2012-07-27, 01:19
Medlem
Hej hej.

Jag och min pojkvän har varit tillsammans sen november och därmed haft sex 6-8 gånger i veckan från första början.

Senaste veckan har vi dock märkt av något(uppenbarligen) där han har börjat blöda precis vid penissträngen. "Såret" som egentligen bara ser ut som ett litet hål är ca 2-4mm i diameter och varken han eller jag har någon aning om vart de har kommit ifrån. Senaste gången vi hade sex kom helt plötsligt blod igen och då var vi tvugna att avbryta allt.

Såret ligger liksom 1cm till höger av mitten av penissträngen och är jättelitet. Han känner inte av det eller harn ågon smärta.

Vi tog 4 dagars paus från sex och trodde att det skulle gå över men det gjorde det inte. Hur gör man för att läka sådana "sår"? Kan det vara farligt? Vad skall göras?
Citera
2012-07-27, 01:24
Medlem
Phal-o-Fuchs avatar
det där lät väldigt skumt :S
Är det ett "djupt" sår/hål eller är det "utanpå" skinnet?
Jag hade nog fan kollat hos en läkare om där plötsligt dykt upp ett sår/hål på min utrustning
Citera
2012-07-27, 01:25
Medlem
H.E.L.s avatar
Kan ju bli infekterat om han trycker dig i prutten. Inte bra nu vid rötmånad.
Annars föreslår jag kondom eller avhållsamhet tills penis läker.
Citera
2012-07-27, 01:26
Medlem
Det ser bara ut som ett runt litet hål, inte alls djupt utan det är liksom utanpå skinnet Det blöder inte annars även vid stånd (Kan tänka mig att det blöder mer pga blodtillförseln) men det kommer inget blod om han bara har stånd. Det är BARA när vi har sex
Citera
2012-07-27, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Kan ju bli infekterat om han trycker dig i prutten. Inte bra nu vid rötmånad.
Annars föreslår jag kondom eller avhållsamhet tills penis läker.

Jo, vi har låtit bli på ett tag :] Någon aning om det tar extra lång tid för det att läka?
Citera
2012-07-27, 01:32
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpankyDoll
Jo, vi har låtit bli på ett tag :] Någon aning om det tar extra lång tid för det att läka?
Det är en talgkörtel som rivits loss. Inget farligt.
Citera
2012-07-27, 01:44
Medlem
steveharrisffss avatar
Kan det inte vara så att hans sträng är för kort så den nästan går av när han stöter?
Citera
2012-07-27, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Kan det inte vara så att hans sträng är för kort så den nästan går av när han stöter?

Han har inte tidigare upplevt något liknande och där strängen nästan går av, känner man inte smärta? :s
Ska prata med honom om det och se vad han säger iallafal!

Tack för svaren flashbackers
Citera
2012-07-27, 02:28
Medlem
RickyBlazes avatar
Det där låter inte bra, tycker du ska dumpa honom och träffa mig istället.
Citera
2012-07-27, 03:22
Medlem
Kontakta en urolog! Det är inget att skämmas över då dessa säkerligen hanterar detta nästan dagligen.
Citera
2012-07-27, 10:43
Medlem
bratemos avatar
Kontakta en läkare, men antagligen ingen fara. Det kan lika gärna vara så att han klämt huden lite och det sprack.

Låt bli att runka eller knulla på en vecka, låt det läka och rör det inte.

Det är som med ett vanligt sår, låt det läka ifred. Sedan har ni en riktigt sexig kväll där du kan vara fint uppklädd när han kommer hem och så får du överraska honom
Citera
2012-07-27, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickyBlaze
Det där låter inte bra, tycker du ska dumpa honom och träffa mig istället.

Legit reason, hah.

Citat:
Ursprungligen postat av Pascal
Kontakta en urolog! Det är inget att skämmas över då dessa säkerligen hanterar detta nästan dagligen.

Mm, skall göras!

Citat:
Ursprungligen postat av bratemo
Kontakta en läkare, men antagligen ingen fara. Det kan lika gärna vara så att han klämt huden lite och det sprack.

Låt bli att runka eller knulla på en vecka, låt det läka och rör det inte.

Det är som med ett vanligt sår, låt det läka ifred. Sedan har ni en riktigt sexig kväll där du kan vara fint uppklädd när han kommer hem och så får du överraska honom

Jag tror nog han skulle klara sig en vecka utan sex, jag däremot har större problem med att avstå. Antar att det kommer vara värt i slutändan så får väl bli så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in