Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-02, 00:48
  #13
Medlem
Fliinchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Det man kan fråga sig är ju hur många andra ställen hon besökte innan hon fick önskat resultat?

Skulle det på något sätt förmildra handlingen menar du?

Men visst, vi vet inte hur trakasserierna gick till eller hur frekvensen ser ut på "svenska" restauranger.

Däremot har man ju en magkänsla.
Citera
2012-08-02, 00:50
  #14
Medlem
Keihs avatar
Skön pojkvän
Citera
2012-08-02, 00:52
  #15
Medlem
Duct-tapes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicozy
Jag kan ju tycka att en ljudupptagning av själva påstådda händelsen hade varit en aningen mer intressant än konfrontationen.

Sanna fick inte ha med sig sin handväska eller saker i samma rum som hon jobbade i, därför hon inte kunde spela in. Men jag håller med dig, "wallraffandet" hade varit enormt mer intressant med dolda inspelningar av babbens sextrakasserier. Inte för att jag inte litar på Sanna, jag misstror henne inte för en sekund, men skulle gärna vilja höra det, samt att det skulle få större genomslag.
Citera
2012-08-02, 00:55
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fliinch
Skulle det på något sätt förmildra handlingen menar du?

Men visst, vi vet inte hur trakasserierna gick till eller hur frekvensen ser ut på "svenska" restauranger.

Däremot har man ju en magkänsla.

Absolut inte...
Citera
2012-08-02, 01:00
  #17
Medlem
Man blir ju inte direkt förvånad, var ju ganska otippat att någon svinen skulle ha svårt att hålla fingrarna i styr, ytterligare en bra anledning att alltid misstro blattesvinen. Apjäveln borde spetsas på ett spjut och naglas fast i väggen i sin egen restaurang som en varning till andra apor att hålla fingrarna borta.
Citera
2012-08-02, 01:12
  #18
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Det man kan fråga sig är ju hur många andra ställen hon besökte innan hon fick önskat resultat?

Antar att du skriver samma sak när det gäller tjejer som har blivit våldtagna? Hur mycket man än ogillar invandrare sedan tidigare så tror jag knappast att sådana grova sexuella trakasserier är "önskat resultat" när man befinner sig ensam i ett diskrum tillsammans med dessa personer.

Varför ser man sällan någon undra hur många butiker Cecilia Forss klev in i innan hon fick "önskat resultat"? Och då var ju det så att säga lite mildare.
__________________
Senast redigerad av ArturoBandini 2012-08-02 kl. 01:18.
Citera
2012-08-02, 01:49
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svempakungen
Det man kan fråga sig är ju hur många andra ställen hon besökte innan hon fick önskat resultat?

Den intressanta frågan är exakt hur extremt vanligt sånt här (väldigt, väldigt, vanligt) och hur många svenska flickor och kvinnor som faller till föga (fler än vad man mår bra av att ens fundera på).

Jag har i många år önskat att någon eller några skulle böja göra just "Wallraffande" reportage som visar upp den vackra mångkulturen. Svenska kvinnor såväl som män och ungdomar som med dold kamera och mikrofon (idag är teniken billig och lättillgänglig) besöker olika sammanhang och försätter sig i olika situationer, dokumenterar det och sen lägger upp skiten på youtube och sprider det till alla och envar. Sånt kan få explosivt genomslag och man behöver ju inte direkt anstränga sig hårt för att få bra material heller. Någon eller några uppsöker vissa områden och sammanhang, med tillräcklig uppbackning väntande i närheten såklart, och filmar med dold kamera vad som händer. Det kommer bli nationalistisk propagandadynamit.
Citera
2012-08-02, 02:10
  #20
Medlem
pung-kulas avatar
Någon mer som tycker det är ironiskt att restaurangägarens namn är ett brittiskt slangord för penis?
Citera
2012-08-02, 03:10
  #21
Medlem
J0Es avatar
Riktigt riktigt intressant avslöjande! Fall som detta borde lyftas fram igen och igen och igen...

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Enligt uppgift på nationell.nu verifierad via bild på Realisten är det följande restaurang:

http://www.arbetsformedlingen.se/pla...7b612d78000171

Den länken fungerar inte. Skärmdump? Annan länk?

Citat:
Ursprungligen postat av pung-kula
Någon mer som tycker det är ironiskt att restaurangägarens namn är ett brittiskt slangord för penis?

Var står det om namnet? Varför inte dela en ratsit-länk eller liknande
Citera
2012-08-02, 03:23
  #22
Medlem
dbaw84s avatar
Vafaan är det här?

En nazistslyna ska göra ett reportage, hon lyckas inte filma eller spela in ett skit från provanställningen.

Det enda som är bevisat är att hennes kille är arg och anklagar en person..

Ska hon rista in ett hakkors i sitt eget huvud och skylla på "babbarna" som någon SD:are gjorde?

Tror inte ett skit på fittjävel, googlade henne och hon ser ut som en äcklig tjackhora dessutom.

Fram med bevis på att resturangägaren har sagt några av de saker horjäveln anklagar honom för, det var ju för helvete därför hon var där, "för att visa hur blattarna betér sig"
Citera
2012-08-02, 03:34
  #23
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dbaw84
Vafaan är det här?

En nazistslyna ska göra ett reportage, hon lyckas inte filma eller spela in ett skit från provanställningen.

Det enda som är bevisat är att hennes kille är arg och anklagar en person..

Ska hon rista in ett hakkors i sitt eget huvud och skylla på "babbarna" som någon SD:are gjorde?

Tror inte ett skit på fittjävel, googlade henne och hon ser ut som en äcklig tjackhora dessutom.

Fram med bevis på att resturangägaren har sagt några av de saker horjäveln anklagar honom för, det var ju för helvete därför hon var där, "för att visa hur blattarna betér sig"

Det är natuligtvis inte omöjligt att det har kunnat gå till på det sättet. Problemet är att trovärdigheten är lika med noll.

Sen är det ju patetiskt att höra hur pojkvännen dampar loss som en obildad liten nolla,
föga imponerande.
Citera
2012-08-02, 03:44
  #24
Medlem
.ANDERSs avatar
Om jag får se bevis på att hon har blivit illa behandlad så håller jag med. Men en inspelad utställning säger ingenting.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback