34 151 besökare online
856 313 medlemmar • 45 791 601 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Övrigt > Sista utvägen - för ämnen som saknar eget forum
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tictacs
Medlem
någon som lagt märke till denna sidan?
Fler och fler sidor som är emot "mörka skämt" dyker upp. Det jag märker är att för det mesta så styrs dessa sidor av uppmärksamhetskåta individer som utnyttjar folks dumma agenda för att sprida sin Facebookprofil, detta äcklar mig något enormt.

Någon som har märkt detsamma?

Gurreboi1
Medlem
Gurreboi1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tictacs
någon som lagt märke till denna sidan?
Fler och fler sidor som är emot "mörka skämt" dyker upp. Det jag märker är att för det mesta så styrs dessa sidor av uppmärksamhetskåta individer som utnyttjar folks dumma agenda för att sprida sin Facebookprofil, detta äcklar mig något enormt.

Någon som har märkt detsamma?
Har också märkt detta! Särskilt när dem skapar en "motgrupp" typ Vi som är emot The typical engla, när det enda dem vill är att få mer "likes" än den riktiga gruppen.

Hadezbn123
Medlem
Värsta är att gruppen får ju bara mer uppmärksamhet när fler grupper skapas

Tictacs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurreboi1
Har också märkt detta! Särskilt när dem skapar en "motgrupp" typ Vi som är emot The typical engla, när det enda dem vill är att få mer "likes" än den riktiga gruppen.

Exakt, grupperna som siktar in sig människor med "pk kärringar"(som de flesta på Flashback så fint uttrycker sig) får en hel del anhängare, som inte bara kränker en utav de mest grundläggande värderingarna vi har. Dem försöker även tigga "likes" till sina Facebooksidor.

Tictacs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadezbn123
Värsta är att gruppen får ju bara mer uppmärksamhet när fler grupper skapas

Jaså, något du kan länka till? Detta låter onekligen förfärligt.

Slicka
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tictacs
Jaså, något du kan länka till? Detta låter onekligen förfärligt.
Det är väl självklart?
om någon skapar en grupp och någon skapar en motgrupp så kommer ju fler människor veta om den vanliga gruppen än om motgruppen inte fanns.
mitt inlägg kan vara lite luddigt då jag inte sovit än men ja.

ensiferum
Medlem
ensiferums avatar
Jag var inte ens medveten om att det fanns en sida vid namn The Typical Engla.

Nu gör jag det.

Tycker alla de där Typical sidorna är trista.. The Typical Svensken funkade eftersom alla poster (innan det blev lökiga pedofilskämt) var på svengelska.

simba_rock
Medlem
Detta måste väl ändå vara ett i-landsproblem Dom tjänar väl inga pengar på detta.

hoaz
Medlem
hoazs avatar
Kalla mig dum, men jag fattar inte. TS, är du emot The typical Engla-sidan, eller är du emot sidor som är emot den?
The righteous perish, and no one ponders it in his heart; devout men are taken away, and no one understands that the righteous are taken away to be spared from evil. Those who walk uprightly enter into peace; they find rest as they lie in death.

teflonpannan69
Medlem
teflonpannan69s avatar
Frågan är bara vad polisen och åklagarmyndigheten kommer göra åt detta tiggande av så kallade "likes".

Är en pragmatisk libertarian. Stolt ordförande och medlem #1 i Solskensnysarklubben Tala är silver, tiga är zink.

Behöver du någon att prata med? Jourhavande medmänniska till din tjänst! Bara att PMa!

meetthefockers
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Frågan är bara vad polisen och åklagarmyndigheten kommer göra åt detta tiggande av så kallade "likes".

de hugger väl av tummen skulle jag tro.

fr3aksh0w
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teflonpannan69
Polisen kan inte göra något åt en sida på Facebook precis. Dom som äger den gruppen har ju inte begått något brott så.

Ont: Jag har aldrig varit inne på just den sidan men det finns ju massa "the typical" grupper och dom kan vara lite småroliga ibland. Jag tycker att folk ska kunna ta lite skämt faktiskt.

Svara på ämne
Topp Dela »