Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-18, 15:58
  #145
Medlem
Jag tror att reglerna är skrivna av två tjejer i 12-årsåldern, som har hittat det här stället (som några vuxna möjligen tidigare haft sex i) och har det som lekstuga (på det barnsliga viset). Tror inte på något sätt att dessa barn faktiskt gör sexuella saker där (möjligen åt det oskyldiga hållet och isf med varandra).

I en ålder då förvisso en liten procent brådmogna tjejer är intresserade av sex på riktigt så gillar många småtjejer att fantisera och leka (återigen, på det barnsliga sättet). Den här typen av fjanteri är vanligast i konstellationer om två, och handstilen och skrivsättet tyder på den åldern (och på en del humor).

Baserat på att jag själv en gång varit en töntig 12-årig tjej.
Citera
2012-07-18, 16:02
  #146
Medlem
Highway101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imazighen
När jag var runt 10 så brukade jag och fyra tjejer från klassen sitta och kolla på Rocco Siffredi (hade hittat brorsans porrsamling).

Jag fantiserade om väldigt udda saker redan från åtta års ålder. Försökte ha sex första gången vid 12 års ålder, han var 22 år...Men han var för stor...

Det finns definitivt tjejer i den åldern som håller på såhär.

När bestämde ni tjejer er för att stoppa upp en kork i fittan och sluta kåta runt då? Trist att brudar peakar sexuellt vid 12 års ålder.
Citera
2012-07-18, 17:10
  #147
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Highway101
När bestämde ni tjejer er för att stoppa upp en kork i fittan och sluta kåta runt då? Trist att brudar peakar sexuellt vid 12 års ålder.

Vadå trist? En tight 12 åring skulle man inte tacka nej till.
Citera
2012-07-18, 17:57
  #148
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Choegoup
Obehagligt fixerade vid att inte vara homosexuella. Det får bli mitt enda bidrag till tråden
Reagerade också på den homofoba inställningen dessa ungar verka ha!


Jag tycker inte att detta är extremt, det är säkert jättespännande för dem att ha denna klubb och jag tror inte att någon har blivit våldtagen vare sig bakifrån eller framifrån där.
Citera
2012-07-18, 18:01
  #149
Medlem
guldsilvers avatar
Bara jag som reagerar på att TS uppenbarligen rotar omkring bland ANDRAS tillhörigheter?
Citera
2012-07-18, 18:03
  #150
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldsilver
Bara jag som reagerar på att TS uppenbarligen rotar omkring bland ANDRAS tillhörigheter?

Japp, bara du. Är det din knullvagn?
Citera
2012-07-18, 18:17
  #151
Medlem
W.Irvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilleP
Dödsknarkarhatforumet Flashbacks pedofilnäste

Öppna batteriluckan på Gameboyen och kolla batterierna efter bäst före-datum för en idé om hur länge sen den användes.

Skruva upp Famous grouse-flaskan och lukta. Kan ju lika gärna ha varit Sprite i, perfekt om man vill leka att man dricker sig full.

Bäst före borde även stå på Colaflaskan.

Vad är det för stl på BH-na? En tolvåring har ju inte samma omfång som en 20+..

Datum på tidningarna? (Och vilka är de?)
Citera
2012-07-18, 18:29
  #152
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Irving
Öppna batteriluckan på Gameboyen och kolla batterierna efter bäst före-datum för en idé om hur länge sen den användes.

Skruva upp Famous grouse-flaskan och lukta. Kan ju lika gärna ha varit Sprite i, perfekt om man vill leka att man dricker sig full.

Bäst före borde även stå på Colaflaskan.

Vad är det för stl på BH-na? En tolvåring har ju inte samma omfång som en 20+..

Datum på tidningarna? (Och vilka är de?)

2011 står det ju överst på deras lista. Så det är väl från förra sommaren. Nu har dom börjat högstadiet och glömt bort sitt sexställe.
Citera
2012-07-18, 18:33
  #153
Medlem
Verkar vara nåt ställe människor kan dra till för att knulla i lugn och ro.
Eller kanske sån som vara med i "Får vi följa med" med Filip & Fredrik där man möter främmande folk i en stuga och knullar fast i detta fallet en husbil.
Citera
2012-07-18, 18:46
  #154
Medlem
Roads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matrice900
Verkar vara nåt ställe människor kan dra till för att knulla i lugn och ro.
Eller kanske sån som vara med i "Får vi följa med" med Filip & Fredrik där man möter främmande folk i en stuga och knullar fast i detta fallet en husbil.

Sättet de skrev reglerna på t ex säger mig 100% att detta är några iaf i yngre tonåren, eller bara något sjukt... men är det konstigt? i takt med att föräldrar som växt upp utan "koppel" förökar sig blir ju knappast barnen bättre .
Citera
2012-07-18, 18:58
  #155
Medlem
Den som ni kallar vibrator är en sak som man använder för att peela ansiktet så det blir rent från orenheter . men fan va sjukt !
Citera
2012-07-18, 19:08
  #156
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snortas
Kontakta ägaren
Han är skriven i Umeå, för övrigt är husbilen avställd

Ingen av er som bor där uppe som kan se via kartan TS la upp om de stämmer, känner ni igen stället? Dra dit och kolla om de verkligen existerar!!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback