Har ingen tolerans för benso, var flera månader sedan jag tog någon överhuvudtaget och då hade jag inte tagit så mycket som vissa andra veteraner här gör. Men jag tänkte att jag kunde prova ändå. Har stundtals kraftig PÅ då jag börjar slå sönder saker men ännu inte vågat gå till läkaren för att få någon medicin utskriven på grund av... tja ångest att gå dit helt enkelt. Beställde hem 15 st 0,5 mg:are.
Tog 1mg förra kvällen och kände mig efter ett tag relativt ångestfri. Intog vid kanske 18.00 och somnade vid 19.00, sängen kändes så lockande... Vaknar 40 min senare av att några polare vill att jag ska komma ut, sagt och gjort så går vi ut på promenad någon timme och snackar skit, fortfarande ångestfri. När jag kommer hem så känns det som att effekten börjat avta lite så jag sätter mig och ser på TV tills jag somnar vid 23 ungefär. Har inte direkt några sömnproblem men brukar oftast inte kunna förmå mig att gå och lägga mig förens 01-02.
Idag beslöt jag mig för att köra på och tog 2.5mg i morse vid 8-snåret och fick för mig att äta en sjuhelvetes frukost, har inte ätit sedan dess. Annars har jag känt mig lugn och somnat till tre-fyra gånger. Nu är jag fortfarande ångestfri men känner att effekten börjar avta.
Så, för mig som inte har tolerans så gav det inte något "rus" att tala om. Men det är väl heller inte det benso är till för. Men dämpa ångest och göra en sömnig får den helt klart godkänt i
Resten skall jag nog spara om jag ska göra något jag brukar tycka vara jobbigt, typ hålla tal eller träffa nya människor.