29 114 besökare online
856 893 medlemmar • 45 816 559 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Mat, dryck & tobak > Restauranger och matställen
Svara på ämne
Ämnesverktyg
EvilGuy
Medlem
EvilGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rfv
Den här

My Number One i Björklinge
Super Atlas
http://www.youtube.com/watch?v=uI8W8aR48aM

När jag har vägarna förbi ska jag testa den, men förstod jag det rätt om det bara var 3x200 kött? För det är klart att det låter mycket tillsammans med frites'n men i ätartävling-mått mätt är det ju ingen monsterportion precis.. den hade jag fått i mig på 45 minuter.

rfv
Medlem
rfvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilGuy
När jag har vägarna förbi ska jag testa den, men förstod jag det rätt om det bara var 3x200 kött? För det är klart att det låter mycket tillsammans med frites'n men i ätartävling-mått mätt är det ju ingen monsterportion precis.. den hade jag fått i mig på 45 minuter.

Kolla klippet och beskrivningen.
Enligt dem så är det totalt 2,7 kg mat.

Citat:
Ett gäng tappra män beger sig till gatuköket My Number One i Björklinge, för att äta Sveriges största hamburgare. Man har 45 minuter på sig att äta upp monstermenyn bestående av 2,7 kilo mat. Lyckas man väntar en hedersplats på väggen i gatuköket. Ska någon av våra vänner klara av utmaningen...?

Klart du ska testa om du har vägarna förbi.
Men jag skulle nog inte få i mig allt.
Senast redigerad av rfv 2012-07-29 kl. 23:33.

Brute
Medlem
Brutes avatar
Citat:
"Jonny Sander
2000-07-22
6x200 gr Hamburgare med 3 st bröd a 85 gr.
0,4 l. Coca Cola
0,3 l. mjukglass"

Det kan jag på fixa vilken kväll som helst, det är ju bara tre st 200g dubbelburgare med en burk cola och en glass efteråt. Fånigt att något sånt ligger på tredjeplats! Förstaplatsen däremot skulle jag ha väldigt svårt med, men hade varit kul att testa!

Citat:

Glöm inte att sätta en lapp med "For Flashback & Fame!" och datum på burgaren på före- och efterfotona och länka de i tråden.
För nu har du faktiskt tjatat dig till ett "Go Ahead" från oss andra.

//Brute

EvilGuy
Medlem
EvilGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brute
Glöm inte att sätta en lapp med "For Flashback & Fame!" och datum på burgaren på före- och efterfotona och länka de i tråden.
För nu har du faktiskt tjatat dig till ett "Go Ahead" från oss andra.

//Brute

Sure - jag älskar att outa mig själv här så varför inte! (aldrig förr har ett typsnitt för sarkasm behövts mer)

Men jag tackar för the go-ahead

Svara på ämne
Topp Dela »