Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-03-16, 17:48
  #1
Medlem
Frangsters avatar
Fick en minder chock idag, jag märkte att jag hade skaffat mig en liten kalaskula I övrigt är jag ganska smal och fit, men just på magen har jag lite extra fett. Det sitter antagligen i släkten eftersom farsan har samma typ av mage och är ändå smal på andra ställen. Nu till frågan som kanske anses vara onödig då det kan vara simpel att lösa. Men iaf hur blir jag av med denna mage fort?! Jag vill begär inget 8pack, men vill få en fin och "välkommande" mage till sommaren iaf som matchar övriga kroppen. Är det långdistanslöpning, mycket magmuskelträning och skippa det onödiga fettet som gäller eller? Något bra schema att följa? Bra maträtter och sånt man absolut inte ska äta. Kom med tips Kan ju tillägga att jag ätet jävligt mycket fet mat den senaste tiden, men detta försöker jag ju givetvis sluta med.

Mvh
Citera
2005-03-16, 19:06
  #2
Medlem
peajempes avatar
Tänk på vad du äter, skippa öl, sprit och onödigt fett. börja springa/promenera längre distanser. Se till förbränna mer än ditt överskott så kommer du gå ner.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback