Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-27, 17:05
  #73
Medlem
alvenbeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordJCS
Ahh... Det här är en tråd jag kommer följa med stort intresse,då jag själv utfört diverse cigg pranks

hahahaha tillochmed jag som bara läser om händelsen fick mig ett gott skratt jag inte fått på länge! Jag kan tänka mig hur komiskt det såg ut, jag skulle nog inte kunna röra mig för att jag skulle befinna mig i sådan skrattkoma. Tack för den roliga historien!!
Citera
2012-07-27, 17:32
  #74
Avstängd
Har hört att det ska vara EXTREMT ÄCKLIGT att stoppa in bitar från naglar i cigaretterna... Klipp naglarna och preppa dom
Citera
2012-07-27, 17:44
  #75
Medlem
Nogger1992s avatar
Kan det inte vara kul att istället förstöra för dem? I kassan inser ni att ni glömt bort vilket märke ni skulle köpa, skrik "så unge, där borta var det Mentol du ville ha?". Föreståndarinnan kommer bli fly förbannad, jaga bort kräken som står utanför och du får behålla pengarna.
Citera
2012-07-27, 17:58
  #76
Medlem
damnLFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Man kan ju alltid köpa något annat som låter som "cigg" kanske lite spigg (fisk)?

Om någon liten tomte ber mig köpa ut cigg så köper jag alltid elixyr om dom inte frågade artigt nog
Finns det märket ens kvar?
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenieur
Köp en dosa general lös och beklaga sedan att det måste blivit ett missförstånd.
Bästa svaret i hela tråden
Citera
2012-07-27, 18:04
  #77
Medlem
B.I.s avatar
Du verkar ha samma mentalitet som 14-åringarna med, sjukligt omoget och hämndlystet hybrisbeteende.
Citera
2012-07-27, 18:05
  #78
Medlem
Fudge0wns avatar
haha kör på!

Annars kan du svara ungdomarna "Visst!", gå in i affären och köpa cigg, sen när du går ut från affären och dom väntar på dig så går du förbi dom (med ciggpaketet i handen) och säger: naee...jag ångra mig, ni får inga.
Citera
2012-07-27, 18:29
  #79
Medlem
Bra ts! Jag blev själv attackerad av dessa sminkmissbrukare men då köpte jag faktiskt ett paket rosa blend. Fan va sura de blev när de fattade att de knappt innehöll någonting alls.. Men vafan de röker ju ändå bara för att det är coolt så då spelar väll innehållet ingen roll?

Nä det stämde ju enligt tjejerna, och när jag påvisade att det bara är korkade svartingar som röker så vart de inte så sugna längre så jag fick köpa tillbaka paketet för 20 kr sen så gick jag till affären och bytte det mot en rött lucky strike till mig själv
Citera
2012-07-27, 19:07
  #80
Medlem
kackes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenieur
Köp en dosa general lös och beklaga sedan att det måste blivit ett missförstånd.

Bäst hittills!
Citera
2012-07-27, 19:32
  #81
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Citat:
Bra ts! Jag blev själv attackerad av dessa sminkmissbrukare men då köpte jag faktiskt ett paket rosa blend.

Ja, man kan verkligen säga att de var smink- och brunkrämsmissbrukare. Jag slängde ju ihop en hastig bild i Paint, och den är faktiskt inte så överdriven som man kan tro. Tjejerna såg faktiskt ut så. Bruna nyllen och vitt/blonderat hår
Citera
2012-07-27, 19:35
  #82
Medlem
Mr.Conservatives avatar
Kan tillägga, att jag har övervägt att faktiskt ta pengarna och bara dra, men det känns lite väl "tattat-varning" över det. Jag är mer den som tänker och planerar.

Det blir nog cigg preparerade med papper indränkt i något äckligt. Vinäger? Ättikssprit? Eller cannabis...
Citera
2012-07-27, 19:58
  #83
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenieur
Köp en dosa general lös och beklaga sedan att det måste blivit ett missförstånd.

Haha bästa hittils !

Citat:
Ursprungligen postat av B.I.
Du verkar ha samma mentalitet som 14-åringarna med, sjukligt omoget och hämndlystet hybrisbeteende.

Äh sluta var så bitter. Bara rätt åt dem för fan
Citera
2012-07-27, 20:18
  #84
Medlem
NoTruces avatar
Det enda som gäller om du ska köpa ut till dessa individer är att du får säda djupt inuti deras trånga fjortisgrottor. Du riskerar ju faktiskt att straffas för langning för att de ska få cancer. Men det är klart, framförhållning kan man väl inte begära av brunkrämstroll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback