Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-10, 20:48
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
TEXT

Du verkar vara en tråkig tjej när det kommer till sex om han föredrar porr framför dig. Och sluta vara så osäker på dig själv.

Skaffa en dildo, kolla porr, vad spelar det för roll? Eller gör en Clone a willy.

Citat:
Ursprungligen postat av AriGold-
Vem väljer porr före ligga med sin flickvän?

De som vart tillsammans med samma tjej i 9år och förmodligen har ett sjukt trist sexliv skulle jag tro.
Citera
2012-08-11, 01:54
  #158
Medlem
BallsofSteels avatar
Du ska knappra dig in på en hemsida, leta upp en rabbit som ser maffig ut och införskaffa den.
Därefter ska du ersätta ditt sexbehov med någonting vettigt, till exempel att jogga, gymma eller göra någonting som ger dig tillfredsställelse, när det faller på använder du dig av din käre kanin, dom är UNDERBARA, om du inte provat så välkommen till himmelriket.

Jag är erfaren i den här frågan, insåg snabbt att om jag gråter, om jag bönar, om jag ber, att han ska sluta stirra på porr och tralla, så gör han det dubbelt så mycket, bara för att få övertaget. Helst också om jag går ut 10 minuter/duschar/whatever, så passar han på, bara för att gnugga det i nyllet på mig.

Du ska lära dig säga NEJ. Sex är inte på hans villkor. Klart som fan han inte orkar med dig om du säger ja hela tiden. Sex ska vara lite av en jakt och det är förmodligen vad han vill. Du ska absolut inte fråga, du ska inte göra någonting för att anspela till sex. Du ska vara hard-to-get. Frågar han "Vill du ligga?" då får du flina lite och säga "Nej" och STÅ PÅ DIG. Går han och runkar så kommer han ändå att vara frustrerad och komma till dig snart igen. Han kommer förmodligen att tjura ihop, dra en "jaha skit i det då" osv. fall inte för det, vad du än gör..

Även fast du vill så det skriker, säg förfan NEJ. Man ska inte vara lätt för killar, alls. Då tar dem dig för givet och dessutom skippar dom förspelet om man bara säger "okej", då blir det en s.k lyxrunk för dem. Antrar att du varit med om det, att han bara stoppar in den och kör och du går utan orgasm. Han ska fan få jobba lite. Sist jag verkligen ansträngde mig och sa NEJ och ALDRIG, har aldrig haft bättre sex.

Testa och se att det funkar. Jag gick från att ha sex 1 gång varannan vecka, sen blev det en gång i veckan till två gånger, nu har vi sex en gång om dagen/varannan dag, bara för att jag säger nej och att jag vågar lite mer. Tar ut svängarna, testar saker.

Lyssna och lär.
Känn dig inte sårad av porren, det är så killar är funtade och de tycker det är extra spännande när tjejen står och gråter ut samtidigt.

Testa själv att fantisera och göra det själv, du kommer längre på det än att tjata på din gubbe att han inte får. Det är som att säga till barnen att de inte får klättra på en stol, vända ryggen till och när du kommer tillbaka har de just bestigit köksbordet och sträcker sig efter takkronan.
Citera
2012-08-11, 18:09
  #159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallsofSteel
Du ska knappra dig in på en hemsida, leta upp en rabbit som ser maffig ut och införskaffa den.
Därefter ska du ersätta ditt sexbehov med någonting vettigt, till exempel att jogga, gymma eller göra någonting som ger dig tillfredsställelse, när det faller på använder du dig av din käre kanin, dom är UNDERBARA, om du inte provat så välkommen till himmelriket.

Jag är erfaren i den här frågan, insåg snabbt att om jag gråter, om jag bönar, om jag ber, att han ska sluta stirra på porr och tralla, så gör han det dubbelt så mycket, bara för att få övertaget. Helst också om jag går ut 10 minuter/duschar/whatever, så passar han på, bara för att gnugga det i nyllet på mig.

Du ska lära dig säga NEJ. Sex är inte på hans villkor. Klart som fan han inte orkar med dig om du säger ja hela tiden. Sex ska vara lite av en jakt och det är förmodligen vad han vill. Du ska absolut inte fråga, du ska inte göra någonting för att anspela till sex. Du ska vara hard-to-get. Frågar han "Vill du ligga?" då får du flina lite och säga "Nej" och STÅ PÅ DIG. Går han och runkar så kommer han ändå att vara frustrerad och komma till dig snart igen. Han kommer förmodligen att tjura ihop, dra en "jaha skit i det då" osv. fall inte för det, vad du än gör..

Även fast du vill så det skriker, säg förfan NEJ. Man ska inte vara lätt för killar, alls. Då tar dem dig för givet och dessutom skippar dom förspelet om man bara säger "okej", då blir det en s.k lyxrunk för dem. Antrar att du varit med om det, att han bara stoppar in den och kör och du går utan orgasm. Han ska fan få jobba lite. Sist jag verkligen ansträngde mig och sa NEJ och ALDRIG, har aldrig haft bättre sex.

Testa och se att det funkar. Jag gick från att ha sex 1 gång varannan vecka, sen blev det en gång i veckan till två gånger, nu har vi sex en gång om dagen/varannan dag, bara för att jag säger nej och att jag vågar lite mer. Tar ut svängarna, testar saker.

Lyssna och lär.
Känn dig inte sårad av porren, det är så killar är funtade och de tycker det är extra spännande när tjejen står och gråter ut samtidigt.

Testa själv att fantisera och göra det själv, du kommer längre på det än att tjata på din gubbe att han inte får. Det är som att säga till barnen att de inte får klättra på en stol, vända ryggen till och när du kommer tillbaka har de just bestigit köksbordet och sträcker sig efter takkronan.


Men hur fasen kan man njuta av att den man älskar mår dåligt :/ Och gråtar och bönar och ber ...

Tack för ditt svar förresten.
Citera
2012-08-11, 19:29
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Men hur fasen kan man njuta av att den man älskar mår dåligt :/ Och gråtar och bönar och ber ...

Tack för ditt svar förresten.

Den som gråter bönar och ber borde söka psykologisk hjälp. Att ha en flickvän som har så kass självkänsla att man knappt kan titta på tv för att hon blir ledsen är inte direkt jätte hett om man säger så.
Citera
2012-08-11, 23:47
  #161
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
Den som gråter bönar och ber borde söka psykologisk hjälp. Att ha en flickvän som har så kass självkänsla att man knappt kan titta på tv för att hon blir ledsen är inte direkt jätte hett om man säger så.


What? Vem har sagt att han inte får titta på tv??
De låter så klart psyko. Det är liiite skillnad på glo på tv och att sitta och glo på porr istället för va med sin sambo...
Citera
2012-08-13, 11:25
  #162
Medlem
noonesnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Efter föööör många års väntan (9 år plus) på att sambon ska sluta kolla porr har jag insett ( iofs för länge sen ) att han aaaldrig kommer sluta. Han kommer väl kolla porr tills han blir pensionär och även då antar jag.
Jag har gjort allt. Bönat, bett, gråtit, skrikit, testat acceptera, gått på hans lögner, testat ignorera känslorna,sökt "hjälp o tröst" på forum med tjejer o kvinnor som har samma problem.
Tyvärr har jag aldrig hotat med att han måste välja då jag vet att väljer porren framför mig. De sa han redan i början för många år sen. Att ingen tjej ska få han att välja bort de allra bästa han vet :/

Han behöver variation sägs de. ALLA killar behöver de säger han. Att vi tjejer ska vara tacksamma porren annars är killar otrogna

Nu senast fick jag höra att han föredrar porren framför mig....började gråta. Fel av mig jag vet. Kunde inte hålla tillbax de bara.

Vi har sex max 1 gång i veckan och han ser på porr varje dag. När det är som värst kan han sitta i timmar. Han runkar inte utan tittar bara. Har hela datorn full..nu pratar vi TB.
Runka hade han nog gjort om han va hemma själv mer.
Sexet går ut på att det sker på hans vilkor. Tar jag steget så blir jag oftast dissad. Så har gett upp och väntar på att han ska ta steget istället.
Jag har gääärna sex varje dag. De vet han, han säger att jag alltid är kåt.

Nu har jag tröttnat på att han kollar på porr mer än vad han ens tittar mig i ögonen säkert.
Kan inte ens gå på dass utan att porren åker upp.
Så anser ni killar och tjejer att jag borde skaffa mig en dildo?
Jag sa de till han, då sa han stolt "gör du det, ja bryr mig inte, då skaffar jag mig en lösfitta bara".
Men han har ju porren

Jag kommer inte ha behov av nån himla dildo....vill bara han ska veta att jag har en och att han ska veta hur de känns att bli dissad över nått annat.
För nu är jag trött på att gråta. Och att få panikångest så fort jag hör ordet porr...

Att killar (och många tjejer) tittar på porr även när de är i ett förhållande är rätt så normalt, det du beskriver tycker jag dock låter som något annat.

Han är inte nöjd med dig och/eller han tycker inte att du är tillräcklig för honom, du måste ställa krav och säga till honom att han ska rikta sin uppmärksamhet mot dig och inte mot någon tjej på en dataskärm. Det enda du kan göra, förutom att ställa krav är väl att prata ut ordentligt med honom, försök att förstå varför han gör som han gör och vad han och du vill att ska vara annorlunda.
Vill han inte det så måste du lämna honom ifall du inte står ut längre, jag förstår verkligen hur du känner dig.

Sen att köpa en vibrator eller dildo bara som nån slags "hämndaktion" är rätt larvigt, var vuxen och ställ dina krav rakt ut istället. Det finns många andra killar där ute som skulle uppskatta dig mycket mer än vad han gör.
Citera
2012-08-13, 11:36
  #163
Avstängd
Burross avatar
Jag tror att du tycker att det är otroligt behagligt med offerkoftan, jag tror att du lever för att tycka synd om dig själv om jag ska vara ärlig.

9 år och ingenting blir bättre så varför i helvete stannar du då? Nej inga mer jävla gnälltrådar från dig nu, vad du bör göra är glasklart annars får du hålla käft och acceptera saker och ting som dom är.
Citera
2012-08-13, 12:28
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Jag tror att du tycker att det är otroligt behagligt med offerkoftan, jag tror att du lever för att tycka synd om dig själv om jag ska vara ärlig.

9 år och ingenting blir bättre så varför i helvete stannar du då? Nej inga mer jävla gnälltrådar från dig nu, vad du bör göra är glasklart annars får du hålla käft och acceptera saker och ting som dom är.


Va då inga mer jävla gnälltrådar? Ja har bara startar 3 trådar så vitt jag vet :/ O dom andra handlar om mat och mobil mottagning Sorry.

Jag stannar eftersom jag älskar personen och eftersom det är BRA förutom den biten.
Hade du läst hela tråden hade du kanske sett hur de gått :/
Citera
2012-08-13, 13:25
  #165
Avstängd
Burross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Va då inga mer jävla gnälltrådar? Ja har bara startar 3 trådar så vitt jag vet :/ O dom andra handlar om mat och mobil mottagning Sorry.

Jag stannar eftersom jag älskar personen och eftersom det är BRA förutom den biten.
Hade du läst hela tråden hade du kanske sett hur de gått :/

Ok det var sant, trodde mer trådar var dina eftersom jag tycker mig ha sett dig i varje "porrtråd" som jag läst, dina historia har jag liksom läst ett gäng gånger nu, mer så jag menar så det gäller fortfarande, inget mer gnäll nu.

Jag har läst hela tråden och om 2 månader är du tillbaka och gnäller när allt är som vanligt igen.
Citera
2012-08-13, 15:57
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Ok det var sant, trodde mer trådar var dina eftersom jag tycker mig ha sett dig i varje "porrtråd" som jag läst, dina historia har jag liksom läst ett gäng gånger nu, mer så jag menar så det gäller fortfarande, inget mer gnäll nu.

Jag har läst hela tråden och om 2 månader är du tillbaka och gnäller när allt är som vanligt igen.


Kommer absolut inte skriva mer trådar det lovar jag dig. Inte om detta iallafall. Svara i andras trådar kanske men inte skriva egen.

Och nej du. Kommer icke gnälla om 2 månader varför skulla jag? Du känner inte mig, så lägg ner.
Citera
2012-08-13, 16:17
  #167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miissfine
Jag som inte låter honom kolla nått alls. För vilken kille hade inte blivit förbannad på sin tjej om hon föbjuder en att kolla porr :/
Jag hade inte blivit det.

(Ville svara på just det även om det är en bit bak i tråden nu)
Citera
2012-08-13, 17:33
  #168
Medlem
har bara skummat igenom tråden, så kanske är helt uppdaterad på hur det har gått men som det är dom första sidorna i tråden så kan jag säga det här:

- Alla killar är verkligen inte så. Det låter helt SJUKT i mina öron, jag älskar min flickvän så otroligt mycket (läs min senaste trådstart, så kommer du förstå hur ohälsosamt beroende jag är av henne) att jag aldrig skulle kunna tända på någon annan igen..!

- Jag skulle verkligen inte acceptera det här om jag var du, om min flickvän kollade porr 24/7 (det låter som att han går upp på morgonen, sätter sig vid datorn och kollar porr resten av dagen på det jag läst) trots mitt hysteriska beroende av henne skulle jag säga att det är över, tills hon erkänner att jag är bäst och lämnar porren.. ^^

STÅ PÅ DIG, men var jag du skulle jag dumpa honom, det går fler bussar..
Det finns inget jag hatar så jävla grovt som när folk säger så, att det finns fler, men tyvärr så låter inte ni så nära, så du verkar inte förlora så mycket på det
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback