Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-27, 21:24
  #133
Medlem
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raevunge
Eller varför inte i Stockholm en sen fredag/lördag kväll då svennebanan är berusad och släpper sina hämningar och beter sig precis likadant som i trailern?

Men då spelar det kanske ingen roll? För då är det svennar det handlar om och är man berusad blir allt förlåtet och tjejerna är med på det så klart.

Innerst inne så vill ju ni svennetöntar vara precis som MENA-männen på trailern och våga gå fram till tjejerna och kalla muslimtjejer för "arabhora", men det funkar inte eftersom ni är rädda små flickor innerst inne. Det är bara att acceptera läget och lägga ner dubbelmoralen.

Skillnaden mellan "svennetöntar" och alla balla MENA-män är att vi har utvecklat något som heter impulskontroll. Denna mekanism utvecklas med hjälp av den miljö man växer upp i. Växer man upp i ett efterblivet samhälle som saknar all form av sofistikering så beter man sig med största sannolikhet därefter. Anledningen till att folk från länder med mycket sand beter sig som de gör är att deras kultur inte utvecklats sen Columbus dagar.
Citera
2012-07-27, 21:29
  #134
Medlem
Hrm. Jag är ung tjej och bor i Malmö, och varken jag eller någon av mina vänner, kompisar och bekanta har råkat ut för något påhopp eller dyl. av en man med utländskt påbrå.
Men jag vet inte. Det kanske är vanligare än jag tror.
Citera
2012-07-27, 21:30
  #135
Medlem
Sockerpappans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10FtGanjaPlant
Om en kvinna med högt eller för den delen ganska mediokert attraktionsvärde stötte på dig säg vid ett bibliotek eller var som helst skulle du ta illa upp? . Så länge man respekterar henne och respekterar hennes val ifall hon inte är intresserad ser jag inte problemet. Klart det kan ge utdelning, bara det att det är utanför din verklighet att det kan fungera pga hur artificiella sociala normer ser ut.

Grejen är att du är konflikträdd och därför rationaliserar att det är "fel" då du inte vill göra bort dig.

om det skedde varannan minut som den stackars vita tjejen i bryssel får stå ut med så hade jag fetlackat till sist iallafall. Visst nåt avancemang per dag hade väl varit kul.
Men varannan minut så länge man vistas bland det andra könet, nej till sist blir det en sorts psykisk terror.
Dessutom är det ju så många blattar som inte kan hantera att de nekas. Det överdrivna aggressiva raggandet grundar sig i att de saknar respekt för tjejerna, de är horor, och ofta får de höra det också när de nekar männen.
Citera
2012-07-27, 21:33
  #136
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Hrm. Jag är ung tjej och bor i Malmö, och varken jag eller någon av mina vänner, kompisar och bekanta har råkat ut för något påhopp eller dyl. av en man med utländskt påbrå.
Men jag vet inte. Det kanske är vanligare än jag tror.


Du kanske bor i de bättre områdena av malmö Hur många blattar niggers träffar du varje dag ? är du svensk ( du och dina föräldrar är födda i Sveige ) hur ser du ut och vad har du för kläder ?
Citera
2012-07-27, 21:33
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Hrm. Jag är ung tjej och bor i Malmö, och varken jag eller någon av mina vänner, kompisar och bekanta har råkat ut för något påhopp eller dyl. av en man med utländskt påbrå.
Men jag vet inte. Det kanske är vanligare än jag tror.

Det är vanligare hos horor eller tjejer som ligger runt. Normala svenska tjejer som dig trakasseras inte, det är något rasistgubbarna hittat på för att de inte vill ha några svarta i Sverige av någon anledning.
Citera
2012-07-27, 21:34
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Det är vanligare hos horor eller tjejer som ligger runt. Normala svenska tjejer som dig trakasseras inte, det är något rasistgubbarna hittat på för att de inte vill ha några svarta i Sverige av någon anledning.


Hur vet blattarna och niggerna att tjejerna de antastar ligger runt eller är horor ? Är de synska eller går de runt och frågar varje tjej om de ligger tunt mycket eller är horor ?
Citera
2012-07-27, 21:35
  #139
Medlem
Diagorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northling
Jag är 25 år, drar in 35 000 kr efter skatt, som är betydligt mer allmänbildad än du någonsin kommer bli din tragiska ursäkt till människa.
Somalier är Sveriges mest hatande invandrargrupp, även bland tjejer. Har aldrig hört en tjej säga ngt positivt om somalier överhuvudtaget. Ej heller har jag någonsin sett en somalier ihop med en vit svensk kvinna som inte varit extremt överviktig, samt över 40 år.
Ni är som thai-horor är för 60 åriga män. Fast istället är det med 50-70 åriga kvinnor.

Nu pallar jag inte med den här tråden längre, debatten har sjunkit alldeles för lågt för att mitt intellekt ska orka med blatte-mentaliteten.

Jag håller med dig. När jag tidigare hade ett yrke med låga inträdeskrav och trösklar arbetade jag med många invandrare, bland annat bosnier och kurder. Samtliga vittnade om att somalier och irakier är helt sjuka i huvudet. Min kompis som tidigare bodde i Rinkeby berättade att hans vaktmästare noggrant redogjort för hur somalier steker mat direkt på plattan, snor allas kläder i tvättstugorna, och allmänt förstör husen de bor i. Attraktionskraften hos en sådan befolkningsgrupp är ytterst låg även bland övriga invandrare. Vad svenska tjejer kan se hos dem har jag svårt att föreställa mig.
Citera
2012-07-27, 21:36
  #140
Medlem
Hrm. Jag är svensk. Bor i Rosengård. Har vanliga(?) kläder och ser väl inte så himla speciell ut.
Fast ok. Jag kom på en incident som faktiskt hänt, men den här snubben var full och tog att jag pratade med honom som en invit att hänga sig över min balkong (bottenplan) och hångla upp mig. Det är ju ganska sjukt. Men som sagt.. tror det beror på alkoholen, inget annat.
Citera
2012-07-27, 21:37
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av real beginner
Hur vet blattarna och niggerna att tjejerna de antastar ligger runt eller är horor ? Är de synska eller går de runt och frågar varje tjej om de ligger tunt mycket eller är horor ?

Det märker man. Svaret är inte alltid glasklart din jävla idiot.
Citera
2012-07-27, 21:38
  #142
Medlem
Kaiser Chiefs avatar
En jävla massa OT raderat, och ett antal varningar utdelade. Skärp er för fan, vet ni inte vad det är som ska diskuteras så läs trådstarten en gång till innan ni poster igen.

/Mod
Citera
2012-07-27, 21:38
  #143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analkanal
Hrm. Jag är svensk. Bor i Rosengård. Har vanliga(?) kläder och ser väl inte så himla speciell ut.
Fast ok. Jag kom på en incident som faktiskt hänt, men den här snubben var full och tog att jag pratade med honom som en invit att hänga sig över min balkong (bottenplan) och hångla upp mig. Det är ju ganska sjukt. Men som sagt.. tror det beror på alkoholen, inget annat.


så du och dina föräldrar är alla födda i Sveige ?
Citera
2012-07-27, 21:39
  #144
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSecond
Det märker man. Svaret är inte alltid glasklart din jävla idiot.
Kanske på samma sätt som vi märker vilka negrer som förtjänar att behandlas med respekt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback