Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-05-31, 13:20
  #25
Medlem
KurreCurrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Det hotell som skickat inbjudan kommer ta ut en (rejäl) avgift av dig för att du bara utnyttjat hotellet för att få inbjudan, om du menar att du ska avboka det. Ska du inte avboka det är det inga problem att lägga till nätter någon annanstans, om det var så du menade.

Rent allmänt är det enklaste, om amn vill resa flexibelt, att bara beställa en "låtsasinbjudan" på nätet för typ 20 euro och sen vara helt fri med att boka "riktiga" övernattningar.

Ja, det var så jag menade. booking.com spyr ju ut erbjudanden och jag tycker att jag hittar bättre och billigare hotell varje vecka, men nu har jag ju redan bokat ett hotell, och betalat dem för att få "inbjudan", och fått visum klart, så jag får väl stå mitt kast.
Citera
2020-01-16, 00:13
  #26
Medlem
Hur gör man när man postar visumansökan för resa till Moskva...?
Skickar jag passet och alla dokument som Rek brev dit (Sthlm/Gbg?) ? Hur betalar jag? Cash i kuvert eller postförskott när jag får tillbaka det ?
Citera
  • 2
  • 3
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1924276

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback