Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-06-06, 21:58
  #25
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Har fixat en veckas konto på CM. Har varit inne några gånger, men nu står den bara och buffrar; "soon you should see a login window...". Vet sen tidigare att det kan ta tid och får starta om, uppdatera osv, men nu är det stopp.

Nån som vet vad jag ska göra???
Vilken webbläsare använder du?
Citera
2016-06-06, 23:03
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Vilken webbläsare använder du?
Explorer är det väl. jag har varit inne och kollat mejlen idag, men nu tar det stopp vid "within a few seconds...".
Citera
2016-06-06, 23:05
  #27
Medlem
Kanske ska testa att skapa ett nytt konto?...
Citera
2016-06-06, 23:52
  #28
Avstängd
LysergicZeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eufori9
Explorer är det väl. jag har varit inne och kollat mejlen idag, men nu tar det stopp vid "within a few seconds...".

http://prntscr.com/bd762m
Kör firefox, och aktivera javan i settings. Sedan fungerar det kanon.
Citera
2016-06-07, 15:05
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
http://prntscr.com/bd762m
Kör firefox, och aktivera javan i settings. Sedan fungerar det kanon.
Jag fick installera java igen. Sen har det funkat. Ser inga som helst fördelar med windows 10, som jag blev tvungen att uppdatera till.
Tack för tipsen iallafall.
Citera
2016-06-12, 00:32
  #30
Medlem
Har gått tillbaka till windows 8.1. Nu är det fullständigt omöjligt att installera java. Har suttit hela dan och är förbannat frustrerad. Nån som har tips? (inget lördagsnöje direkt)
Citera
2016-09-20, 19:17
  #31
Medlem
whosEHTs avatar
hej skulle behöva hjälp med en sak, när jag försöker skaffa ett countermail, jag väljer ett användarnamn och lösenord, sen rör jag på musen till det är på 100%, sen kommer det upp rutan där texten liksom blinkar och det står "please wait while generating keys" men sen händer det inget rutan försvinner bara, och jag kan inte logga in med mina inloggningsuppgifter, är det någon som vet vad som är feleet och hur jag kan lösa det?
Citera
2017-02-11, 11:51
  #32
Medlem
fittpiss countermail kräver fittpissjava för att registrera en användare. SNÄLLA säg att någon kommer in på countermail? HUR? Har testat 4 olika webbläsare nu, allt som händer är att den väntar på java.

"Java test page

You have Java version: 1.8.0_121

You have the correct Java version

Redirecting you to the final page. Please wait..."

Fuck countermail och fuck java. SNÄLLA hjälp mig komma in.
Citera
2017-02-13, 04:54
  #33
Medlem
Stygian-Vistas avatar
Någon fler som just reggat ett nytt countermail-trial-konto och får följande meddelande när de ska skicka mail:

"Error: Trial accounts can not send email outside the Countermail server:
Failing recipient: häftigmailadress@COUNTERMAIL.COM"
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback