Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2012-10-28, 17:56
  #37
Medlem
En släckting har fått nån jävla konstig sjukdom och tar homopati men den jäveln blir bara sämre. Jag har trott lite på homopati men nu vetefan. Men det kanske är bra om nån blir lungare av det om man testar.
Citera
2012-11-10, 11:35
  #38
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtar
Nu har jag använt medicinen i snart 1 vecka...
Är nyfiken på hur du känner dig nu, har du gjort återbesök osv?
Citera
2013-12-13, 01:53
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rabbel
En släckting har fått nån jävla konstig sjukdom och tar homopati men den jäveln blir bara sämre. Jag har trott lite på homopati men nu vetefan. Men det kanske är bra om nån blir lungare av det om man testar.

Man vet att Homeopati är bluff. Därför är det sjukt konstigt att homeopaterna kan hålla på och lura folk.

Jag tror detta faktiskt tar priset. En Homeopat som kallar sig Kokko kan ta väldigt bra betalt för ren humbug medicin. Hur kan folk vara så dumma? Helt otroligt.

Men Kokko var faktiskt ett passande namn.
Citera
2015-06-09, 21:48
  #40
Medlem
moonsoons avatar
En riktig kvacksalvare som inte ens tog ut min katt ur buren. Påstod att han hade magproblem när det senare visade sig att han hade stomatit (tandköttsinflammation). Glömde att skicka sina "örter" och tog betalt trots detta. Stämde möte på ett hotell men föreslog att vi skulle ses på gatan i snöfall. Mycket oseriös person som skor sig på andras olyckor
Citera
2015-07-30, 18:26
  #41
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gtar
...jag kommer definitivt att meddela er om hur det går..
besöket kostade mig 1200 kr inkl.medicin
Du verkar fortfarande ha samma problem, eller?

(FB) Någon som vet? (Problem med urinvägarna, knän, tinnitus, sveda)
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback