Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-15, 22:39
  #613
Medlem
Cipods avatar
asså det där han håller på med är sjukt överdrivet och det låter nästan som att han är beroende av porr med tanke på att ni bara har sex en gång i veckan och han bara vill kolla på porr hela tiden..

Jag har också haft svårt med porr och pojkvänen men har mer stört mig på det när han har kollat samma dag elr dagen efter vi haft sex ,,men det är lungt så länge han inte ägnar sig år det varje dag och kanske bara när vi inte setts på några dagar (vi har alltid sex när vi ses) .. så han förstår och gör inte för jag förklarade att känner att det är respektlöst mot mig.

Men i ditt fall så hade jag fan dumpat snubben på en gång som han håller på och ljuger .. varför gå runt o lida, tror du blir lyckligare själv.
Citera
2013-03-15, 22:43
  #614
Medlem
Cipods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Men jag kan ju inte lämna en person som jag älskar mer än nått annat och som älskar mig?

Alla är inte felfria :/ Och visst kommer de komma stunder,många stunder då jag kanske blir förbannad och då får jag tänka på hans goda sidor istället. För jag lovar...jag är inte perfekt heller :/

jo men allas reaktioner här borde fan tända en röd lampa hos dig, annars är du ju alldeles för djupt in gravad i hans arsle......

älska och älska men han respekterar inte dig och det kommer FÖRST ...
Citera
2013-03-16, 09:50
  #615
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Men jag kan ju inte lämna en person som jag älskar mer än nått annat och som älskar mig?

Alla är inte felfria :/ Och visst kommer de komma stunder,många stunder då jag kanske blir förbannad och då får jag tänka på hans goda sidor istället. För jag lovar...jag är inte perfekt heller :/

Som jag ser det så får du acceptera att han kollar på porr eller så gör du slut. För han lär inte ge upp porren i första taget.
Citera
2013-03-18, 04:20
  #616
Medlem
okaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Efter föööör många års väntan (9 år plus) på att sambon ska sluta kolla porr har jag insett ( iofs för länge sen ) att han aaaldrig kommer sluta. Han kommer väl kolla porr tills han blir pensionär och även då antar jag.
Jag har gjort allt. Bönat, bett, gråtit, skrikit, testat acceptera, gått på hans lögner, testat ignorera känslorna,sökt "hjälp o tröst" på forum med tjejer o kvinnor som har samma problem.
Tyvärr har jag aldrig hotat med att han måste välja då jag vet att väljer porren framför mig. De sa han redan i början för många år sen. Att ingen tjej ska få han att välja bort de allra bästa han vet :/

Han behöver variation sägs de. ALLA killar behöver de säger han. Att vi tjejer ska vara tacksamma porren annars är killar otrogna

Nu senast fick jag höra att han föredrar porren framför mig....började gråta. Fel av mig jag vet. Kunde inte hålla tillbax de bara.

Vi har sex max 1 gång i veckan och han ser på porr varje dag. När det är som värst kan han sitta i timmar. Han runkar inte utan tittar bara. Har hela datorn full..nu pratar vi TB.
Runka hade han nog gjort om han va hemma själv mer.
Sexet går ut på att det sker på hans vilkor. Tar jag steget så blir jag oftast dissad. Så har gett upp och väntar på att han ska ta steget istället.
Jag har gääärna sex varje dag. De vet han, han säger att jag alltid är kåt.

Nu har jag tröttnat på att han kollar på porr mer än vad han ens tittar mig i ögonen säkert.
Kan inte ens gå på dass utan att porren åker upp.
Så anser ni killar och tjejer att jag borde skaffa mig en dildo?
Jag sa de till han, då sa han stolt "gör du det, ja bryr mig inte, då skaffar jag mig en lösfitta bara".
Men han har ju porren

Jag kommer inte ha behov av nån himla dildo....vill bara han ska veta att jag har en och att han ska veta hur de känns att bli dissad över nått annat.
För nu är jag trött på att gråta. Och att få panikångest så fort jag hör ordet porr...
Hahahaha det låter som att han gillar porr... Du får väll spela in en rulle så kan han kolla på när du har sex
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback