• 16 969 online
  • 1 129 073 medlemmar
  • 58 576 770 inlägg
  • 1
  • 2
2012-07-26, 11:21
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Nu är jag övertygad att Kawa kommer bli alldeles till sig i herrtrosan när han får en egen tråd på flaschan. Men varför inte? Denne man lär säkert få en tung position i politiken, just nu är han en av kelgrisarna i den absoluta vänsterkanten inom mediaetablissemanget.
Citera
2012-07-26, 11:27
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Kawa har fått sitt stora genombrott nu när han kommer ut som skaparen av facebookgruppen "Kränkta vita män".

http://sverigesradio.se/sida/artikel...383#srcomments

Han är en av aktörerna bakom alliansfrittsverige.

http://www.alliansfrittsverige.nu/

Egna bloggen:

www.dodsmaskinen.se/

Anmäld för att ha framfört hot mot Per Gudmundsson när han berörde fråga mellanöstern-invandring och våldtäktsfrekvens.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/se...ts_6285968.svd

Citat:
Bland annat skriver Kawa Zolfagary, som stod högt upp på vänsterpartiets riksdagsvalslista i valet i höstas, att kravet på att Gudmundson skjuts är ”rimligt”.
Citera
2012-07-26, 11:30
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Konsult för Reformklubben:

http://www.reformklubben.com/konsult...?lmId=6&mId=26

F.d. vänsterpartist och ståuppkomiker.
Citera
2012-07-26, 11:38
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Hans föräldrar är emellertid ett bra föredöme för invandrare i Sverige anser jag:

Pappan Jian driver Taxi Eskilstuna med ett 30-tal anställda.

folket.se/nyheter/eskilstuna/1.826564

Mamman Mirjam är engagerad i kvinnorättskampen och hennes engagemang verkar vara faktiskt vara utan någon form av dubbelmoral.

folket.se/ovrigt/sidavidsida/1.188669

Han har även en lillebror som heter Robin och spelar fotboll samt kläcker ur sig en rad fjortisaktiga kommentarer på twitter/dayviews.
Citera
2012-07-26, 11:54
Medlem
AngelDevils avatar
Han är grymt dryg på Twitter när man pratar med honom. Hans förakt mot människor som röstar på SD är starkt. Han är omöjlig att diskutera med då han i stort sätt sätter sig i ett hörn med armarna i kors som en litet surt barn och vägrar ta in andra tankar och nyanser än hans egna.
Citera
2012-07-26, 12:19
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Även krönikör på vänstervridna nyheter24:

http://nyheter24.se/blogg/kawa-zolfagary/

Och vänstermegafonen nöjesguiden:

http://nojesguiden.se/artiklar/kronika-vita-krankta-man
http://nojesguiden.se/artiklar/bland...ch-negerbollar

Verkar ha en fetish mot vita män:
Citat:
Citat:
atladottir Margret Atladottir
jag hatar även den vita mannen. och efter att ha rest i världen är det sjukat att den inte är hatad mer.
1 timme sedan
Retweetad av cimonlundberg

Citat:
IsakGerson Isak Gerson
@
@cimonlundberg Ja. @atladottir
42 minuter sedan

Citat:
@malvan Malin
@cimonlundberg @atladottir ja. vita män är överlägsna i ALLT dom gör och ej pga kompetens oftast. dock ej hat av individen
59 minuter sedan via Twitter for iPhone

Citat:
Dodsmaskinen Kawa Zolfagary
@
@cimonlundberg Det är fullt rimligt att uttrycka avsky mot förtryckare. @atladottir
1 timme sedan

Citat:
Strom_Burgla Johannes Strömberg
@
@cimonlundberg @atladottir helt ok. Den vite mannen är väldigt överrepresenterad i förtryckens historia
1 timme sedan
Citera
2012-07-26, 12:50
Moderator
zBr9s avatar
Tror inte för en sekund att han hatar vita män. Efter att ha kikat in på hans twitter blir det snabbt uppenbart att han hatar alla män, samt kvinnor. Den enda han hyser kärlek för är sig själv skulle jag säga.
Citera
2012-07-26, 13:14
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Kawa gråter över att ha kränkts av feministkollegorna.

http://nojesguiden.se/artiklar/kronika-vita-krankta-man

Citat:
"Det är svårt att hantera det manliga egot ibland. Jag brukar själv känna hur det sticker till lite när en kvinnlig vän fått nog av sexism eller råkat illa ut på grund av någon man och desperat slänger ur sig något generaliserande om män. Ibland tänker jag Hen känner mig, hen vet att jag inte är en idiot, varför säger hen så om alla män?"

Jag upplever Kawa som en omogen individ med låg självkänsla och stort bekräftelsebehov. Genom att inta rollen som en mobbare så får han en tillfällig och stark känsla av upprättelse och bekräftelse av sin egen överlägsenhet. Precis som varje mobbare väljer han den svaga i gruppen att attackera, mobbare är fega och situationister.

I skydd av att han själv inte är vit ingår han en ohelig allians med feministerna. Den gemensamma fienden är den vite mannen. Men Kawa har fått sin plats på nåder, han är ju född man. Detta urholkar hans skeva och grandiosa världsbild och blir bränsle för ytterligare hatattacker mot vita män. Ett starkt behov av att bevisa för sin omgivning att han är en genuin medkämpe i rädsla för att avslöjas som sitt sanna jag.

I Kawa bor det en liten rädd pojke som är ledsen över att flickorna mobbar honom och belägger honom med en kollektiv skuld som han inte kan besegra. "Men jag är inte vit!!!" skriker Kawa. Titta på mig och min hudfärg. Den vite mannen förtrycker mig med! (Trots att han och hans familj fick skydd av den vite mannen i Sverige från förföljelse i hemlandet samt skolgång, sjukvård, demokrati osv.) Jag hatar dem minst lika mycket som er!!! Släpp in mig i klubben, jag är då minsann inte vit!!!

Men Kawas akilleshäl är att han generaliserar alla vita män för att själv framstå som bättre. Trots det är han medveten om att skulle man generalisera precis som honom så skulle han generaliseras i egenskap av kurd. Kurderna som i Sverige gjort sig kända för just hedersmord på just flickor.

1986 - Mordet på Bafreen Fatah (kurd (Irak))
1996 - Mordet på Sara Abed Ali (kurd (Irak))
1999 - Mordet på Pela Atroshi (kurd (Irak))
2002 - Mordet på Fadime Sahindal (kurd (Turkiet))
2010 - Mordet på Jian Subhi Aref (kurd (Irak))
2012 - Mordet på Maria Barin Aydin (kurd (Irak)

Jag tror att Kawa inser problematiken med att generalisera vita män och belägga dem med en kollektiv skuld kontra generalisera kurder och belägga dem med en kollektiv skuld. Samt att samtidigt liera sig med feministkollektivet i Sverige.

Men ju oftare och mer intensivt Kawa ropar ut sitt hat mot vita män, ju större chans att vi missar hans uppenbara akilleshäl. Ja, man kan ju alltid hoppas, eller hur Kawa?

Väx upp och sluta mobba.
Senast redigerad av AgentJoyBoy 2012-07-26 kl. 13:19.
Citera
2012-07-26, 18:39
Medlem
Mikojans avatar
OK, vi vita män är skitstövlar. Rent kollektivt sett. Och det är ju djävligt illa, eller? Men samtidigt är Kawa och hans kurdiska kamrater flickmördare. Rent kollektivt sett.

Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy

..Kawas akilleshäl är att han generaliserar alla vita män för att själv framstå som bättre. Trots det är han medveten om att skulle man generalisera precis som honom så skulle han generaliseras i egenskap av kurd. Kurderna som i Sverige gjort sig kända för just hedersmord på just flickor.

1986 - Mordet på Bafreen Fatah (kurd (Irak))
1996 - Mordet på Sara Abed Ali (kurd (Irak))
1999 - Mordet på Pela Atroshi (kurd (Irak))
2002 - Mordet på Fadime Sahindal (kurd (Turkiet))
2010 - Mordet på Jian Subhi Aref (kurd (Irak))
2012 - Mordet på Maria Barin Aydin (kurd (Irak)

Och flickmördare som Kawa får åtminstone jag till att vara snäppet värre än att bara var en skitstövel.

Är det inte så att när en vanlig hederlig svensk hör ordet "hedersmord" tänker han/hon på en kurd?

Kan man inte bara utvisa dessa brutala typer som mördar sina kvinnor?

*
Citera
2012-07-30, 18:30
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guildmaster
Blir det inte pinsamt ibland i tvättstugan när ni ska tvätta era brunskjortor?

Tvättstugor? Vem f-n håller till i tvättstugor - kurder, araber och stackars svenskar som än inte hunnit undan?

Annars är det vita och ljusblåa som gäller och när det är casual lite åt röda hållet. Bruna skjortor? Det var väl sånt araber i MÖ hade på sig när när dom kämpade för Adolf...
Citera
2012-07-30, 18:48
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Kawa Zolfaggery är inget mer än en kommunistisk rasistisk blatte som hatar vita Europèer. Hatet som Zolfaggery känner mot vita bottnar i den känsla av intellektuellt, fysiskt, kulturellt och mänskligt underläge som alla blattar känner inför den vita rasen.

Jag menar, tänk själva hur ni skulle känna er om ni tillhörde ett folk som kurderna? Ett folk som i alla tider blivit brutalt knullade av alla andra folk som haft dom i sin närhet, är det inte araberna som ger kurden balle, så är det perserna. Ständigt har alltså Zolfaggarys folk fått smaka på underkastelsens bittra förnedring. Kurderna är helt enkelt ett odugligt folkslag som aldrig lyckats skapa något av värde för mänskligheten överhuvudtaget. Det enda det kurdiska folket har varit genom historien, är ett förtryckt, odugligt, våldtaget pajasfolk med svåra problem med inavel och taskig kvinnosyn.

Med detta i bakhuvudet så framstår Zolfaggerys inskränkta hat och rasism mot vita i ett annat ljus, Zolfaggarys hatar för att han är avundsjuk och inte trivs med sin värdelösa och degenererade kurdiska etnicitet.

Det är synd om den inavlade bergskurden helt enkelt.
Citera
2012-08-18, 17:04
Medlem
Birma=Chostins avatar
http://memegenerator.net/instance/25096196
Citera
  • 1
  • 2