30 189 besökare online
856 864 medlemmar • 45 814 858 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Humor
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Sainsburys
Medlem
Sainsburyss avatar
Fy fan vilka jävla idéer folk har. Kommer ni inte ihåg hur det var att vara fjortis å inte ha ett paket röka, eller?
Smula ner muskot i ciggen, fan är det för fasoner?

Kan du inte gå till blomsterhandlaren å köpa änglatrumpet/datura, å smula ner ett blad eller två i varje cigg?

http://en.wikipedia.org/wiki/Datura

Det var ju någon på flashback som gjorde te på det, han blev inte alls "hög".. han kände sig nog lite blåst eftersom ingenting hände, förutom att han gick ut å skrek åt jeoparderna att hoppa ner från hans träd i trädgården. Eller kanske pratar du med din mormor om hur det går på jobbet, även fast din mormor gick bort för fem år sedan..

Finns otroligt många fina historier om änglatrumpet, drogen som aldrig "kickar in" men däremot så ser man saker som inte finns där, men det har man ingen aning om. Man har absolut ingen aning om när man hallucinerar.

Den enda drogen knarkare gärna inte rör, även jag själv på den tiden jag tog droger. Det går inte att dosera änglatrumpet då varje blomma har olika mängder av giftet i sig, och det gäller även varje blad i blomman.
Senast redigerad av Sainsburys 2012-07-28 kl. 11:45.

Mr.Conservative
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Citat:
Fy fan vilka jävla idéer folk har. Kommer ni inte ihåg hur det var att vara fjortis å inte ha ett paket röka, eller?

Jag har faktiskt aldrig varit fjortis, och det är jag glad för!

Sainsburys
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Conservative
Jag har faktiskt aldrig varit fjortis, och det är jag glad för!

Ja, det ska du ha creds för! Jag skulle gärna själv påstå att jag aldrig var fjortis, däremot ansåg nog andra att jag var en..

Laxon
Medlem
Laxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Smula ner muskot i ciggen, fan är det för fasoner?

Kan du inte gå till blomsterhandlaren å köpa änglatrumpet/datura, å smula ner ett blad eller två i varje cigg?

http://en.wikipedia.org/wiki/Datura

Det var ju någon på flashback som gjorde te på det, han blev inte alls "hög".. han kände sig nog lite blåst eftersom ingenting hände, förutom att han gick ut å skrek åt jeoparderna att hoppa ner från hans träd i trädgården. Eller kanske pratar du med din mormor om hur det går på jobbet, även fast din mormor gick bort för fem år sedan..

Finns otroligt många fina historier om änglatrumpet, drogen som aldrig "kickar in" men däremot så ser man saker som inte finns där, men det har man ingen aning om. Man har absolut ingen aning om när man hallucinerar.

Den enda drogen knarkare gärna inte rör, även jag själv på den tiden jag tog droger. Det går inte att dosera änglatrumpet då varje blomma har olika mängder av giftet i sig, och det gäller även varje blad i blomman.

Lite OT, men är det på datura som man gör Angel Dust (PCP) på? Och finns blomman att köpa i vilken blomsterbutik som helst?

OnT, TS, skit i kidsen, har du så tråkigt att du måste framtvinga en vendetta mot "fjortisar"? Seriöst, no offence, men väx upp med dig. Tänk om alla hade tänkt som dig, var hade du då fått din flaska fulvodka och dosa snus från den där Valborgsaftonen när du var 15år? Visst, köp inte ut åt ungarna om du tycker det är omoraliskt eller något, men du behöver ju inte förstöra mer än nödvändigt för dom.

Man kan dö och man kan dö nykter.

Mr.Conservative
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Citat:
Visst, köp inte ut åt ungarna om du tycker det är omoraliskt eller något, men du behöver ju inte förstöra mer än nödvändigt för dom.

Skitungar ska veta hut! Så enkelt är det bara.

Eyedol
Medlem
Eyedols avatar
Jag brukar fråga kassörskan/kassören om han eller hon tycker jag ska köpa ut åt ungarna eller om jag ska köpa snus till mig själv. Ibland lägger jag fram ett tredje alternativ, att lägga pengarna i "skänka bort"-burken som brukar finnas i butiker.

Kom just på en ny grej jag kan göra. Ta pengarna från ungarna och spara dessa för att sedan ge bort som dricks när jag beställer öl nånstans

Red-Panda
Medlem
Red-Pandas avatar
Kommer ihåg när jag var tonåring och ville att folk skulle köpa ut cigg och ingen ville. Svor att när dagen kom då jag kunde köpa själv så skulle jag köpa ut till varenda jävel. Många år sedan jag nu får köpa cigg själv men bara köpt ut 1 gång.

Otroligt irriterande när småglin vill att man ska köpa ut. Senaste kom en 13 åring med kommentaren "Men asså jag har rökt i 1 år"

Till TS: Jag råkade bada med cigg paketet i havet en gång. Lät dom torka och testade röka en fy fan vad det smakade.

gormiti100
Medlem
gormiti100s avatar
Vafan, kommer ihåg när jag va 15, då brukade jag ibland fråga random personer om dom kunde fixa, fast det var bara när mina vanliga kontakter inte kunde men då pröjsa ju jag för ciggen såklart. Förstår att du vill ha hämnd på fjortis dräggen efter dehär men du får fan inte göra det på en icke fjortis (normal ungdom). Skulle fan inte uppskatta ifall jag fick en cigg med sågspån och skit i när jag var ung och fattig, kunde aldrig köpa godis allt gick till cigg Levande kryp i ciggen?

https://www.flashback.org/p43078834#p43078834 Gormiti100 briljerar.
Runkmunk rekord: 13tim 20min!

Svara på ämne
Topp Dela »