30 017 besökare online
856 864 medlemmar • 45 814 877 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Sport & träning > Extremsport
Svara på ämne
Ämnesverktyg
KingECantona
Medlem
KingECantonas avatar
Självklart ska man skryta om hur "hårdhudad" man är under fyllan igår och jag skakade hand på att jag ska köra shorts och T-shirt imorgon när vi kör paintball.

Så nu till min fråga, hur mycket kommer jag kvida?

Sockermissbrukare
Medlem
Sockermissbrukares avatar
Det kommer göra jävligt ont, grattis
De som vill bli rika låter sig snärjas av frestelsen och faller offer för alla de dåraktiga och skadliga begär som störtar människorna i fördärv och undergång. Kärleken till pengar är roten till allt ont; genom den har många förts bort från tron och vållat sig själva mycket lidande

Störta Mammon

Zhirgoyt
Medlem
Zhirgoyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockermissbrukare
Det kommer göra jävligt ont, grattis

Jääävligt ont. Och blåmärkena du kommer ha sen!

skogshomo
Medlem
skogshomos avatar
Be dina vänner filma det, om ett par veckor kommer du att kunna skratta åt det men när kulorna börjar vina runt dig kommer du vara ordentligt nära att göra på dig pga. nervositet, men lugn...
Det övergår till härlig smärta. använd suspensoar, det är väldigt viktigt

fragge76
Medlem
fragge76s avatar
Hoppas du är j*vligt bra på att ducka.
Det kommer att svida, men om du inte gnäller så fattar dina polare hur hård du är.

kattben
Medlem
kattbens avatar
Se till att vara en bra bit ifrån polarna så kommer det nog gå bra, gör förjävla ont att bli skjuten från nära håll ( även med overall ).

KingECantona
Medlem
KingECantonas avatar
snart smäller det

yeahgrr
Medlem
yeahgrrs avatar
som alla redan sagt... de träffar du kommer få där huden är bar kommer att kännas rejält.... och en samling blåmärken lär du helt säkert kunna visa upp efteråt

såvida inte dina polare är helt kassa på att träffa...

KingECantona
Medlem
KingECantonas avatar
7vs7

ganska många med andra ord

GuranBanane
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
7vs7

ganska många med andra ord

Det lite lustiga i den kråksången är nog att om du är ensam om att köra i shorts och tshirt kan lätt 7vs7 vändas till 13vs1 för att verkligen övertyga dig om att du inte är så hårdhudad som du glatt hävdas

Lycka till och spring som en tok för nog fan kommer det svida alltid

KingECantona
Medlem
KingECantonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuranBanane
Det lite lustiga i den kråksången är nog att om du är ensam om att köra i shorts och tshirt kan lätt 7vs7 vändas till 13vs1 för att verkligen övertyga dig om att du inte är så hårdhudad som du glatt hävdas

Lycka till och spring som en tok för nog fan kommer det svida alltid

nu är jag tillbaka,.

Ska säga att jag fick mer eller mindre ångest när kulorna började flyga omkring. Körde mitt bästa som om det vore liv och död, dock kunde jag inte köra mer än 2 omgångar för myggorna mer eller mindre åt upp mig levande. Det gick helt enkelt inte. Blev träffad en gång fast det var på masken så jag kände egentligen inget.

hade det inte funnits så in i helvete mygg och annat knott så hade jag kört på men lucky me

backpacka
Medlem
backpackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
nu är jag tillbaka,.

Ska säga att jag fick mer eller mindre ångest när kulorna började flyga omkring. Körde mitt bästa som om det vore liv och död, dock kunde jag inte köra mer än 2 omgångar för myggorna mer eller mindre åt upp mig levande. Det gick helt enkelt inte. Blev träffad en gång fast det var på masken så jag kände egentligen inget.

hade det inte funnits så in i helvete mygg och annat knott så hade jag kört på men lucky me

haha du kom lindrit undan, jag körde för 10 veckor sedan och har fortfarande märken på kroppen

Svara på ämne
Topp Dela »