Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-21, 21:44
  #1
Medlem
KemperBoyds avatar
Köpte FEL spel på Steam nyss, går det att få tillbaka pengarna? Och hur gör jag?
Citera
2012-07-21, 21:45
  #2
Medlem
anden9301s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemperBoyd
Köpte FEL spel på Steam nyss, går det att få tillbaka pengarna? Och hur gör jag?

nej detta har diskuterats många gånger
Citera
2012-07-21, 21:48
  #3
Medlem
Koreanskbots avatar
Får man fråga hur du lyckes köpa fel när det är man kan kolla det tre gånger? Kundvagnen>Betalmetod med total pris på de spel man valt>Bekräfta spelen och köpet.
Citera
2012-07-21, 21:51
  #4
Medlem
Filantropis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koreanskbot
Får man fråga hur du lyckes köpa fel när det är man kan kolla det tre gånger? Kundvagnen>Betalmetod med total pris på de spel man valt>Bekräfta spelen och köpet.
Han var väl hög.
Ha ha.
Citera
2012-07-21, 22:37
  #5
Medlem
KemperBoyds avatar
Ah okej, tack för svar iaf!

Jag trodde i bakfyllan att Star Wars: Knights of the old republic var samma som onlinespelet Old Republic, insåg sen att "fan jag har ju mac och det finns inte till mac... något måste vara fel" och mycket riktigt.

Aja det kostade bara 50 pix så ingen större skada skedd.
Citera
2012-07-22, 23:07
  #6
Medlem
Samurai7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemperBoyd
Ah okej, tack för svar iaf!

Jag trodde i bakfyllan att Star Wars: Knights of the old republic var samma som onlinespelet Old Republic, insåg sen att "fan jag har ju mac och det finns inte till mac... något måste vara fel" och mycket riktigt.

Aja det kostade bara 50 pix så ingen större skada skedd.

Knights of the Old Republic är annars ett skitbra spel. Bästa Star Wars-spelet enligt mig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback