Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 13:14
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McDonnell
Ne, pissenissenassen Lottaberg drog en rövare.

Verkligen inte, uppgiften tog jag från media och jag vill minnas att jag läste det i FUP.

Men varför ljuga om en sådan sak? Är ni mytomaner av princip?

Sedan undrar jag vilket "gäng" jag skulle tillhöra? Arbetare mot Idioter?
2014-04-15, 13:31
  #146
Medlem
Korbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Verkligen inte, uppgiften tog jag från media och jag vill minnas att jag läste det i FUP.

Men varför ljuga om en sådan sak? Är ni mytomaner av princip?

Sedan undrar jag vilket "gäng" jag skulle tillhöra? Arbetare mot Idioter?


Innan mitt inlägg sökte jag igenom alla delar av förundersökningen efter ordet "vatten"

Inga träffar.

Alla delar utom en är sökbar och den innehåller scannade sidor. Inget där heller.

Det är DU som ljuger och ingen annan. Killen pissade ner sig och hamnade på 15k klistermärken.
2014-04-15, 14:04
  #147
Medlem
Grattis i sådana fall, måste ju vara er största politiska merit någonsin?
2014-04-15, 14:13
  #148
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lottaberg
Verkligen inte, uppgiften tog jag från media och jag vill minnas att jag läste det i FUP.

Men varför ljuga om en sådan sak? Är ni mytomaner av princip?

Sedan undrar jag vilket "gäng" jag skulle tillhöra? Arbetare mot Idioter?
Vilken jävla media? Heil-nytt? Skulle Joel ha vevat, huggit, sen sprungit och hämta vatten och prickat tjacknassens skrev? Är du fullständigt dum i huvet?
2014-04-15, 15:17
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korbo
Innan mitt inlägg sökte jag igenom alla delar av förundersökningen efter ordet "vatten"

Inga träffar.

Alla delar utom en är sökbar och den innehåller scannade sidor. Inget där heller.

Det är DU som ljuger och ingen annan. Killen pissade ner sig och hamnade på 15k klistermärken.

Orkar inte kolla nu, men jag är nästan 100% säker på att Joel erkänner att han sprang och kastade en vattenkanna mot SMR, dock vet jag inte om det var vatten i.
2014-04-15, 17:54
  #150
Medlem
Korbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rpiazza
Orkar inte kolla nu, men jag är nästan 100% säker på att Joel erkänner att han sprang och kastade en vattenkanna mot SMR, dock vet jag inte om det var vatten i.


Han kastade en vattenkanna ja, det står där emot inte att han kastade vatten på någon.

Skulle nu lottapotta vilja vända på det här så påstår jag att SMR kastade knivar och kaststjärnor på barn när dom kastade glasflaskor...
2014-04-15, 18:00
  #151
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korbo
Han kastade en vattenkanna ja, det står där emot inte att han kastade vatten på någon.

Skulle nu lottapotta vilja vända på det här så påstår jag att SMR kastade knivar och kaststjärnor på barn när dom kastade glasflaskor...
han kastade ba SPLASH rakt i skrevet på nassen. Det värsta är att innan dess så hann han vattna den här killen också.
http://1.bp.blogspot.com/_qbXaix1k6z...1600/LASSE.jpg
2014-04-27, 07:17
  #152
Medlem
Mr.Mohammeds avatar
När ska Djungel-Joel få sin dom?
2014-04-29, 07:45
  #153
Medlem
börsvalps avatar
dom ska falla idag, tror det blir 2-3 år som sedan överklagas och sänks till 1 år.
2014-04-29, 09:16
  #154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
dom ska falla idag, tror det blir 2-3 år som sedan överklagas och sänks till 1 år.

Det skulle ju vara ännu en rättsskandal, men det är mest troligt.
2014-04-29, 11:03
  #155
Medlem
UrkelOnAcids avatar
6,5 års fängelse!
2014-04-29, 11:06
  #156
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrkelOnAcid
6,5 års fängelse!
Första gången någonsin en vänsterextrem får ett normalstraff för begånget brott? Otroligt. Men bra och viktigt. "Antifascism är alltid mordförsök".

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback