Citat:
Ursprungligen postat av
anderssson
Behöver en kort lektion.
Kollade på svt debatt idag, då står det ju att man kan delta och följa debatten på Twitter via #svtdebatt. Hur gör man?
När jag söker på
https://mobile.twitter.com/search?q=svtdebatt så ser jag bara enstaka personer som använt sig utav #svtdebatt.
När du först söker på en hashtag, #svtdebatt så kommer Topp Tweets upp, det är Kungen, Jonas Gardel eller nån som bara har massa följare som räknas dit. "Likes" dvs de där hjärtat under en tweet gör att de dras mot Topp Tweets men till vänster har du "Alla Tweets" och där bör även din vara.
men akta dig, Twitter är mentalt nerbrytande, som amfetamin typ, 140 jävla tecken de är 20 mindre än ett sms och då ska du ha med din #hashtag och @anderssson med.
Ingen får nått utbyte, man skriker ut korta slagord.
Och mest förvånande, rasisterna var trevligare än den så kallade "vänstern" på Twitter. Jävla va de tjurar ihop på minst lite argument asså, och blockar en, de har ingen höger gjort även om jag rör mig i ett mellanskikt mellan officiellt vänster och höger kanske.
Jag ser bara hur söndrat vår befolkning är, till utan allt hopp.
Köln-grejen och svenska mäns skuld från feministerna fick nån droppe att koka över, ALLT kan skapa sprickor mellan svenskar nu, och håller du inge med så blockas du.
Nä, Leve Flashback och det fria ordet på riktigt.