Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-04, 10:44
  #2053
Medlem
fearreapers avatar
Är det aktuellt än ?, Vill gärna vara med.
Citera
2021-12-05, 17:50
  #2054
Medlem
Kristofer.s avatar
Diablo2:R

Söker någon som kan boosta mig?

Laserfettan#2785
__________________
Senast redigerad av Kristofer. 2021-12-05 kl. 17:54.
Citera
2021-12-17, 04:47
  #2055
Medlem
SlappTjackBalles avatar
Starcraft BroodWar,söker en till nybörjare eller en mer erfaren som kan hjälpa mig bli bättre.
Citera
2021-12-20, 16:34
  #2056
Medlem
Söker star citizen spelare till julafton. Ingen skall behöva sitta ensam på julafton. Skicka iväg ett pm till mej om du tänker tillbringa julen framför star citizen så syr vi ihop något, gammal som ny spelare 🙂
Citera
2022-02-02, 22:51
  #2057
Medlem
Phobiazis avatar
Jag är inte i närheten alls av klar med Far cry 6 (ps4) men om någon vill lira framöver så gör jag gärna det! Har även battlfield V och en hel del annat som jag kan tänka mig att köra coop på om det är något jag inte är less på!

Måste skaffa nytt ps+ först bara, skicka pm om ni är intresserade och vilka spel om inte fc6, har även fc 4-5 och new dawn för den delen!

Jag är 32 år, struntar i hur bra ni är bara vi har skoj!
Vuxna människor gäller, dvs helst 20+. Skicka pm vid intresse/utbyte av ps4 namn så vi kan adda!

See ya on the line
Citera
2022-02-03, 15:12
  #2058
Medlem
fearreapers avatar
Sökes spelare till Forza horizon 5 på PC, Car meets, free roam, bara allmänt skoj. 29+ discord finns. Spelar 24-7 nästan. Hojta till.
Citera
2022-04-10, 09:27
  #2059
Medlem
Mrcool911s avatar
Joina clash of clans klanen Resistors #2PGYC9JGL
Citera
2022-04-12, 20:02
  #2060
Medlem
någon som inte är sämst på cs och vill spela med en 23 årig tjej?
Citera
2022-04-12, 20:33
  #2061
Medlem
Tja! Jag söker någon som skulle vilja lira Halo Infinite med mig eller splitgate? (Xbox)

spelar inte extremt mycket just nu men jag vill ha någon som känner samma glädje till Halo som mig men som kanske inte är världens bästa spelare.

Hojta till i PM om du är intresserad!

Mvh
Citera
2022-07-04, 18:29
  #2062
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Vore kul att ha någon att spela CS med då jag funderar på att damma av spelet.

Har inga större krav på skill då jag själv är kass i dagsläget, och jag har ingen rank. Med detta sagt så söker jag inte dig som drömmer om att bli Global, jag söker dig som gillar ett avslappnat spelande men som ändå har lite koll.

Helst spelare över 20 dock, gärna 25+


Spelar mest kvällstid / natt. Är själv 30+ har spelat en hel del cs i mina dagar men är i dagsläget en föredetting. Jag är för övrigt en ganska trevlig prick och har har fått höra att jag har en trevlig röst, speciellt när jag pratar engelska.

Är en ganska ojämn spelare, ena dagen spelar jag bra, nästa är jag tiltad och spelar som skit.

Och helst inga dryga fittor, det finns nog av ryssar för att täcka det behovet.
Citera
2022-07-04, 19:43
  #2063
Medlem
fearreapers avatar
Jag är gärna på, 😊 Skicka PM 😊
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Vore kul att ha någon att spela CS med då jag funderar på att damma av spelet.

Har inga större krav på skill då jag själv är kass i dagsläget, och jag har ingen rank. Med detta sagt så söker jag inte dig som drömmer om att bli Global, jag söker dig som gillar ett avslappnat spelande men som ändå har lite koll.

Helst spelare över 20 dock, gärna 25+


Spelar mest kvällstid / natt. Är själv 30+ har spelat en hel del cs i mina dagar men är i dagsläget en föredetting. Jag är för övrigt en ganska trevlig prick och har har fått höra att jag har en trevlig röst, speciellt när jag pratar engelska.

Är en ganska ojämn spelare, ena dagen spelar jag bra, nästa är jag tiltad och spelar som skit.

Och helst inga dryga fittor, det finns nog av ryssar för att täcka det behovet.
Citera
2022-07-31, 11:20
  #2064
Medlem
Söker någon som vill spela Dying light coop på Nintendo switch! Skicka PM.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback