Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-17, 22:26
  #601
Medlem
Akademicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midnight
Det är mycket möjligt.
Och antirasisterna var där för att demonstrera mot en ideologi de tycker är fel. Inget konstigt med det.
- Vad har ideologi med saken att göra? Det är uppmärksamhetskåta småungar som inte har ett hum om verkligheten, som ställer sig och demonstrerar mot en ideologi som de själv har snickrat ihop. Horden ungar i den "antirasistiska" demonstrationen har ingen aning om vad en "ideolog" är för något....
Citera
2012-07-17, 22:27
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hushlittledarling
Du menar att det inte kommer finnas våldtäkter om man kastar ut 1,4 miljoner invandrare?

Jisses...

Våldtäkten sitter inte i hudfärgen.
Nej, den sitter i kulturen och dess värderingar.
Citera
2012-07-17, 22:28
  #603
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakeclawson
Oisin Cantwell har faktiskt en poäng. 99 procent (kommer inte ihåg siffran) av alla invandrare har faktiskt inte våldtagit någon och kommer inte heller att göra det heller.

Över 25% av alla negrer i Sydafrika erkänner enligt undesrökningar själva att de är våldtäktsmän och den verkliga siffran lär vara ännu högre. I många negerländer så är våldtäkter och gruppvåldtäkter, ibland även på småbarn och bebisar, ett vanligt och vardagligt inslag i samhällslivet och kulturen. Tar man hit negrer från Afrika så kommer antalet våldtäkter att öka dramatiskt eftersom en stor andel av alla negrer är våldtäktsmän.

Congo soldiers explain why they rape

http://www.youtube.com/watch?v=ZbZIK9Ce0yM
Citera
2012-07-17, 22:29
  #604
Medlem
Midnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akademica
- Vad har ideologi med saken att göra? Det är uppmärksamhetskåta småungar som inte har ett hum om verkligheten, som ställer sig och demonstrerar mot en ideologi som de själv har snickrat ihop. Horden ungar i den "antirasistiska" demonstrationen har ingen aning om vad en "ideolog" är för något....

Jag tror inte heller att man har full insikt i det vid den åldern. Dock uppfostras vi att förakta rasismen då den är orättvis, trångsynt och har vållat så mycket lidande för så många människor.

De har förstått det mest grundläggande trots sin ringa ålder. Att döma någon p.g.a deras utseende är helt fel.

Många i tråden har inte kommit så långt. Det ska tjejerna ha en eloge för!
Citera
2012-07-17, 22:29
  #605
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zala'

Jag är svensk och nej, min frihet påverkas inte, men på samma sätt som att jag inte förespråkar misär för andra för att jag skall ha det bättre så förespråkar jag inte att andras frihet skall begränsas oprovocerat så att jag skall kunna känna mig säkrare.


Svartmuskiga invandrare står för hälften av landets årliga våldtäkter, misshandlar, personrån och dödsmisshandlar. Totalt sett talar vi om tiotusentals grova brott per år.

Är det "oprovocerat" att begränsa de relevanta folkgruppernas tillträde till svensk mark?
Citera
2012-07-17, 22:29
  #606
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Den enda slutsats som jag kan dra från ditt inlägg är att det är okej att vita våldtar.
Som bekant så känner BO och GM varandra oftast.

Oftast? Källa.
Citera
2012-07-17, 22:29
  #607
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Läste på text-tv för några veckor sedan att våldtäkterna hade sjunkit.
Jag tror rasisterna falskanmäler våldtäkter för att få upp statistiken.
Är du allvarlig? Tror du det så måste du seriöst vara helt dum i huvudet.
Citera
2012-07-17, 22:30
  #608
Avstängd
NobunagaOdas avatar
Kan någon förklara vad negrer och MENA blattar har att göra i norden? Är det inte rätt onaturligt att vi tar in folk som inte är genetiskt anpassade för att bo i norden? Dessa folk är genetiskt anpassade för att bo i helt andra klimat och regioner än i norr.

En neger i Sverige passar lika lite som en blek svensk passar i Nigeria.

Hur mycket tror ni en svensk passar i Irak? Inte ett skit. Varför skulle då irakier passa i Sverige?

Dessa folk kommer alltid känna sig utsötta i Sverige eftersom de alla är av en helt annan ras än vad svenskarna är, de kommer aldrig bli en del av landet av den anledningen.

Sverige borde endast tillåta invandring från övriga nordiska och europeiska länder, det är de enda folk som kan anpassa sig tillslut i Sverige, negrer och MENA blattar kommer aldrig anpassa sig ett dugg då de är helt främmande rasmässigt jämfört med svenskarna.
Citera
2012-07-17, 22:32
  #609
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977
Manifestationen är mot rasism och inget annat.
Däremot har rasister försökt jöra politiskt sak av andras lidande.
Som exempel kan vi ta Straybullets tråd där han räknar upp svenskar som har blivit mördade.
Svenskarna som har blivit mördade på den listan har blivit mördade pga. den förda invandringpolitiken.
Hade inte dessa invandrare släppts in i Sverige då hade dom inte blivit mördade.
Varför är det svårt att förstå, är det för att du är Syrian kanske och inte har din lojalitet hos svenskarna?
Citera
2012-07-17, 22:32
  #610
Medlem
Hastiiiifans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobunagaOda
Kan någon förklara vad negrer och MENA blattar har att göra i norden? Är det inte rätt onaturligt att vi tar in folk som inte är genetiskt anpassade för att bo i norden? Dessa folk är genetiskt anpassade för att bo i helt andra klimat och regioner än i norr.

En neger i Sverige passar lika lite som en blek svensk passar i Nigeria.

Hur mycket tror ni en svensk passar i Irak? Inte ett skit. Varför skulle då irakier passa i Sverige?

Dessa folk kommer alltid känna sig utsötta i Sverige eftersom de alla är av en helt annan ras än vad svenskarna är, de kommer aldrig bli en del av landet av den anledningen.

Sverige borde endast tillåta invandring från övriga nordiska och europeiska länder, det är de enda folk som kan anpassa sig tillslut i Sverige, negrer och MENA blattar kommer aldrig anpassa sig ett dugg då de är helt främmande rasmässigt jämfört med svenskarna.

Så är det, men nu måste vi göra det bästa av situationen, det är ändå majoriteten av svenskarna som vill ha mångkultur tydligen..
Citera
2012-07-17, 22:32
  #611
Medlem
Cimmerians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Hållå! Det är en svensk kvinna du försöker diskutera med Cimmerian. Det är med andra ord i stort sett helt meningslöst att försöka använda sig av rationella agument och fakta. Kvinnor funkar generellt inte så. Kvinnor känner och dessa känslor kommer från diffusa och vanligtvis irrationella impulser och intryck.


Min kvinna - min hustru - är inte så. Inte mina polares kvinnor heller. Det finns alltid hopp, och det är alltid värt att försöka.
Citera
2012-07-17, 22:34
  #612
Medlem
Vad jag tycker, jag tycker att fadern ar en javla idiot och att det var ratt att radera kommentaren.
Farsans dotter blir valdtagen, fine det hander, kom over det och ga vidare. Att han sedan ska stoppa en manifestation for att hans dotter blev valdtagen av en invandrare och sen att han vill dra alla (majoritet laglydiga oskyldiga) invandrare over en kam later ju inte klokt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback