9 356 besökare online
858 139 medlemmar • 45 867 499 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Politik > Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
NobunagaOda
Avstängd
NobunagaOdas avatar
Såg nyss invigningen och lade snabbt märke till hur många icke vita som var med i föreställningen, det formligen vimlade av mörka män och kvinnor och det mest ironiska var väl i den sekvensen när tittarna skulle få inblick hur en ''typisk brittisk familj'' lever och det visade sig att kvinnan i familjen var en engelsk kvinna medan hennes man var kolsvart och de hade flera mulatt-barn tillsammans. Det är alltså den typiska brittiska familjen enligt de som skrev manuset....

En typisk britt är alltså inte som vi alla trott en rödhårig och fräknig liten pojk utan om man får tro denna invigning så är den typiska britten chocklad-färgad med afro-hår och vit mamma och svart papppa....

Vad tror ni det beror på att Storbritannien gjorde OS invigningen till en propaganda seger för mångkulturen? Naturligtvis hoppas organisatörerna på att detta vänder britternas ofta negativa tankar om hur deras land förvandlats de senaste 50 åren.
Senast redigerad av NobunagaOda 2012-07-28 kl. 02:30.

Torbjorn08
Medlem
London fick väl anordna OS pågrund utav att staden var just "mångkulturell" och inför OS så lanserade BBC serien 'Mixed Britannia' https://www.youtube.com/watch?v=R1iE6nCqy98

Sinnessjuk propaganda som uppmuntrar rasblanding med sandnegrer & rasfrämlingar från Afrikas djungler. Som ett ledsamt moln svävar hitlers alla sanningar än idag över Europa. De tidigare stormakterna i Västeuropa såsom England & Frankrike har förvandlats till avloppsnationer med ofantliga mängder utav araber & negrer och annat diverse pack och nu är dessa nationer inne i fas: 2, nu ska britterna successivt manipulerats till att ingå i oheliga parningslekar i syfte att förstöra homogeniteten i landet.

Sen så är det bara att undersöka vilka det är som äger vår massmedia i västvärlden och därifrån blir det lättare att se agendan bakom hela spektaklet, det är en vidrig lömsk bedragare vi har att göra med som måste bekämpas.
Senast redigerad av Torbjorn08 2012-07-28 kl. 03:01.

NobunagaOda
Avstängd
NobunagaOdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torbjorn08
London fick väl anordna OS pågrund utav att staden var just "mångkulturell" och inför OS så lanserade BBC serien 'Mixed Britannia' https://www.youtube.com/watch?v=R1iE6nCqy98

Sinnessjuk propaganda som uppmuntrar rasblanding med sandnegrer & rasfrämlingar från Afrikas djungler. Som ett dystert moln svävar hitlers alla sanningar än idag över Europa. De tidigare stormakterna i Västeuropa såsom England & Frankrike har förvandlats till avloppsnationer med ofantliga mängder utav araber & negrer och annat diverse pack och nu är dessa nationer inne i fas: 2, nu ska britterna successivt manipulerats till att ingå i oheliga parningslekar i syfte att förstöra homogeniteten i landet.

Sen så är det bara att undersöka vilka det är som äger vår massmedia i västvärlden och därifrån blir det lättare att se agendan bakom hela spektaklet, det är en vidrig lömsk bedragare vi har att göra med som måste bekämpas.
Det var ju bara skrattretande när britterna närmast verkade stolta över att deras kvinnor rasblandar med negrer, vad finns det att vara stolt över med det egentligen?

Mer självhatande människor får man allt leta länge efter...

AgentJoyBoy
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Vem var det som heilade när det tyska landslaget marscherade in med sin flagga?

AfterEightz
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Vem var det som heilade när det tyska landslaget marscherade in med sin flagga?

Den tyska presidenten.

chainmail
Medlem
chainmails avatar
Jag reagerade också på den krystade mångkulturalism invigningen demonstrerade. Judenheten hade verkligen lyckats införa rotlösheten i sin bild av England. Inte bara vit kvinna+kolsäck+mulatter=engelsk familj utan även att det spelades både reggae och under själva inmarschen Michael Jackson - kan det bli mer Disney? Grattis sportfånar - mångkulturalisterna har kapat både fotbolls-EM och OS för att lära er rätt/indoktrinera er! Massinvandringsbyggena håller på att rasa ihop och då ska ni sitta still, gilla olika och se på sport istället för att resa er och ta tillbaka makten över era länder...

2008 var 76% av alla invandrare som kommit till Sverige under de fem senaste åren arbetslösa. SCB Integration–ett regionalt perspektiv

Svensk är den som kan dömas för hets mot folkgrupp.

Methos
Medlem
Methoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Såg nyss invigningen och lade snabbt märke till hur många icke vita som var med i föreställningen, det formligen vimlade av mörka män och kvinnor och det mest ironiska var väl i den sekvensen när tittarna skulle få inblick hur en ''typisk brittisk familj'' lever och det visade sig att kvinnan i familjen var en engelsk kvinna medan hennes man var kolsvart och de hade flera mulatt-barn tillsammans. Det är alltså den typiska brittiska familjen enligt de som skrev manuset....

En typisk britt är alltså inte som vi alla trott en rödhårig och fräknig liten pojk utan om man får tro denna invigning så är den typiska britten chocklad-färgad med afro-hår och vit mamma och svart papppa....

Vad tror ni det beror på att Storbritannien gjorde OS invigningen till en propaganda seger för mångkulturen? Naturligtvis hoppas organisatörerna på att detta vänder britternas ofta negativa tankar om hur deras land förvandlats de senaste 50 åren.

Kan det vara så att det var andra än britter på läktarna som du såg? Nej så kan det ju inte vara för det skulle ju inte kunna gå att klagas på.

KapabelApa
Medlem
KapabelApas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methos
Kan det vara så att det var andra än britter på läktarna som du såg? Nej så kan det ju inte vara för det skulle ju inte kunna gå att klagas på.

Showen var ju brittisk och de flesta var faktiskt negrer. Det skulle vara oerhört intressant att veta vilka manusförfattarna är till detta PK-spektakel.

Att hävda att det inte fanns en rasblandningsbaktanke med denna show är lågpannat. Jag menar, hur övertydligt måste det bli innan folk fattar?

Binary
Medlem
Jag såg inte invigningen (Har ni ett liv eller?)
Men jag är positivt överraskad att det var så mycket mångkultur och "rasblandning" som det tydligen var. Världen blir mer internationell och gemensam, jag gillar det!

Gimp_offer
Medlem
Gimp_offers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Det var ju bara skrattretande när britterna närmast verkade stolta över att deras kvinnor rasblandar med negrer, vad finns det att vara stolt över med det egentligen?

Mer självhatande människor får man allt leta länge efter...
Du behöver inte åka långt för att hitta dem.

Titta bara ut genom fönstret...

"För säkerhets skull, så kan ni rena rummet innan, jag brukar dammsuga, plocka upp gammla kläder från golvet och göra det trevligt" Brajja https://www.flashback.org/showthread.php?t=661862

vorki
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Jag såg inte invigningen (Har ni ett liv eller?)
Men jag är positivt överraskad att det var så mycket mångkultur och "rasblandning" som det tydligen var. Världen blir mer internationell och gemensam, jag gillar det!

Du är ju så dum att man vill stoppa in dig igen och knulla om.

Binary
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Du är ju så dum att man vill stoppa in dig igen och knulla om.
Jag förstår att du vill knulla med mig, men jag vill inte knulla med dig. Så du får försöka våldta någon annan, här har du ingenting att hämta.

Svara på ämne
Topp Dela »