Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-02, 00:13
  #1
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=D7UFp...ature=youtu.be

Nån som kan reflektera lite över situationen i videoklippet?
För ur min syn så verkar detta vara sinnessjukt att det ska på det här viset.
Citera
2012-08-02, 00:17
  #2
Medlem
SDU utslängda från möte pga fel hudfärg.

http://www.friatider.se/sdu-utslangd...e-valkomna-har
Citera
2012-08-02, 00:25
  #3
Medlem
kakburks avatar
Om en privat arrangör hade satt upp "whites only" på entrédörren hade den korrupta DO inte snålat med skadeståndskraven.
Hyckleri, vad är det? Börjar bli glömsk....
Citera
2012-08-02, 00:30
  #4
Medlem
Men vad fan det förstår väl ni också. Man kan ju inte vara rasist om man är svart. Det är ju helt befängt.
Citera
2012-08-02, 00:33
  #5
Medlem
AllaOlikaAllaLikas avatar
Jag tycker att detta är väldigt obehagligt, att man förbjuder människor från att delta i aktiviteter för att dessa personer har "fel" hudfärg.
Citera
2012-08-02, 00:38
  #6
Medlem
endymions avatar
Tycker dom skötte det ganska snyggt och förklara vänligt för dom. Kollade tyvärr endast typ halva klippet så vet ej vad som hände sen.

Tycker det är larvigt att dom skall vara kvar såpass länge och diskutera skiten. Blir lite dagisnivå på det hela.
Citera
2012-08-02, 00:45
  #7
Medlem
Vilka Pajasar SD med bihang är alltså . Men Pridefolket är förvisso också minst lika stora pajasar. Jag fattar inte varför de får så mycket plats i media osv.
Bögarna och flatorna är ju så satans lipiga så att man vill spy på dem. Jag skiter väl i var dom sticker sina tungor och kukar, men pga av gnället om hur svårt dom har det så ogillar jag ju givetvis dem.
"Ja men dom ger ju mig massa elaka kommentarer i skolan"
Jag men det är inte bara du ditt förbannade fi'thål som får det! Testa att gå runt i en Onepiece så ska du få se hur mycket gliringar och kommentarer du får för det!
Det verkar ju som att de tror att hela världen kretsar runt dem. Helt otroligt.
Citera
2012-08-02, 00:46
  #8
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Åter igen ett stående bevis för att antirasist i själva verket voro ett kodord för anti-vit.
Citera
2012-08-02, 00:51
  #9
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EasyBeef
Vilka Pajasar SD med bihang är alltså . Men Pridefolket är förvisso också minst lika stora pajasar. Jag fattar inte varför de får så mycket plats i media osv.
Bögarna och flatorna är ju så satans lipiga så att man vill spy på dem. Jag skiter väl i var dom sticker sina tungor och kukar, men pga av gnället om hur svårt dom har det så ogillar jag ju givetvis dem.
"Ja men dom ger ju mig massa elaka kommentarer i skolan"
Jag men det är inte bara du ditt förbannade fi'thål som får det! Testa att gå runt i en Onepiece så ska du få se hur mycket gliringar och kommentarer du får för det!
Det verkar ju som att de tror att hela världen kretsar runt dem. Helt otroligt.

Precis, inga gillar gnälliga fittor som vill göra sig själva märkvärdiga.


Uppmaning till SD:are (hur man nu helt och hållet kan identifiera sig med ett parti?) Sluta gnäll, era åsikter är inte märkvärdigare än Svenne Kedja 60 år från Åstorp som röstat S hela sitt liv, tror till och med han har enligt PK-termer än värre åsikter om invandrare än vad ni har. Skaffa lite stake för fan och sluta gnäll.
Citera
2012-08-02, 01:06
  #10
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Åter igen ett stående bevis för att antirasist i själva verket voro ett kodord för anti-vit.

Om du spammar det här mantrat många gånger så kanske du lyckas övertyga många idioter om
att skiten stämmer.

Visst var det detta otroligt patetiskt och höjden av hyckleri men det är ju knappast särskilt
relevant att använda dessa förvirrade människorna som någon slags referens för antirasister.

Tog man inträde? Skall faktiskt bli intressant att se vad DO säger om detta.

Måste nog klassas som en offentlig tillställning och då blir det skadestånd.
__________________
Senast redigerad av Mihailovic 2012-08-02 kl. 01:21.
Citera
2012-08-02, 01:22
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endymion
Tycker dom skötte det ganska snyggt och förklara vänligt för dom. Kollade tyvärr endast typ halva klippet så vet ej vad som hände sen.

Tycker det är larvigt att dom skall vara kvar såpass länge och diskutera skiten. Blir lite dagisnivå på det hela.

Tycker du de borde ha vikt sig (säger man så?) i stället? Var det inte så de svarta gjorde i USA innan de bestämde sig för att stå på sig ?
Citera
2012-08-02, 01:23
  #12
Medlem
Mr.Goats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalin_Pekgul
Åter igen ett stående bevis för att antirasist i själva verket voro ett kodord för anti-vit.

+1 allt fler invandrare börjar "komma ut" som de anti-vita de egentligen alltid varit. Riktigt illa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback