Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-24, 06:44
  #1
Medlem
jennyjennyehhs avatar
Innan ni idiot förklarar mig helt och hållet på grund av frågans karaktär vill jag bara säga; varsågod, det är helt lugnt men jag letar bara efter seriösa svar, så om allt du vill är att internet mobba mig känns det helt onödigt av er att skriva...jag menar IT bullying ska ske på facebook där det hör hemma...

Nu till poängen...Var ute och shoppade fullt med saker under en dag och fyllde en kasse med massvis med parfym,smink,smycken osv, kvitto finns inte om man säger så...
min idiot till fästman ställde sedan ifrån sig påsen som hittades av ett butiksbiträde, och hon blir såklart misstänksam av innehållet och nu är min godispåse hos polisen.

Så frågan är: Har jag någon som helst chans att få tillbaka skiten? Och isf hur?
Vågar inte direkt knalla in på polisstationen och erkänna brottet, men vill så gärna ha innehållet i påsen.
Måste man ha kvitton på allt?
Eller måste jag helt enkelt raida en runda till?

Oerhört tacksam för svar!

xoxo/ J
Citera
2012-07-24, 06:57
  #2
Medlem
Ersattarens avatar
Du menar alltså att du vill ha tillbaka dina stulna grejer?

Skaffa ett jobb, du slipper polisen och du köper sakerna.
Citera
2012-07-24, 07:09
  #3
Medlem
Nej, du har ingen möjlighet att få ut stöldgods.. Håller med föregående talare.

Förövrigt, så är nog inte "godispåsen" kvar hos polisen, den är nog på sin väg ut i butikerna igen.
Citera
2012-07-24, 07:20
  #4
Medlem
olikafargers avatar
skaffa ett jobb och köp grejerna, varför skulle du få "tillbaka" stulna saker av polisen? det är ju butikens ägodelar.
Citera
2012-07-24, 07:27
  #5
Medlem
Finans.killens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennyjennyehh
Innan ni idiot förklarar mig helt och hållet på grund av frågans karaktär vill jag bara säga; varsågod, det är helt lugnt men jag letar bara efter seriösa svar, så om allt du vill är att internet mobba mig känns det helt onödigt av er att skriva...jag menar IT bullying ska ske på facebook där det hör hemma...

Nu till poängen...Var ute och shoppade fullt med saker under en dag och fyllde en kasse med massvis med parfym,smink,smycken osv, kvitto finns inte om man säger så...
min idiot till fästman ställde sedan ifrån sig påsen som hittades av ett butiksbiträde, och hon blir såklart misstänksam av innehållet och nu är min godispåse hos polisen.

Så frågan är: Har jag någon som helst chans att få tillbaka skiten? Och isf hur?
Vågar inte direkt knalla in på polisstationen och erkänna brottet, men vill så gärna ha innehållet i påsen.
Måste man ha kvitton på allt?
Eller måste jag helt enkelt raida en runda till?

Oerhört tacksam för svar!

xoxo/ J

Idiotförklarar dig inte för frågan utan för din stavning och din allmäna efterblivenhet.

OnT;
Stöldgods kan man inte få tillbaka, lär dig skilja på mitt och ditt, tattarsvin.
Citera
2012-07-24, 07:58
  #6
Medlem
alroberts avatar
Hur ska vi inte kunna idiotförklara dig undrar jag?

Du är ett prakt exempel av ett whitetrash som seriöst frågar om du kan få gå till polisen och fråga
Om du kan få tillbacka sakerna ni snodde..

Det är väll klart du får det? Bara gå dit och säga till så får du ju påsen? Inte svårare än så.
Citera
2012-07-24, 09:15
  #7
Medlem
HarleyDeVilles avatar
Du idiotförklarar dig själv bara genom att ställa frågan. Fattar du att det är andra människors ägodelar du tar utan att betala för dig?
Citera
2012-07-24, 10:03
  #8
Medlem
GlennGBGs avatar
Det finns ett begrepp som heter "slå in en öppen dörr", hört talas om det? Vi behövde inte göra speciellt mycket.. Antagligen trollar du, för ingen kan väl vara så dum att ställa din fråga seriöst?
Citera
2012-07-24, 11:39
  #9
Avstängd
Nej du, jag gör som resten.... Idiotförklarar dig!

Varför ska du få tillbaka nånting som inte är ditt?

Jag tycker att du ska raida en gång till, och jag samt många andra här kommer be till alla möjliga gudar och väsen för att du ska åka fast...
Citera
2012-07-24, 11:44
  #10
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Ja du TS.. Maken på idioti,WT,redneck-trash får man fan leta efter. NEJ du får inte ditt snask. Skaffa en inkomst eller använd bidragspengarna och betala för dig som alla andra. Sälj fittan för fan
Citera
2012-07-24, 11:48
  #11
Medlem
Witkos avatar
Gör om gör rätt.
Skaffa ny fästman och så går du på shoppingrunda med en väninna istället.
Citera
2012-07-24, 12:05
  #12
Medlem
Nu hoppas jag att du är troll, för inte ens en zigenare som du kan väl vara så dum att du ställer den frågan på allvar?

Nej, inte en chans att du kan hämta den...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback