Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-21, 03:28
  #2113
Medlem
Flaskpostenss avatar
Tjena, ska precis börja spela Starcraft 2 för första gången i mitt liv denna vecka och söker någon att spela med/mot skriv gärna PM om nån vill lira nån kväll eller så.
Citera
2024-02-17, 10:08
  #2114
Medlem
Tja söker en Xbox-COD 3 modern warfare att lira med, gärna lite pratglad.

Inga jävlar samarbetar..
Citera
2024-02-21, 11:41
  #2115
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Har dragit igång lite Valheim och skulle vara trevligt om någon har lust att hjälpa till. Jag har ingen server så vi får köra samtidigt bara.
Gärna någon lite äldre då jag själv är runt 50.

Har dödat andra bossen och kommit till träsken så börjat samla lite järn men skulle vara trevligare och dessutom går det fortare om man är två. Har du server och vill starta helt nytt så är jag öppen för det också men inte intresserad av att hoppa in i en uppbyggd värld där allt är tiptop och material finns i överflöd.

Spelar några kvällar i veckan och även helger.
Någon sugen.
Citera
2024-03-08, 02:36
  #2116
Medlem
Phobiazis avatar
Söker medspelare rent generellt egentligen, men ett exempel är far cry 6 trophy's för platinum så behövs ju Coop.
Fortnite zero build, kör ps4 med crossplatform igång, kör mestadels kvällen/natt och dagar beror helt på mitt mående men vardagar mest.

Söker någon trevlig vanlig människa som vill spela bara, om du pratar mycket eller lite spelar ingen roll, bör tilläggas att jag har social fobi så kan ta lite tid för mig att bli bekväm vilket jag hoppas inte är ngt hinder. Jag är 34år, så gärna 20+ på er ålder.

Låter något intressant så släng iväg ett pm bara
Citera
2024-04-11, 18:18
  #2117
Medlem
Hej! Kan skicka PM men har inte 50 "inläggs" kanske fr mitt konto är gammalt?

Men söker gärna någon som spelar League of Legends(TFT) eller nått liknande, är öppen för nya spel.
Spelar lite här o där just nu medans går igenom AT, så jobbar också bara 50-70% så har lite mer fritid också.^^.


Caio
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback