2012-10-24, 15:34
Medlem
Blir riktigt roligt med en "ny benso". Ska absolut testas så fort jag får tillfälle.
Citera
2012-10-24, 17:05
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Etizolam visar visst på piss! Pissar för frivården och där gav det posetivt på benso.. sen skicka dom det till analysen... Å jo vad stod det, ETIZOLAM med stora bokstäver

Dom måste ha börjat leta efter det nyligen eftersom det blivit så populärt, för när jag fick mitt piss skickat till analys var det för några månader sedan och då visade det inget.

Var det pellets eller dom i blister du intog?
Citera
2012-10-24, 17:09
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Hade varit nice om någom skicka dessa på analys, man vet ju aldrig om det kan vara ett ihopkok av andra droger och innehåller något olagligt.

Fastnat ganska många i tullen så är lite nervig...

Hade varit kul om någon kunde ge lite positiv feedback på pyrazolam, finns ju att köpa inrikes sen en tid tillbaka.
Citera
2012-10-24, 18:49
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Hade varit nice om någom skicka dessa på analys, man vet ju aldrig om det kan vara ett ihopkok av andra droger och innehåller något olagligt.

Fastnat ganska många i tullen så är lite nervig...

Hade varit kul om någon kunde ge lite positiv feedback på pyrazolam, finns ju att köpa inrikes sen en tid tillbaka.

För de priserna så är det nog inte många som köper. När etizolam är så billigt. Tillomed olagliga bensos är billigare än pyra.

Ja ska vid nått tillfälle testa pyra, men tror inte det kommer vara någor jkag gillar.
Citera
2012-10-24, 21:45
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Ok, testade droppa 5 st nu. Hoppas på att få lite sömn den här natten.
Citera
2012-10-24, 21:47
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Ok, testade droppa 5 st nu. Hoppas på att få lite sömn den här natten.

Återkom med rapport (:
Citera
2012-10-24, 22:51
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Återkom med rapport (:
Såhär över en timme efter intag känner jag inte av mer än mild ångestlindring. Har ganska hög bensotolerans och har dessutom konsumerat 200mg ketamin tidigare under dagen. Vettefan vad man ska göra, jag måste fan somna inatt. Vågar man sätta ribban och droppa 5 till tro? Ska söka lite andlig vägledning i bongen min först i vilket fall.

Edit: Inte tagit någe mer (inte än iaf) men tycker att den här känns väldigt väldigt likt xanor. Känns som att jag har tagit 1,5-2 mg xanor ungefär och xanor funkar inte alls att somna på, inte för mig iaf. Om priserna på pyra kunde halveras så skulle det nästan vara värt att börja konsumera denna på dagtid vid behov. Tror jag sparar mina 5 återstående och tar dem vid ett bättre lämpat tilfälle istället. Några stilnoct och lite killer hemmagjord rökmix får nog äran att försöka slå ut mig nu.
Senast redigerad av RonJeremyClarks 2012-10-24 kl. 23:08.
Citera
2012-10-25, 02:19
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Såhär över en timme efter intag känner jag inte av mer än mild ångestlindring. Har ganska hög bensotolerans och har dessutom konsumerat 200mg ketamin tidigare under dagen. Vettefan vad man ska göra, jag måste fan somna inatt. Vågar man sätta ribban och droppa 5 till tro? Ska söka lite andlig vägledning i bongen min först i vilket fall.

Edit: Inte tagit någe mer (inte än iaf) men tycker att den här känns väldigt väldigt likt xanor. Känns som att jag har tagit 1,5-2 mg xanor ungefär och xanor funkar inte alls att somna på, inte för mig iaf. Om priserna på pyra kunde halveras så skulle det nästan vara värt att börja konsumera denna på dagtid vid behov. Tror jag sparar mina 5 återstående och tar dem vid ett bättre lämpat tilfälle istället. Några stilnoct och lite killer hemmagjord rökmix får nog äran att försöka slå ut mig nu.

Typ så jag upplevde det med, tog 3 för lite för att jag skulle kunna utvärdera det rätt.
Har ingen jättehög tolerans för benso tycker att jag borde känna av mer.
Xanor light typ, du har rätt med priset, dessa borde vara 1mg för det här priset.
Citera
2012-10-25, 14:26
Medlem
Har ingen tolerans för benso, var flera månader sedan jag tog någon överhuvudtaget och då hade jag inte tagit så mycket som vissa andra veteraner här gör. Men jag tänkte att jag kunde prova ändå. Har stundtals kraftig PÅ då jag börjar slå sönder saker men ännu inte vågat gå till läkaren för att få någon medicin utskriven på grund av... tja ångest att gå dit helt enkelt. Beställde hem 15 st 0,5 mg:are.

Tog 1mg förra kvällen och kände mig efter ett tag relativt ångestfri. Intog vid kanske 18.00 och somnade vid 19.00, sängen kändes så lockande... Vaknar 40 min senare av att några polare vill att jag ska komma ut, sagt och gjort så går vi ut på promenad någon timme och snackar skit, fortfarande ångestfri. När jag kommer hem så känns det som att effekten börjat avta lite så jag sätter mig och ser på TV tills jag somnar vid 23 ungefär. Har inte direkt några sömnproblem men brukar oftast inte kunna förmå mig att gå och lägga mig förens 01-02.

Idag beslöt jag mig för att köra på och tog 2.5mg i morse vid 8-snåret och fick för mig att äta en sjuhelvetes frukost, har inte ätit sedan dess. Annars har jag känt mig lugn och somnat till tre-fyra gånger. Nu är jag fortfarande ångestfri men känner att effekten börjar avta.

Så, för mig som inte har tolerans så gav det inte något "rus" att tala om. Men det är väl heller inte det benso är till för. Men dämpa ångest och göra en sömnig får den helt klart godkänt i

Resten skall jag nog spara om jag ska göra något jag brukar tycka vara jobbigt, typ hålla tal eller träffa nya människor.
Citera
2012-10-25, 15:57
Medlem
InfidelKafirs avatar
Pyrazolam eller Etizolam för ångestlindring?

Vad är bäst?
Citera
2012-10-25, 17:51
Medlem
Etizolam kontra Pyra, vilken är effektivast mot sömnproblem och hur lång tid tar det innan pyra slår till ordentligt?
Citera
2012-10-25, 17:55
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maktfaktorn
Har ingen tolerans för benso, var flera månader sedan jag tog någon överhuvudtaget och då hade jag inte tagit så mycket som vissa andra veteraner här gör. Men jag tänkte att jag kunde prova ändå. Har stundtals kraftig PÅ då jag börjar slå sönder saker men ännu inte vågat gå till läkaren för att få någon medicin utskriven på grund av... tja ångest att gå dit helt enkelt. Beställde hem 15 st 0,5 mg:are.

Tog 1mg förra kvällen och kände mig efter ett tag relativt ångestfri. Intog vid kanske 18.00 och somnade vid 19.00, sängen kändes så lockande... Vaknar 40 min senare av att några polare vill att jag ska komma ut, sagt och gjort så går vi ut på promenad någon timme och snackar skit, fortfarande ångestfri. När jag kommer hem så känns det som att effekten börjat avta lite så jag sätter mig och ser på TV tills jag somnar vid 23 ungefär. Har inte direkt några sömnproblem men brukar oftast inte kunna förmå mig att gå och lägga mig förens 01-02.

Idag beslöt jag mig för att köra på och tog 2.5mg i morse vid 8-snåret och fick för mig att äta en sjuhelvetes frukost, har inte ätit sedan dess. Annars har jag känt mig lugn och somnat till tre-fyra gånger. Nu är jag fortfarande ångestfri men känner att effekten börjar avta.

Så, för mig som inte har tolerans så gav det inte något "rus" att tala om. Men det är väl heller inte det benso är till för. Men dämpa ångest och göra en sömnig får den helt klart godkänt i

Resten skall jag nog spara om jag ska göra något jag brukar tycka vara jobbigt, typ hålla tal eller träffa nya människor.
Varför beställer man 15 stycken av något? bara en fråga..

Jag köper aldrig mindre än ett 100-pack fast du kanske köper inrikes?

Jag undrar hur snabbt dom slår på pyra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in