Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-04-23, 14:30
  #1093
Medlem
kompjuters avatar
Game of Thrones, Sopranos, Lost.... tyvärr, skulle mer än gärna fastna men Nope.
Citera
2023-08-12, 13:48
  #1094
Medlem
Ted Lasso är något av det kassaste som jag sett. Överdos av feel-good.
Citera
2023-08-12, 14:29
  #1095
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kompjuter
Game of Thrones, Sopranos, Lost.... tyvärr, skulle mer än gärna fastna men Nope.

Lost var jättespännande första säsongen, lite sämre andra säsongen... och sedan spårade det ur helt. Blev för komplicerat och konstigt. Slutet var obegripligt. Dessutom tyckte jag illa om att det var så mycket våld (det var det i och för sig redan i första säsongen). Men det var synd, för i första säsongen hade de verkligen någonting på gång... en speciell stämning, mystik, man var så nyfiken på fortsättningen efter varje avsnitt!
Citera
2023-08-12, 21:00
  #1096
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Pestens tid. Jag har alltid slutat se på serien. Vill se den. Men ger upp. Jag har hört om den här Pestens tid sedan jag var liten. Och jag var inte liten 1994. Snacket om Pestens tid började med att min äldre syster läste Stephen Kings roman Pestens tid. Därför 1994 så regerade jag när tv serien kom. Böcker läser jag aldrig. Men nu kom det så man kunde se på TV/VHS. Hade annat för mig på 90-talet. Så det blev inte av. Och aldrig blivit av att man sett hela serien.

Handlingen passar vår tid. Serien handlar om ett influensavirus skapat av den amerikanska regeringen. Viruset börjar spridas utanför det forskningslaboratorium där det framställts och sprids snabbt. Viruset är mycket aggressivt och dödar den största delen av världens befolkning. De överlevande tvingas slåss för att överleva.
Boken är otroligt bra och serien sämre än värdelös så skulle säga, tyvärr , du kommer aldrig förstå vad din syster upplevde genom att du ser serien.
Min favorit King bok!

Ont
Mannen under trappan. Trams.
Games of Thrones, blir bara småkåt men inte b
Något intresse för handlingen.
Citera
2023-08-12, 21:02
  #1097
Medlem
Lost, Heroes och Kyle XY. Inga avslut.
Citera
2023-12-24, 08:10
  #1098
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandolphCaer
Vilka serier har du personligen ledsnat på och helt enkelt slutat titta på?

Här är några som jag tidigare följt, men som jag senare ledsnade på, för att sedan börja irritera mig så innerligt att jag fick lov att sluta se dem:

*How I Met Your Mother
*Entourage
*The Big Bang Theory
*The Walking Dead
*Two and A Half Men
*Terra Nova
*Falling Skies
*Fringe
*The Mentalist
*Heroes
*Prison Break


Ursäkta om det finns en tråd sedan tidigare, men jag kunde inte finna någon..

Estonia
Citera
2023-12-24, 08:22
  #1099
Avstängd
Honkenbonkens avatar
The Last Kingdom

Spydde när dom var tvungna att trycka in neger och kineser i Skottland under vikingatid
Citera
2023-12-24, 08:52
  #1100
Medlem
DisneyMouses avatar
Peaky Blinders, tror jag såg 3 säsonger eller halva 3e. Somnade för varje avsnitt kändes det som.
Tröttnade på se serien.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback