Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-19, 18:38
  #1
Medlem
Nu har jag otroligt nog testat en "Steroid rensare" som säkert många har läst om på vissa hemsidor i US.
Bullshit som jag trodd i från början och att de bara är penga drivare.
Var iaf inne i ett "apotek" när jag var i San Diego där dom hade de där och jag konfrontera ägaren och sa att de där är som sagt bara bullshit och lurar folk på pengar.
Sluta med att jag fick en rensare av han helt gratis för att han skulle bevisa motsattsen och att jag skulle köpa igen om de funka.
Why not tänkte jag och tog dom och skratta och gick

Iaf flyg vi hem till sverige några dagar efter blev lite krongel i tullen med dom men löste sig
Bestämde mig sedan för att jag skulle testa efter min kur.
Legat på Testo E/C mellan 1500-2000mg ca 1år.
Körde just då i USA 600mg Tren E och 100mg Oxar. var där 3 månader
Tog sista sticket 3 dagar innan vi flyg hem.
Bestämde mig för att testa rensaren direkt men blev efter ca 2v hemma i sverige som jag börja.
Fick en 20 dagars kur av han efter som jag sa vad jag låg på och det var ju ganska tungt dos men är ju stor kille så
Körde den och sen vänta jag 3 dagar,ringde till gymmet jag var avstängd för att meddela att jag kunde ta doping test nu ( dom krävde det för att jag skulle få börja igen där efter 1år ).
Visst ! sa dom och jag pissa åt RF gubbarna där efter 2 dagar och fick svar idag (1 vecka sedan jag pissa).

Helt rent från allt! Min Testo nivå var precis på gränsen för att klara sig 6 T/E Ratio annars negativt på precis allt.

Ja vet inte vad man ska säga men på ca 5v efter sista sticket tror jag knappats jag skulle vara ren annars på så tung kur som jag kört i över 1 år.

Tänkte det kan va intressant att veta att och jag undrar om verkligen ingen mer än jag har Testat eller vet någon som gjort de mer än jag här även fast dom är relativt dyra att köpa ?
Citera
2012-07-19, 19:00
  #2
Medlem
Vad heter själva "rensaren"? skulle de funka finns de garanterat att läsa om på nätet.
__________________
Senast redigerad av proficio 2012-07-19 kl. 19:06.
Citera
2012-07-19, 19:05
  #3
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Sånt där låter ju, otroligt. Kul det skulle va ha en sån.

mvh
Citera
2012-07-19, 19:35
  #4
Medlem
sedans avatar
Skulle ju bara vara måttligt revolutionerande inom idrotten, minst sagt.
Citera
2012-07-19, 21:17
  #5
Medlem
KermitSkullcrushers avatar
Vad är bieffekterna? Hjärntumörer? Total njurkollaps? Aids?
Detta låter för bra för att vara sant, men jag ska nog hålla ett extra öga på tråden..
Citera
2012-07-19, 21:25
  #6
Medlem
Hur lång tid tar det innan det börjar verka? Timmar, dagar, veckor?
Citera
2012-07-19, 21:34
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proficio
Vad heter själva "rensaren"? skulle de funka finns de garanterat att läsa om på nätet.

Vet inte om man får skriva det här men så tar det igenom PM isf, så det inte annses som reklam eller nått?

Citat:
Ursprungligen postat av KermitSkullcrusher
Vad är bieffekterna? Hjärntumörer? Total njurkollaps? Aids?
Detta låter för bra för att vara sant, men jag ska nog hålla ett extra öga på tråden..
Är ju bara naturliga ämnen i detox tabletten och vädskan,fick jag bekräftat genom att dom kolla den i tullen då det Stod Steroid Cleanse så trodde dom ju det var något kemiskt såklart vilket även jag trodde.
Biverkningar som jag hade var ju att jag satt på toa ett X antal gånger varje dag under rensaren, helt normalt när jag maila ägaren och det skulle avta sa han vilket det gjorde dom sista dagarna.
Gör av med metabolismer båda vägarna enligt han ( Skiter & pissar )
Enda biverkning jag kände.

Citat:
Ursprungligen postat av FiskPauBenet
Hur lång tid tar det innan det börjar verka? Timmar, dagar, veckor?
Den börja verka direkt, man tar 5 tabs varje timme i 5 timmar sen en vätska efter med dom sista dagarna. Sen skulle man vänta 24-48h efter kuren och du är "Clean" som han sa.
Citera
2012-07-19, 21:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Skulle ju bara vara måttligt revolutionerande inom idrotten, minst sagt.

Enligt han så har det varit stor beställningar inför alla stora mästerskap så han va 99% säker att några OS team borde använda de men han tror ju inte direkt dom kommer in och hämtar själva så öppet då,mulvader som får komma att hämta ut men va för stora lass för det skulle va till privat bruk enligt han.

Sen om han sa så bara för att locka mig mer vet jag ju inte men han va skön iaf Bob som han heter
Citera
2012-07-19, 22:06
  #9
Medlem
kenta1337s avatar
Tycker det låter för bra för att vara sant. Men, men. Man vet aldrig.

PMa gärna om du har link till produkten.

Mvh
Citera
2012-07-19, 22:12
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenta1337
Tycker det låter för bra för att vara sant. Men, men. Man vet aldrig.

PMa gärna om du har link till produkten.

Mvh

Ja jag har total sågat det förut, nämligen på ett annat forum jag satt o tjafsa om det själv för tyckte de va spam bara.
Tycker aldrig jag skulle va ren så snabbt annars efter bara 5v av allt det jag gick på... åkte ju dit under tiden jag va ON på gymet så kan ju inte svara på om jag är en otroligt snabb metabolismare men 5v som sagt efter Tren E tycker jag borde va omjöligt..
Citera
2012-07-19, 22:26
  #11
Medlem
Googla "Steroid Cleanse" så finns det flertalet ställen som säljer denna produkt.

MVH
Citera
2012-07-20, 11:25
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DerekMss
Googla "Steroid Cleanse" så finns det flertalet ställen som säljer denna produkt.

MVH

Precis bra, då ser man flera som har olika cleanse och är väl i stort sett lika innehåll i alla förstår jag.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback