Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-07-19, 10:28
  #13
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Men den där såg jag för fyra år sedan?
Varför lägger du upp den?

Jaha, och vad ska vi göra med det uttalandet då, att du såg den för fyra år sedan?
Om du läser hans första inlägg, så ser du varför han la upp den. Kollar du alla svar han fick, så ser du verkligen varför han la upp den på den sidan.
Citera
2012-07-19, 17:56
  #14
Avstängd
Ippskiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Hej

Jag har under en lång tid tittat på samma video på aftonbladet där man får se några killar som filmar ute i mörkret, till sist så syns en spöklig gestalt i videon som har en form likt en utomjording.
Filmen går att se här
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyh...icle6573755.ab

Jag har viljat tro på detta, men jag tycker det ser helt fejk ut och att varelsen helt klart bara är en pappersfigur, varför rör den inte på sig om den vore äkta?

Era egna förklaringar?


Aftonbladet är i samma bransch som en ändtarm och tillverkar även precis samma produkter som en ändtarm... Så, vad för sanning du än söker, så kommer du aldrig att kunna hitta den på Aftonbladet..

Citat:
Ursprungligen postat av PetaFlux
Men den där såg jag för fyra år sedan?

Det som flödar ur en ändtarm kan ibland vara mycket gammalt.. Inga konstigheter där..
Aftonhoran har presterat betydligt värre än så förut..
__________________
Senast redigerad av Ippskiff 2012-07-19 kl. 18:02.
Citera
2012-07-19, 21:26
  #15
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Här har ni den på youtube

http://www.youtube.com/watch?v=MXDSW...7C351CD06F9FEF
Censurpip...
Citera
2018-03-04, 12:24
  #16
Medlem
Pajosvs avatar
En sex år gammal tråd, men...

Givetvis är det inte inte någon utomjording som filmats. Men Aftonbladet hakade på. Bilden/filmen kommer ifrån en konsert där Kraftwerk kliver upp på scenen. Florian Schneider i Kraftwerk kom alltid upp sist på scenen och stod alltid längst ut till höger.

Så... Nu kan vi avfärda detta så kallade "mysterium."

http://s1001.photobucket.com/user/Pa...4do2t.jpg.html
Citera
2018-03-05, 07:06
  #17
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
En sex år gammal tråd, men...

Givetvis är det inte inte någon utomjording som filmats. Men Aftonbladet hakade på. Bilden/filmen kommer ifrån en konsert där Kraftwerk kliver upp på scenen. Florian Schneider i Kraftwerk kom alltid upp sist på scenen och stod alltid längst ut till höger.

Så... Nu kan vi avfärda detta så kallade "mysterium."

http://s1001.photobucket.com/user/Pa...4do2t.jpg.html

Tyvärr kan vi nog avfärda varenda film eller bild därute på vilda webben på aliens så denna är inget undantag. Tråkigt att sånt fake'as och det gäller även större delen av ufo,s, uap's också (fakes samt naturliga fenomen), dock inte alla.
Citera
2018-03-06, 22:22
  #18
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Tyvärr kan vi nog avfärda varenda film eller bild därute på vilda webben på aliens så denna är inget undantag. Tråkigt att sånt fake'as och det gäller även större delen av ufo,s, uap's också (fakes samt naturliga fenomen), dock inte alla.

Japp! Än idag finns det inte ett enda bevis på att vi haft besök av några utomjordingar.

Men någon enstaka gång då och då kollar jag UFO-trådar för att få lite underhållning.
Citera
2018-03-07, 08:57
  #19
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Japp! Än idag finns det inte ett enda bevis på att vi haft besök av några utomjordingar.

Men någon enstaka gång då och då kollar jag UFO-trådar för att få lite underhållning.

Nej men att det finns oidentifierade oförklarade märkliga föremål som folk har sett flyga omkring i luften finns ju inga tvivel om och det finns för mycket ledtrådar för att helt vifta bort alla rapporter som finns därute. Sen om det är aliens, människor från framtiden eller helt enkelt tophemliga mänskliga militära farkoster går ju helt enkelt inte att veta i dagsläget.

Följer dock detta ämne kontinuerligt med mycket spänning och hopp om att det så småning om kommer ett verkligt avslöjande och med kontrollerbara bevis på det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback