Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-31, 11:26
  #1
Medlem
Vet inte riktigt vart exakt jag ska ställa denna fråga, men får försöka här. Jag undrar om det finns någon som vet vart Pølsemannen är i Sundbyberg? Har försökt att leta men hittar inte. På deras hemsida står det heller ingen adress.
Citera
2012-07-31, 18:54
  #2
Avstängd
Tkt-Eagles avatar
Finns inne på bauhaus vid ulvsunda industriområde, mellan Bromma och Sundbyberg aldrig sett det i centrala sumpan.
Citera
2017-06-14, 10:45
  #3
Medlem
manodepressivs avatar
Pølsemannen på Landsvägen verkar svaja med sina öppettider. Fler än en gång har jag med pigga steg halvjoggat ner för att smörja kråset på detta fenomenala etablissemang bara för att mötas av en nedsläckt lokal och en låst dörr. Detta trots att de ska ha öppet både enligt hemsidan och anslag på dörren.

Det blir lite tråkigt faktiskt. Jag tyckte om dem, men nu väljs de ofta bort då jag är trött på den enorma besvikelse det innebär att ställa in sig på en måltid och sedan tvingas ändra planerna i en handvändning.

Är det någon som vet vad de har för sig? Vill minnas att jag var där mitt i natten en gång och fick käk. Nu när S-grillen är stängd och food trucken som stod Landsvägen-Humblegatan inte är kvar på helgnätter borde ju alla hungriga Garbogäster kunna motivera Pølsemannens öppethållande.
Citera
2017-09-07, 09:58
  #4
Medlem
manodepressivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manodepressiv
Pølsemannen på Landsvägen verkar svaja med sina öppettider. Fler än en gång har jag med pigga steg halvjoggat ner för att smörja kråset på detta fenomenala etablissemang bara för att mötas av en nedsläckt lokal och en låst dörr. Detta trots att de ska ha öppet både enligt hemsidan och anslag på dörren.

Det blir lite tråkigt faktiskt. Jag tyckte om dem, men nu väljs de ofta bort då jag är trött på den enorma besvikelse det innebär att ställa in sig på en måltid och sedan tvingas ändra planerna i en handvändning.

Är det någon som vet vad de har för sig? Vill minnas att jag var där mitt i natten en gång och fick käk. Nu när S-grillen är stängd och food trucken som stod Landsvägen-Humblegatan inte är kvar på helgnätter borde ju alla hungriga Garbogäster kunna motivera Pølsemannens öppethållande.


Fortfarande stängt utan information. Lokalen är inredd med stolar och bord samt menytavla. Läskkylen är dock tom. Mycket mystiskt.

Jättetrist. Det var så kul att det äntligen fanns en vettig mosbricka att få tag på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback