Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-30, 23:05
  #1
Medlem
Har ett litet problem. Har installerat The sims 3 ambitions på min dator, och spelet funkar utmärkt, tills klockan slår 20.00 på spelet. Då försvinner mina simmar och blir osynliga, och inga interaktioner är möjliga längre. Vet inte vad problemet kan vara, har plats på C-hårddisken där spelet är installerat.

MVH
Citera
2012-07-30, 23:15
  #2
Medlem
beppsers avatar
Klarar datorn av spelet? Annars testa installera om det
Citera
2012-07-30, 23:18
  #3
Medlem
Firewaias avatar
Jag skulle ju gissa på nåt slags fel med texturer eller nåt, testa ominstallation och återkom sen.
Citera
2012-07-30, 23:20
  #4
Medlem
har du laddat ner spelet?
Citera
2012-07-30, 23:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hockeytrunken
har du laddat ner spelet?

det är köpt
Citera
2012-07-30, 23:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beppser
Klarar datorn av spelet? Annars testa installera om det

ja det är samma systemkrav som på de andra simsen jag har, och dessa har fungerat utmärkt!
Citera
2012-07-30, 23:58
  #7
Medlem
Gh0steds avatar
Kika om det finns någon patch att plocka hem för spelet.
Citera
2012-07-31, 00:01
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gh0sted
Kika om det finns någon patch att plocka hem för spelet.

kan det bero på att jag raderade övriga saker på den hårddisken samtidigt? inte saker som var relaterade till spelet, bara allmänt.
Citera
2012-07-31, 00:13
  #9
Medlem
Gh0steds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Climbingthemoon
kan det bero på att jag raderade övriga saker på den hårddisken samtidigt? inte saker som var relaterade till spelet, bara allmänt.
Det tvivlar jag på.
Citera
2012-07-31, 07:31
  #10
Medlem
[Strange Days]s avatar
The Sims 3 är väl känt för att ha en del buggar och krascha lite titt som tätt. Min flickvän har haft en del problem med TS3.

Här är lite saker du kan kolla:

* Kontrollera så att alla uppdateringar är installerade.

* Om du kör moddar och texturpacks, så testa att inaktivera dessa och se hur spelet beter sig. Om spelet fungerar utan moddar/addons så kan du aktivera en mod i taget för att isolera den mod som gör att spelet kraschar.

* Uppdatera grafikdrivrutinen för ditt grafikkort (ladda hem den senaste drivrutinen via tillverkarens hemsida - ej via Windows Update).
Citera
2012-08-02, 18:55
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Jag skulle ju gissa på nåt slags fel med texturer eller nåt, testa ominstallation och återkom sen.

Installerade om , men buggen vad kvar. men jag jobbade runt den, så det löste sig!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback