Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-01, 18:23
  #217
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zmutzig
som många redan har listat ut (behövs ingen sherlock)

Ja jag gjorde detta some en flykt
Det är samma sak jag har gjort den jag var 15
Är väll rätt skakad efter en barndom som inte är att föredra

det är nått jag kan, överleva ita på gator i sthlm och sova bakom resturanger och tigga rester etc.
Jag är bra på det, och jag klarar mig så.
detta var dock något helt nytt eftersom det var uppe i en liten stad i mockfjärd/norrland efter min behandling

Kul att läsa detta nu, och folks reaktioner etc
och tack för många lov ord och tips!

Jag har tält etc kvar, och börjar redan tänka på att flytta ut efter 3 dagars sol.
Men jag ska ge fan i det nu, har fått beviljad ordentlig hjälp. och jag ska ta den hjälpen, och jag är tacksam för den.

En dag kanske ni ser mig tvätta volvon utanför mitt röda hus <3

Puss och peace på alla

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad! Man har undrat många gånger vad som hände med dig! Känns som om du gått igenom enormt mycket i ditt liv, trots din ringa ålder. Jag är helt övertygad om att du kommer lyckas i framtiden, oavsett vad du sätter som mål. Livet kan vara rent åt hvete emellanåt och då kan man ta drastiska beslut och göra saker som man sedan får ångra. Du verkar dock ha insett detta nu och du börjar att ta tag i ditt liv, glädjande!
Stå på dig! Det är en ära att få följa dig på nätet. Du är lika intressant som person även om du inte bor i tält.
Bamse kram!
Nicke
Citera
2013-05-01, 19:11
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke08
Välkommen tillbaka! Du har varit saknad! Man har undrat många gånger vad som hände med dig! Känns som om du gått igenom enormt mycket i ditt liv, trots din ringa ålder. Jag är helt övertygad om att du kommer lyckas i framtiden, oavsett vad du sätter som mål. Livet kan vara rent åt hvete emellanåt och då kan man ta drastiska beslut och göra saker som man sedan får ångra. Du verkar dock ha insett detta nu och du börjar att ta tag i ditt liv, glädjande!
Stå på dig! Det är en ära att få följa dig på nätet. Du är lika intressant som person även om du inte bor i tält.
Bamse kram!
Nicke

Tackar för många vänliga ord

Jag skulle vilja säga att det är rätt intresant att följa mig själv efter att läst psykologi också!
Jag är smart skulle jag vilja påstå, 132 IQ är ändå nått att kunna skryta med.
Men det gör det ännu mer frustrerande, jag vet hur universum skapades. vad som hände sekund för sekund (eller plankt-sekund rättare sagt)
Jag kan lösa soduko, tänka ut djupt filosofiska tankar, vinner 80% i schack och jag är den folk frågar om dom har nån fråga
Tittar konstant på science kanaler och youtube dokumentärer konstant

MEN HELVETE att det ska vara så fucking jävla svårt att klara av att gå till ett jobb, göra sin skit, hem äta, duscha.. klar!:.. sen sitta vid datorn eller göra vad man nu vill.
det är fan en hel jävla vetenskap som jag inte bemästarar i mitt huvud.
och det är GRYMT frustrerande... men vafan jag ska kämpa vidare
Citera
2013-05-18, 00:46
  #219
Medlem
Kul att höra av dig igen och att det verkar ordna upp sig för dig! Jag vet inte allt du råkat ut för.
Du skrev tidigare att du skrivit ned din livs historia. Skulle vara intressant att ta del av den.

Din återkomst fick mig att läsa igenom tråden igen och hittade detta:

Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
I programmet Outsiders kunde man följa en läkarstudent som beslutat sig för att bo i tält.
Såg ut att gå riktigt bra för honom, förutom att någon markägare klagat då och då. Kanske kan fungera som inpiration?
Kanske nån kommer på vem jag pratar om, för jag hittar inte detta just nu.

Edit: Jag tror bestämt att det var herren i videosarna ovan som jag syftade på.

Det var nog inte samma kille som jag länkade till utan Jonatan:

http://original.nu/
Citera
2013-05-18, 18:43
  #220
Medlem
Angel-Of-Deaths avatar
Låter extremt, skönt, eller hur man ska säga! Skulle garanterat kunna tänka mig att göra detta, dock inte ensam.. Hur gör du under vinternt? Blir det inte väldigt kallt då? Kommer nog komma in på din blogg ibland! Lycka till!
Citera
2013-05-19, 22:23
  #221
Medlem
Toolmans avatar
Gör något vettigt med tiden, exempelvis som denna mannen http://wwwc.aftonbladet.se/sport/0005/05/marcus.html

http://www.youtube.com/watch?v=BTy2NpEpNNk
__________________
Senast redigerad av Toolman 2013-05-19 kl. 22:28.
Citera
2015-06-03, 13:40
  #222
Medlem
Blåfisks avatar
Hur gick det sen?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback