30 074 besökare online
856 542 medlemmar • 45 801 742 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Droger > Opiater och andra opioider
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Fordie
Medlem
Fordies avatar
Hej

Har lite frågor om Fentanyl IV, då det verkligen är något det inte finns mkt info att läsa om här på forumet.

Har kommit över ett gäng Durogesic, 25-50-75-100.

Har inte tid att lösa det i sprit och vänta tills imorgon, kan inte röka det och har inte tid att lära mig det och vill fan inte slösa en så fin drog på att stoppa dom i munnen (hua, missbruk på hög nivå!)

Så, tips?

/Fordie

CITERA FÖR SVAR!

slaggprodukt
Medlem
Klipp av en bit, svårt att säga hur mycket du behöver men sen är det bara att lägga det i vätskan du ska lösa upp det med, låt det ligga så länge som du orkar vänta men ju längre desto bättre, värm lite och gnugga plastbiten mot skeden eller vad du använder och sug sen upp skiten. Svårare än så är det inte, är du osäker på styrkan så skjut det långsamt och känn efter när det är nog, det slår på ganska bra. Var försiktig, men samtidigt inte för feg så det blir för lite, det är en svår balansakt det där mellan att ta för mycket och att fega.

Fordie
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaggprodukt
Klipp av en bit, svårt att säga hur mycket du behöver men sen är det bara att lägga det i vätskan du ska lösa upp det med, låt det ligga så länge som du orkar vänta men ju längre desto bättre, värm lite och gnugga plastbiten mot skeden eller vad du använder och sug sen upp skiten. Svårare än så är det inte, är du osäker på styrkan så skjut det långsamt och känn efter när det är nog, det slår på ganska bra. Var försiktig, men samtidigt inte för feg så det blir för lite, det är en svår balansakt det där mellan att ta för mycket och att fega.

Mm, problemet är att jag sitter hos min bästa vän från tiden jag inte pysslade med droger. Vi fortsatte vara polare tills han för typ 2 år fick nog av mina punderigrejer (fan så jag bettet mig mot folk då jag gick på sub, sjukt!) och nu har han äntligen godtagit min ursäkt, han är ok med att jag pundar sålänge jag inte går in i något missbruk igen.

Hade jag varit någon annanstans hade jag löst upp en 4e-del på 1ml och "sett vad som hade hänt".

Jag hoppas verkligen du svarar seriöst, och har erfarenhet, för annars kommer jag att lösa upp en 4e-del och stoppa i mig sakta tills det "känns bra", problemet är bara att på mig så är det tamefan bara dolc som kickar.

Vet inte om det är något genetiskt eller om jag pajat något som började med sub som första opiat och sen inte var ren på 4-5 år. Heroin smyger sig på, starkt - visst, men fortfarande inte så det "BAM" som med dolc. Oxy händer fan ingenting, har tagit 160mg utan tolerans IV, måste vara imun.

Som tur är så med H vet man ju "vad som är för mkt och vad som är för lite" då det inte skiljer jättemkt på bra kvalite och bra kvalite, jobbigt om det blir lika med fentanylet att det smyger sig på och så somnar jag bara in med blod rinnandes i min drogfria bästa polares toalett.

Nejtack.

Iaf, så är utgångsdatumet 2011-05 vilket torde innebära att det är den gamla modellen som innehåller gele och bara är att lösa i varmt vatten en stund?

Sen vet jag inte om jag räknar fel eller bara har missförstått det här med mcg (1000mg = 1g, vilket borde ju innebära att 1000mcg = 1mg?), jag körde iaf enkel matematik att 25mcg/h = 72h, borde bli 72*25 = 1800mcg. Flera grabbar jag vet kan sina saker påstår att 100mcg är en lagom dos, så om jag delar upp den i säg 16 delar, så har jag cirka 112mcg fentanyl = utmärkt dos att dra i sig?

Tänker jag fel?

/Fordie

CITERA FÖR SVAR!

slaggprodukt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Mm, problemet är att jag sitter hos min bästa vän från tiden jag inte pysslade med droger. Vi fortsatte vara polare tills han för typ 2 år fick nog av mina punderigrejer (fan så jag bettet mig mot folk då jag gick på sub, sjukt!) och nu har han äntligen godtagit min ursäkt, han är ok med att jag pundar sålänge jag inte går in i något missbruk igen.

Hade jag varit någon annanstans hade jag löst upp en 4e-del på 1ml och "sett vad som hade hänt".

Jag hoppas verkligen du svarar seriöst, och har erfarenhet, för annars kommer jag att lösa upp en 4e-del och stoppa i mig sakta tills det "känns bra", problemet är bara att på mig så är det tamefan bara dolc som kickar.

Vet inte om det är något genetiskt eller om jag pajat något som började med sub som första opiat och sen inte var ren på 4-5 år. Heroin smyger sig på, starkt - visst, men fortfarande inte så det "BAM" som med dolc. Oxy händer fan ingenting, har tagit 160mg utan tolerans IV, måste vara imun.

Som tur är så med H vet man ju "vad som är för mkt och vad som är för lite" då det inte skiljer jättemkt på bra kvalite och bra kvalite, jobbigt om det blir lika med fentanylet att det smyger sig på och så somnar jag bara in med blod rinnandes i min drogfria bästa polares toalett.

Nejtack.

Iaf, så är utgångsdatumet 2011-05 vilket torde innebära att det är den gamla modellen som innehåller gele och bara är att lösa i varmt vatten en stund?

Sen vet jag inte om jag räknar fel eller bara har missförstått det här med mcg (1000mg = 1g, vilket borde ju innebära att 1000mcg = 1mg?), jag körde iaf enkel matematik att 25mcg/h = 72h, borde bli 72*25 = 1800mcg. Flera grabbar jag vet kan sina saker påstår att 100mcg är en lagom dos, så om jag delar upp den i säg 16 delar, så har jag cirka 112mcg fentanyl = utmärkt dos att dra i sig?

Tänker jag fel?

/Fordie

1/4 är rimligt om du tänker på de högre styrkorna, ganska starkt tom om du löser det ordentligt, men min metod är inte baserad på geléplåstrena, har också svårt att få effekt efter att ha tagit sub i evigheter måste vara heroin om jag ska bli nöjd men tycker det slår på ganska fort inom ett par sekunder men oxy osv funkar knappt längre. Jag hade väntat tills jag kunde ta drogerna i lugn och ro, bara jobbigt att stressa ihop något halvdant, klipp en bit och göm det i vatten någon stans, sug upp skiten efter ett tag och gå på toa, en pundare hittar alltid ett sätt att få sig sina droger vare sig man är hemma eller på besök hos mormor.

Påstår folk att 100 mcg är lagom dos? Inte om man skjuter i alla fall, tuggar man så är väl inte 100 mcg några problem även om man blir så jävla sänkt som man bara kan bli, tom för mycket. Så 100 mcg kan man ju inte skjuta i alla fall utan som sagt 1/4, ta det därifrån. Släng inte bitarna när du är klar, finns alltid något kvar, en kompis blev bäng på ett plåster som jag redan tuggat på i en timme.

Varför är ingen inne på #knark längre?
Senast redigerad av slaggprodukt 2012-07-19 kl. 02:14.

Fordie
Medlem
Fordies avatar
Oj oj oj vilka grejer. Tog ett 25mcg plåster och delade på 20 bitar, tappade ut kanske hälften ur skeden och fick stopp i kanylen efter jag fått i mig kanske 75%. Kan typ inte ställa mig upp nu.

Ska ta 2 såna bitar, lite kola, lite etyl och en 6-8mg etiz nu. Smarrens

/Fordie

CITERA FÖR SVAR!

slaggprodukt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Oj oj oj vilka grejer. Tog ett 25mcg plåster och delade på 20 bitar, tappade ut kanske hälften ur skeden och fick stopp i kanylen efter jag fått i mig kanske 75%. Kan typ inte ställa mig upp nu.

Ska ta 2 såna bitar, lite kola, lite etyl och en 6-8mg etiz nu. Smarrens

/Fordie

Roligt att höra

Men ofta 20 bitar på 25 mcg? Fan vad sugen man blir, har bara ett par gram tjack, som jag hatar, samt 5 gram röka, som jag också hatar, även 10 mg dolcontin men det kommer man inte långt på här i världen. Får man fråga hur du fick tag på dessa plåster? Minns när jag gick på heroinet och var inne på hemköp vid triangeln i Malmö för att racka min frukost, utanför satt en äldre man och tiggde pengar, började snacka lite med honom, han sa att han tjänade 800 kr om dagen på att sitta där och tigga, vilket han köpte fentanylplåster för, fick numret till hans skabbiga motorola och han skulle hooka upp mig för 300 kr/st vilket jag tyckte var billigt, men hade fickorna fulla med heroin så sket i det men nu hade man kunnat ge mycket för ett 100 mcg.

Fordie
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaggprodukt
Roligt att höra

Men ofta 20 bitar på 25 mcg? Fan vad sugen man blir, har bara ett par gram tjack, som jag hatar, samt 5 gram röka, som jag också hatar, även 10 mg dolcontin men det kommer man inte långt på här i världen. Får man fråga hur du fick tag på dessa plåster? Minns när jag gick på heroinet och var inne på hemköp vid triangeln i Malmö för att racka min frukost, utanför satt en äldre man och tiggde pengar, började snacka lite med honom, han sa att han tjänade 800 kr om dagen på att sitta där och tigga, vilket han köpte fentanylplåster för, fick numret till hans skabbiga motorola och han skulle hooka upp mig för 300 kr/st vilket jag tyckte var billigt, men hade fickorna fulla med heroin så sket i det men nu hade man kunnat ge mycket för ett 100 mcg.

Ska vara lite elak och säga att jag faktist får dom i stort sett gratis, då en kompis försöker muta mig att joina en MC-klubb, pga mina kontaker inom drogvärlden. Dessvärre så vill jag nog inte hålla på längre, då varken pengar eller droger har något värde för mig.

Ja, priserna på fentanyl har ju blivit helt jävla sinnesrubbade. Dom säljer fan skiten för 600kr här för en 75mcg! Första gången jag fick tag i fentanyl (typ 6-8 år sen, detta är bara andra gången) så fick jag och min kompis 10st 100mcg var. Hade ingen aning om vad det var och tyckte det var skit då vi tröck de på överarmen och inte kände ett skit - antar att vi gjorde fel eller något, man var ju bara knatte då, man ångrar ju såhär i efterhand att man slängde 20st 100mcg fentanyl-plåster. Men å an

dra sidan, hade jag blivit torsk på det då, var hade jag då varit idag? Haha.

CITERA FÖR SVAR!

papaversomniferum
Medlem
papaversomniferums avatar
Har kommit över matrifen, som är fentanylplåster 12 mikrogram/timme.

Går det att administrera detta iv? I så fall hur gör jag? Jag har tid...

Uppskattar verkligen hjälp med detta!

Svara på ämne
Topp Dela »