättre effekt?
Det är inget du måste ta men kan ge bättre effekt. Testa Alphagpc
Citera
2017-04-08, 23:09
  #789
Medlem
Triunitys avatar
Hur blir man av 800mg Oxiracetam första gången man tar det? Skall träffa en gammal vän till mig och tänkte om 800mg x 2 utspritt på dagen kan underlätta snacking. Någon som vet? Och har du någon dos du kan rekomendera? Kommer kapsla in det i kapslar.
Citera
2017-04-09, 13:25
  #790
Medlem
Triunitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triunity
Hur blir man av 800mg Oxiracetam första gången man tar det? Skall träffa en gammal vän till mig och tänkte om 800mg x 2 utspritt på dagen kan underlätta snacking. Någon som vet? Och har du någon dos du kan rekomendera? Kommer kapsla in det i kapslar.
köpte Phenibut billigt inrikes på flugsvamp og det funka bra, men nu la jag en order på Oxiracetam, kanske skulle beställt Noopept, fanns så mycket att välja mellan och jag är ny inom detta. Så jag köpte Oxiracetam, hur är det mot social fobi? Någon som har erfarenhet.
Citera
2017-04-27, 15:47
  #791
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Triunity
köpte Phenibut billigt inrikes på flugsvamp og det funka bra, men nu la jag en order på Oxiracetam, kanske skulle beställt Noopept, fanns så mycket att välja mellan och jag är ny inom detta. Så jag köpte Oxiracetam, hur är det mot social fobi? Någon som har erfarenhet.
Phenibut är nog det bästa som finns mot socialfobi finns ingen substitut
Citera
2017-04-29, 14:49
  #792
Medlem
Jag är ny inom allt som har med nootropika att göra så tryggast vore kanske att köpa en kommersiell stack men det kändes så dyrt så jag tänkte bygga en egen och är tacksam för åsikter och tips på optimering av min stack. Mitt mål är att kunna behålla skärpan och underlätta inlärning under en längre period med föreläsningar och basgruppsarbeten på universitetet. Jag är 185cm och väger 95kg om det har någon betydelse.

Stacken är som följer

Centrophenoxine 500mg morgon
Noopept 20mg morgon
Oxiracetam 1500mg morgon
Pramiracetam 600mg morgon

Räcker mina doseringar?

Finns det annat jag borde ta eller är det kanske så att jag tar i för mycket?

Behöver jag ta något till eftermiddagen med? I så fall vad?

Tacksam för hjälp!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback