Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2013-10-25, 17:16
  #97
Medlem
matho009s avatar
Någon som beställt på senaste tiden?

Vågar man beställa?
Citera
2013-10-26, 20:56
  #98
Medlem
Beställde o satte pengar på Maltes konto den 15e sept o väntar sen dess. Han svarar inte på tel
, mail....
Citera
2013-12-14, 16:55
  #99
Medlem
Jag beställde för ett tag sen och det var inga som helst problem beställde bland annat stubin tråd och andra lagerförda varor, fick hem det några dagar senare.

Edit: Jag skulle nog också tillägga att jag betalade genom att föra över pengar direkt till maltes konto
Citera
2013-12-14, 20:13
  #100
Medlem
brevlunds avatar
Jag beställde lite 325 mesh Alu idag, behöver det till helgen, alltså måste det ligga i min låda på fredag. Tror inte Malte sviker på ett sånt ideal. Eller?
Jag behöver skiten snabbt till typ välgörenhet så Malte step it up och visa din förmåga!


Kommer den funka till flash?
Citera
2013-12-14, 22:56
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brevlund
Jag beställde lite 325 mesh Alu idag, behöver det till helgen, alltså måste det ligga i min låda på fredag. Tror inte Malte sviker på ett sånt ideal. Eller?
Jag behöver skiten snabbt till typ välgörenhet så Malte step it up och visa din förmåga!


Kommer den funka till flash?

Funkar men skulle inte kalla det flash, mer "burn"
Citera
2014-02-01, 23:09
  #102
Medlem
Nån som hört nåt om norrkemi o Malte?
Citera
2016-02-25, 06:02
  #103
Medlem
klisssters avatar
Någon som beställt härifrån på senare tid? Fick inget svar när jag skrev mail till dom...
Citera
2016-02-25, 10:56
  #104
Medlem
Prova att ringa? Numret står på sidan...
Personligen tror jag att det här är ett privat projekt som lite har runnit ut i sanden, tyvärr. Men ring och se vad man säger?
B!
Citera
2017-08-09, 12:32
  #105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kemisnubbe
Hej blurred!
Roligt att du hittade till min webbutik.
Det är extra roligt att du verkar vara så nöjd över beställningen.

Utbudet är fortfarande ganska litet, men nu i veckan kommer jag att flytta verksamheten till nya lokaler vilket innebär att jag kommer kunna lagerföra betydlig fler kemikalier och i större mängder. Kemikalier som ej finns i mitt sortiment går oftast att fixa, det är bara att mejla.
Runt december tror jag att allt ska vara färdigt med en annan leverantör så jag kan börja ta hem labutrustning och skyddskläder.

Företaget är registrerat i kemikalieinspektionens företagsregister och bedrivs enligt svensk lag.

Jag svarar gärna på frågor om ni har några!

//Malte Andersson


Hej!

jag har precis motsatt erfarenhet av Norrkemi. De svarar inte på telefon nummer, inte heller på E-mail. Gjorde en liten provbeställning i februari på hemametylen 2 x 500 gram, liksom 20 provrör. Skickade pengar. Idag, 9 augusti och efter cirka 30 telefonpåstötningar, måste jag ange dem vara rena rama bluffen.
Jag hör gärna deras svar på detta, men hellre skulle jag vilja ha tillbaka mina pengar, de har INTE LEVERERAT
Citera
2017-08-30, 11:18
  #106
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngvarVittfarne
Hej!

jag har precis motsatt erfarenhet av Norrkemi. De svarar inte på telefon nummer, inte heller på E-mail. Gjorde en liten provbeställning i februari på hemametylen 2 x 500 gram, liksom 20 provrör. Skickade pengar. Idag, 9 augusti och efter cirka 30 telefonpåstötningar, måste jag ange dem vara rena rama bluffen.
Jag hör gärna deras svar på detta, men hellre skulle jag vilja ha tillbaka mina pengar, de har INTE LEVERERAT

Jag har liknande erfarenheter. det konstiga är att företaget är ju fortfarande aktivt.


https://www.merinfo.se/foretag/Wende...rnn06fy9-1bwqh
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback