Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-03-15, 18:36
  #1
Medlem
hur får man bort dom snabbast?? jätte glad för snabba svar!
Citera
2005-03-15, 18:39
  #2
Medlem
WSEs avatar
Om dina bröst består av fett så kan väl bantning vara ett bra tips. Om du har den sjukliga varianten så är det väl operation som gäller.
Citera
2005-03-15, 19:19
  #3
Medlem
jag kanske skall säga att jag tränar styrketräningen 2-3ggr i veckan..
har läst lite om "chrysin" eller vad det heter? det skall enligt gymgrossisten motverka detta.. är det så eller?? finns det nått annat som kan göras mer än det som sagts ovan... tacksam för svar!
Citera
2005-03-15, 19:37
  #4
Medlem
MataGringoss avatar
Som man bäddar fàr man ligga...

Köp BH.
Citera
2005-03-15, 20:42
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobelius
hur får man bort dom snabbast?? jätte glad för snabba svar!
vad är det?
Citera
2005-03-15, 21:17
  #6
Medlem
XeroXs avatar
Beror dina bitch tits på doping eller fett?

Om det beror på doping finns det något som heter Nolva, fråga mig inte hur man får tag på det.

Är det fläsk är det bara o banta.
Citera
2005-03-15, 21:18
  #7
Medlem
Dr Manhattans avatar
Bitch tits är kvinnobröst man får av att käka steroider, varför jag föreslår att denna tråd flyttas till dopingforumet istället. Be-yatch...
Citera
2005-03-15, 21:35
  #8
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Bitch tits är kvinnobröst man får av att käka steroider, varför jag föreslår att denna tråd flyttas till dopingforumet istället. Be-yatch...

sanning med modifikation. Steroider kan ge upphov till s.k bitch-tits men den mest förekommande varianten har jag sett hos något överviktiga personer. Även hos smala personer som haft en hård hormonrubbing under puberteten. Beror de på förstorade bröstkörtlar finns det inget att göra än att operera och det kostar ca 30000:- (40000;- inkl fettsugning)

Beror det på "kvinnlig fettfördelning" som kan uppstå vid förhöjda halter av östrogen går det att träna/banta bort.
Citera
2005-03-16, 00:19
  #9
Medlem
Låt oss reda ut begreppen lite, är det att du hat fettansamlingar runt brösten som dör att du tycker dom ser kvinnliga ut och kallar dom "bitch-tits" eller är det så att dom ömmar och är känsliga?

Det första alternativet kan bara botas genom att gå ned i vikt genom ändrad kost och motion, det är helt vanligt fett och det han tendenser att samlas på olika ställen beroende på genetiska faktorer, på magen och runt brösten är vanligt för killar.

Om det ömmar pga. steroidmissbrul så bör du kolla upp Doipng-forumet och be om råd där inne, och gör det genast. Beror det på att du har naturlig hormoniell obalans så tycker jag att du ska söka upp vårdcentralen och be att få tala med en läkare om ditt problem, dom kan sen slussa dig vidare vid behov.

Men för att kunna hjälpa dig så bör vi veta vad det är du lider av.
Citera
2005-03-16, 15:56
  #10
Medlem
jag har inte tagit några dopingpreparat, så det beror inte på det.. jag har haft detta sedan jag kom i puberteten å då var jag smal!?.. men nu har man väl lagt på sig lite..(183cm 85kg).. så det är därför jag har börjat träna! det är väl fett som är där då..!!
Citera
2005-03-16, 16:57
  #11
Medlem
momentums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobelius
jag har inte tagit några dopingpreparat, så det beror inte på det.. jag har haft detta sedan jag kom i puberteten å då var jag smal!?.. men nu har man väl lagt på sig lite..(183cm 85kg).. så det är därför jag har börjat träna! det är väl fett som är där då..!!

Låter som mig, fast jag var lite fläskig i tonåren. Förstorad körtelmassa kan man som sagt ej träna bort, bara operera. För mig har det varit en kombination, gjorde en fettsugning på dom små rackarna förra året och jag är nöjd till 80%.
Det gick på 24 000 :- (privat).
Citera
2005-03-16, 19:07
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobelius
jag har inte tagit några dopingpreparat, så det beror inte på det.. jag har haft detta sedan jag kom i puberteten å då var jag smal!?.. men nu har man väl lagt på sig lite..(183cm 85kg).. så det är därför jag har börjat träna! det är väl fett som är där då..!!


Men ömmar dina bröst och är känsliga eller är det bara utseendet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback