Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-07-21, 22:37
Medlem
Jag har stalkat mitt ex facebook varje dag i hela 4 års tid.Aldrig hört av mig till henne eller så. Såg nu att hon skaffat pojkvän. Jag blev chockad. Jag bestämde mig direkt för att nu skita i henne totalt och pausade mitt medlemskap. Dels har exet blivit fulare och killen hon blivit ihop med är en riktig loser. Jag vet att jag är värd mer än henne och kan få snyggare tjejer.Men fortfarande chockad då jag hade någon vanföreställning att jag var den enda hon kunde gilla.

Jag gick direkt ut på nätdejtingsajter,och har nu fixat 5 dejter på 4timmar. Chocken har lagt sig.

Egentligen hade jag planerat att inte dejta tjejer överhuvudtaget på väldigt länge utan är nöjd med att vara ensam...men denna vetskap att hon skaffat pojkvän gav mig ett rejält sug. Stundtals känner jag mig också lite ensam här hemma,(vilket jag aldrig känner alls annars),och fick ett jäkla sug att integrera med tjejer.

Vad tror ni det beror? Är det bekräftelse. Är ute efter en logisk psykologisk förklaring haha
Citera
2012-07-21, 22:40
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tesaurus
Jag har stalkat mitt ex facebook varje dag i hela 4 års tid.
You got issues dude
Citera
2012-07-21, 22:42
Medlem
dunias avatar
Citat:
Jag har stalkat mitt ex facebook varje dag i hela 4 års tid.Aldrig hört av mig till henne eller så. Såg nu att hon skaffat pojkvän. Jag blev chockad. Jag bestämde mig direkt för att nu skita i henne totalt och pausade mitt medlemskap. Dels har exet blivit fulare och killen hon blivit ihop med är en riktig loser. Jag vet att jag är värd mer än henne och kan få snyggare tjejer.Men fortfarande chockad då jag hade någon vanföreställning att jag var den enda hon kunde gilla.

Jag gick direkt ut på nätdejtingsajter,och har nu fixat 5 dejter på 4timmar. Chocken har lagt sig.

Egentligen hade jag planerat att inte dejta tjejer överhuvudtaget på väldigt länge utan är nöjd med att vara ensam...men denna vetskap att hon skaffat pojkvän gav mig ett rejält sug. Stundtals känner jag mig också lite ensam här hemma,(vilket jag aldrig känner alls annars),och fick ett jäkla sug att integrera med tjejer.

Vad tror ni det beror? Är det bekräftelse. Är ute efter en logisk psykologisk förklaring haha

Aha, hade du tänkt skaffa barn när de också gör det?
Citera
2012-07-21, 22:43
Medlem
Proozaqs avatar
Citat:
Jag har stalkat mitt ex facebook varje dag i hela 4 års tid.

Egentligen hade jag planerat att inte dejta tjejer överhuvudtaget på väldigt länge utan är nöjd med att vara ensam

No shit, fan sök hjäl människa du är fan läskig!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2012-07-21, 22:43
Medlem
Citat:
Jag gick direkt ut på nätdejtingsajter,och har nu fixat 5 dejter på 4timmar.

5 dejter på 4 timmar är starkt jobbat på en dejtingsida. Va skriver du till kjoltygen egentligen? Fb-dase och mångmiljonär?
Citera
2012-07-21, 22:45
Medlem
SithBoboSiths avatar
Stalkat exet i fyra år, inte ens skaffat ny på den tiden "bara för att *dohh*". Och nu syns det att hela din tillvaro kollapsade när du fick reda på att hon skaffat kille. Du har seriösa problem, är du tjock och totalt antisocial och har inte en enda riktig kompis?

Du måste väl förstå att hon har knullat med denna killen länge och väl och först nu har det blivit officiellt på facebook. Medan du har smugit in och saknat henne har hon legat med benen i vädret och vrålat på ett sätt du aldrig hört henne vråla. När du inte kunnat somna och gått upp och kollat på hennes wall har hon legat genomsvettig och kladdig av hans sperma och somnat med hans kuk i handen, med ett brett leende, så ligger hon säkert just nu när du läser detta . Hur känns det just nu?
Citera
2012-07-21, 22:49
Medlem
Otems avatar
Asså.....först att ha stalkat exet i fyra år och plötsligt en dag när hon skaffar ny pojkvän så tar du till en så drastisk åtgärd att ragga upp 5 tjejer på 4 timmar?

Och varför stalkade du henne när du tyckte att hon blivit fulare?
Citera
2012-07-21, 22:51
Medlem
Proozaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otem
Asså.....först att ha stalkat exet i fyra år och plötsligt en dag när hon skaffar ny pojkvän så tar du till en så drastisk åtgärd att ragga upp 5 tjejer på 4 timmar?

killen är ju hjärndöd, fan aldrig hört nå värre.
Citera
2012-07-21, 22:55
Medlem
Proozaqs avatar
detta skrev du

"Det skönaste är när man känner att man inte bryr...

Det skönaste är när man känner att man inte bryr sig längre,utan bara fokuserar på att ha kul och leva i nuet.

De som lever i nuet:
Är enligt undersökningar lyckligare"

snacka om att tala mot sig själv, stalker jävel!!!!!!!!!
Citera
2012-07-21, 22:56
Medlem
Sliskas avatar
Tack, du förblir min referens på hur illa det kan vara efter ett förhållande
Citera
2012-07-21, 23:03
Medlem
Spreztozcs avatar
Det låter inte riktigt friskt det du håller på med.. Dude, du måste släppa taget!
Visst kan man kika in lite då och då på exet's Facebooksida, men inte fan sitter man regelbundet i 4 år och följer varje steg hon tar? Det är ju endast självdestruktivt!

Sluta med det TS, för din egen skull!
Citera
2012-07-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otem

Jo jag frågar ju er vad som försigår hos mig....Hade hon ringt mig för en månad sen,eller smsat mig så hade jag inte svarat. Inte så att jag velat ha tillbaka henne, det har jag inte velat på länge,då jag inte tänder på henne längre,då hon blivit fulare med åren och personlighetsmässigt längtar jag inte efter henne heller då jag vet att jag inte kan öppna upp mig för henne igen. Men jag har ändå varit sjukt nyfiken på att veta om hon träffat någon annan eller inte.

Jag har bestämt sedan länge att jag går vidare den dagen jag vet att hon träffat någon annan.

Anledningen är att jag är väldigt lojal som person och tror mycket på människor,jag är väldigt naiv. Hon visade sån kärlek till mig,så jag jag ville bara uppleva the moment of truth,den dagen jag vet att hon svikit mig,gått vidare och är med någon annan. Först då kan jag lägga allt bakom mig,för annars kommer jag pga min naivitet bara ha vanföreställningar att hon fortfarande saknar mig etc.

Det känns jätteskönt nu. Hon är förträngd. Men jag fattar inte varför jag fortarande fått ett sug efter andra tjejer.

Tänkte på en psykologisk förklaring på det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in