Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-31, 00:54
  #1
Medlem
Som rubriken lyder, berätta.

Kan inleda med en ganska rolig historia.
Nyårsafton 2010, klockan började ticka in på småtimmarna. De flesta hade lämnat hemmafesten förutom ett 15 tal människor, var relativt överförfriskad utav alkohol, skulle koka upp lite nudlar. Börjar med att tappa ut allt på golvet, skiter i det och tar upp det. Sätter mig i soffan då några bekanta dyker upp. Börjar jävlas omgående och häller massa skit i min måltid. ( var en smula irreterad innan en rad dryga händelser) ställer mig upp och kastar någon skvätt alkohol på "ledar gestalten". Kqn ju påpeka stt jag överdrev rn smula med mitt språkval.

*smack* Golvad vart man utav bara fan, men reste mig upp och drog en nyårsraket i pannan på han,( trodde jag) men den knäcktes ju innan den träffade. ( haha )
Idag är vi rätt så goda vänner dock. Berätta era onödiga, komiska och humoristiska fylle fighter/diskutioner!
Citera
2012-07-31, 01:02
  #2
Medlem
Fjandass avatar
Tv-spels kväll med dricka.
Jag å bästa polaren började diskutera om hurvida rosa var en färg eller inte.
Slutade med att vi var sura på varann efter att vi käftat i en timme om rosa vara eller icke vara.
Citera
2012-07-31, 01:04
  #3
Avstängd
Haha shit

Min löjligaste dispyt var när 2 killar stod och flashade sina fjuttiga tatueringar på en nattklubb....De stod bokstavligen med armarna i ansiktet på mig, så vad gör jag.....Jag drar upp mim ärm på t-shirten och visar min tatueirng som täcker halva armen (mestadels av biceps). Min tatuering är ett stort kors med en fet kompass på som pekar norr. Vilket inte enbaart står för min tro utan för en massa andra saker.

Hur som, så tolkade dessa stollar det som att jag var världens katolik, så dem började mucka gräl med mig och min polare:

- "Hörru, DU, din polare och jag utanför nu!!!"

- "Haha va? varför?"

- "För jag är ateist, jag tar er!"

- "Haha sorry om du missuppfattade tatueringen, men jag vill inte bråka"

- "Skiter i, kom igen vi kör"

- "Nee det är lugnt, ta't lugnt"


Vilka pajasar....Men men sånt händer när fjortisar inte kan hantera alkohol
Citera
2012-07-31, 01:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octavarium
Haha shit

Min löjligaste dispyt var när 2 killar stod och flashade sina fjuttiga tatueringar på en nattklubb....De stod bokstavligen med armarna i ansiktet på mig, så vad gör jag.....Jag drar upp mim ärm på t-shirten och visar min tatueirng som täcker halva armen (mestadels av biceps). Min tatuering är ett stort kors med en fet kompass på som pekar norr. Vilket inte enbaart står för min tro utan för en massa andra saker.

Hur som, så tolkade dessa stollar det som att jag var världens katolik, så dem började mucka gräl med mig och min polare:

- "Hörru, DU, din polare och jag utanför nu!!!"

- "Haha va? varför?"

- "För jag är ateist, jag tar er!"

- "Haha sorry om du missuppfattade tatueringen, men jag vill inte bråka"

- "Skiter i, kom igen vi kör"


- "Nee det är lugnt, ta't lugnt"


Vilka pajasar....Men men sånt händer när fjortisar inte kan hantera alkohol

Haha byfånar! Kan ana att det var en mindre stad?
Citera
2012-07-31, 01:12
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av axelgillarorrar
Haha byfånar! Kan ana att det var en mindre stad?


Det roligaste är att det hände i en nattklubb i Jakobsberg
Citera
2012-07-31, 01:21
  #6
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjandas
Tv-spels kväll med dricka.
Jag å bästa polaren började diskutera om hurvida rosa var en färg eller inte.
Slutade med att vi var sura på varann efter att vi käftat i en timme om rosa vara eller icke vara.
Många sådana här skitgrejer har man varit med om. Det roliga är att ibland om man är flera och någon som inte är inblandad i diskussionen säger något i stil med: "Det räcker nu, håll käften och skit i det!". Då är man plötsligt allierade mot honom.
Citera
2012-07-31, 01:25
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octavarium
Haha shit

Min löjligaste dispyt var när 2 killar stod och flashade sina fjuttiga tatueringar på en nattklubb....De stod bokstavligen med armarna i ansiktet på mig, så vad gör jag.....Jag drar upp mim ärm på t-shirten och visar min tatueirng som täcker halva armen (mestadels av biceps). Min tatuering är ett stort kors med en fet kompass på som pekar norr. Vilket inte enbaart står för min tro utan för en massa andra saker.

Hur som, så tolkade dessa stollar det som att jag var världens katolik, så dem började mucka gräl med mig och min polare:

- "Hörru, DU, din polare och jag utanför nu!!!"

- "Haha va? varför?"

- "För jag är ateist, jag tar er!"

- "Haha sorry om du missuppfattade tatueringen, men jag vill inte bråka"

- "Skiter i, kom igen vi kör"

- "Nee det är lugnt, ta't lugnt"


Vilka pajasar....Men men sånt händer när fjortisar inte kan hantera alkohol

HAHA!!
Citera
2012-07-31, 01:50
  #8
Medlem
supraas avatar
Det var nyår och jag pratade med ett par unga kvinnor. Plötsligt kommer en riktigt stor kille och puttar mig i bröstet samtidigt som han skriker "slå mig då". Jag ger han genast en rallar-sving på hakan, han vacklar bakåt ett par steg. Sen går han fram till mig och slår mig på käken en gång. Efter det går han. Än idag undrar jag ibland om han skrek till mig och varför i så fall.
Citera
2012-07-31, 02:21
  #9
Medlem
Secreto10s avatar
Stod och pratade med en utländsk brud på ett ställe, ja bjöd henne på en drink och vi pratade och skrattade.. Från ingenstans kommer nån jävla iranier och säger "Dyy jag vill pratar med dej" Hon tittar inte ens åt hans håll och säger lite tyst "bry dig inte om honom han har inte fattat att jag inte vill ha med honom att göra" idioten trodde att vi var på dejt.. Jag ser mig lite omkring så står 2 av hans vänner tätt intill mig.. Det ironiska men ändå sorgliga i det hela var att jag var med ett gäng vänner, en av dem hade tagit examen så vi var ute och firade honom och att vi inte hade träffats på länge.. Mina vänner ser allt, jag låtsas som att jag e ensam och följer med ut.. Ja, väl ute fick dem vad dem förtjäna och dem blev dessutom av med sina körkort/leg..
Citera
2012-07-31, 02:39
  #10
Medlem
blackmetalboyboys avatar
känner inte till alla detaljer men. Min kompis blev taffsad på röven av en man på en fest, av ren reflex så tog han tag i handen på honom och bröt ett av hans fingrar.
Citera
2012-07-31, 03:05
  #11
Medlem
CFCSwedens avatar
När 15 vintrar hade passerat började jag och en polare slåss på en fest om vem som kunde göra mest armhävningar, de va coolt de!
Citera
2012-07-31, 04:54
  #12
Medlem
Det roligaste jag varit med om var faktiskt på herrtoan, och ni killar vet vad jag pratar om. Det står alltid ett klappmongo i hörnet som är överförfriskad över öronen vilket det även var denna kväll. Han inleder med att säga att jag är bög upprepade gånger varpå jag frågade honom " Vad grundar du dina slutsatser på min unge herre" jag antar att det sett som jag svarade honom gjorde honom ställd så han var helt enkelt tvungen att ge mig ett slag i ryggen när jag passerade honom på vägen ut.

vilken pajas
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback