Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-20, 16:43
  #1
Medlem
Adobe AIR DeBug Launcher har slutat fungera vad kan man göra åt det problemt har instalerat om League of Legends. Tack i för hand.
Citera
2012-07-20, 21:32
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sconial
Adobe AIR DeBug Launcher har slutat fungera vad kan man göra åt det problemt har instalerat om League of Legends. Tack i för hand.

Jag har samma problem.. Kan hända närsom att LoL slutar att fungera förutom ingame.
Jag har instrallerat om LoL, instrallerat om adobe air.
Citera
2012-07-20, 23:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moggies
Jag har samma problem.. Kan hända närsom att LoL slutar att fungera förutom ingame.
Jag har instrallerat om LoL, instrallerat om adobe air.

Fungerade det för dig att instalera om LoL och adobe air?
Citera
2012-07-21, 04:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sconial
Fungerade det för dig att instalera om LoL och adobe air?

Sorry för att jag inte sa det klart och tydligt. Nej det gjorde det inte. :/ Har även testat directx updatering, och java.. Funkar heller inte.
Citera
2012-07-21, 12:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moggies
Sorry för att jag inte sa det klart och tydligt. Nej det gjorde det inte. :/ Har även testat directx updatering, och java.. Funkar heller inte.

Okej
Citera
2012-07-22, 21:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moggies
Sorry för att jag inte sa det klart och tydligt. Nej det gjorde det inte. :/ Har även testat directx updatering, och java.. Funkar heller inte.

Jag kommer in på ett anat account på min dator men kommer inte in på mitt acc som det krashar på
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback