Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-03-17, 17:36
  #1
Medlem
Fick en burk testomin av en polare..Han sa att det va skit,tror jag oxå.lr vet.Står att max 2 om dagen..Men min fråga är vad kan hända om jag pillar i mig 5-10 om dagen? Någon skada alltså? tänkte kanske funkar bättre då,kul att grejja lite lixom
Citera
2005-03-17, 17:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broder
Fick en burk testomin av en polare..Han sa att det va skit,tror jag oxå.lr vet.Står att max 2 om dagen..Men min fråga är vad kan hända om jag pillar i mig 5-10 om dagen? Någon skada alltså? tänkte kanske funkar bättre då,kul att grejja lite lixom
tycker du ska ta 10 så det händer något.
nästan inga biverkningar faktiskt.
Citera
2005-03-17, 18:05
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumpen
tycker du ska ta 10 så det händer något.
nästan inga biverkningar faktiskt.

precis Så jag tänkte,körde tribulus förut.Smällde i mig runt 10 om dagen då med.o det ska ju va en aning bättre än testomin
Citera
2005-03-17, 18:43
  #4
Medlem
Jo jag fick också en sådan gratis. Jag kastade den i papperskorgen.

Det innehåller kanske 0.01244235mg testosubstans , och stoppar du i dig 10st får du i dig kanske 0.09318510355mg som ändå kommer försvinna när levern kastar skiten ut rakt igenom kroppen och ut i kuken!
Citera
2005-03-17, 22:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Jo jag fick också en sådan gratis. Jag kastade den i papperskorgen.

Det innehåller kanske 0.01244235mg testosubstans , och stoppar du i dig 10st får du i dig kanske 0.09318510355mg som ändå kommer försvinna när levern kastar skiten ut rakt igenom kroppen och ut i kuken!

har hört samma sak från en polare..Men tror inte det e så lite,men kanske det är..Men meningen med det,är ju att man ska ha testo värdena på topp hela tiden
Citera
2005-03-18, 00:11
  #6
Medlem
Ukklenitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Broder
precis Så jag tänkte,körde tribulus förut.Smällde i mig runt 10 om dagen då med.o det ska ju va en aning bättre än testomin
Hände det nåt med tribulus ?.. syndes det nåt på kroppen?/HUr l'änge körde du?.. ökade du mycket i styrka`?. och fick du massa finnar av det? . lr kanske nåra andra bivärkningar?



Ha det bra
Citera
2005-03-18, 10:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broder
Fick en burk testomin av en polare..Han sa att det va skit,tror jag oxå.lr vet.Står att max 2 om dagen..Men min fråga är vad kan hända om jag pillar i mig 5-10 om dagen? Någon skada alltså? tänkte kanske funkar bättre då,kul att grejja lite lixom

Testomin är ett homeopatikum och enligt min mening helt värdelöst. Om du fick burken gratis så kan du ju smälla i dig hela på ett par dagar och önska dig effekt.

Tribulus har fått många goda empiriska referenser. Satsa på det istället.

Och du, till dig och din polare. Inget är gratis. Om du vill ha resultat så måste du jobba för det.
Citera
2005-03-18, 15:15
  #8
Medlem
orgs avatar
Varför köra med testotillskott då man ändå har såpass hög testonivå i ung ålder?
Citera
2005-03-18, 15:41
  #9
Medlem
yes

placebo
Citera
2005-03-18, 16:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ukklenitrat
Hände det nåt med tribulus ?.. syndes det nåt på kroppen?/HUr l'änge körde du?.. ökade du mycket i styrka`?. och fick du massa finnar av det? . lr kanske nåra andra bivärkningar?



Ha det bra

Nej jag tyckte tribulus va dåligt, jag körde 1burk + en burk till efter 4 veckors vila typ från det. jag fick inga feinnar av det lr nått.Sen ökningarna va inte alls stora..Skit prepp
Citera
2005-03-19, 12:59
  #11
Banned
Vikt_strikts avatar
Jag smällde i mig 2st burkar testomin för ett år sedan o tror bestämt att ja la på mig en del vätska.... dock inga styrkeökningar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback