2012-07-17, 01:30
Medlem
Det här var strongt och känns så jävla rätt. Kommunisterna och hatarna bryr sig inte det minsta om de som drabbas av det mångkulturella våldet. Normalt sett så lider de drabbade i tysthet av förnedringen såna här våldtäkts-, mord- eller rånhyllande manifestationer skapar. INTE den här gången. Daniel Mårtensson, pappa till tjejen som blev våldtagen i Bollnäs, reagerade så här på den "antirasistiska" manifestationens facebooksida:

Citat:
Hej.

Jag heter Daniel Mårtensson och är pappa till offret som blev utsatt för misshandel samt våldtäkt i onsdags. Jag och min familj har följt diskussionerna på den här sidan. Jag vädjar till de som ligger bakom denna manifestation att tänka om en extra gång och ställa in på fredag.

Snälla gör det åtminstone för min dotters skull. Det kom som ett slag på käften när vi fick höra om detta. Vi kan inte förstå att ni har bjudit in hundratals människor för att demonstrera mot rasism så här tidigt efter allt som hänt.

Jag trodde sådana som ni kämpade för medmänniskor men tydligen tillhör väl inte min dotter dit i era ögon.

Jag har nu märkt mycket väl vilka det är som bryr sig och tar hand om de drabbade och förtryckta i samhället och det är inte så kallade anti-rasister kan jag lugnt säga.

Jag och min dotter tänker ta bilen och åka bort denna dag för att hon ska slippa se, höra och uppleva detta vidriga sätt att hantera det som hon blev utsatt för.

Förstår ni inte att ni sliter upp totalt allt! Vi sitter vakna dygnen runt och försöker på alla sätt stötta varandra att släppa hatet men det är helt omöjligt och denna manifestation ni tänker genomföra
ökar vårat hat ännu mer!

Detta är bedrövligt att ni går ut öppet med att det är helt okej att våldta och misshandla kvinnor. Att ni får tillstånd dessutom går över mitt förstånd.
Sällan man ser sån rättmätig vrede. Stå på dig Daniel.

Vad tycker ni om manifestationen och vad tycker ni om Daniels respons?

http://www.nordfront.se/23652.smr
http://www.nationell.nu/2012/07/16/p...on-mot-rasism/
Citera
2012-07-17, 01:38
Avstängd
NobunagaOdas avatar
Det är helt sjukt att svartskallarna och de svenska förrädarna varje gång en jävla svarting våldtar eller misshandlar till döds en oskyldig svensk alltid demonstrerar mot den ''svenska rasismen'' som om det var svenskarnas fel att blattarna våldtar, mördar och misshandlar oskyldiga svenskar varje vecka?

Varför demonstrerar de aldrig mot blattarnas hat och rasism mot svenskar? Alla svenskar vet att det finns hur många blattar som helst som fullkomligt hatar allt som har med Sverige och svenskarna att göra och det är det som motiverar dem till alla dessa våldsbrott de begår mot svenskar varje vecka.

Att svartskallarna skiter i svenskar är väl inget konstigt då de endast bor här för att vi ger dem våra pengar utan motprestation och de känner ingenting förutom hat mot oss vet vi sedan länge, däremot är det skrämmande att så många svenskar har hjärntvättats till att förakta sitt eget folk så mycket att de ställer sig på samma sida som en massa svenskhatande och våldsamma blattar står på.

Vad får dessa svenskar egentligen ut av att ställa sig på samma sida som en massa kriminella kurder, araber, afghaner och negrer som begår brott och våldtar svenska kvinnor?

De skiter helt i offren och tycker synd om de onda utlänningar som våldtog denna svenska tjej istället, inser de inte att de medverkar till rasismen? Den här tjejen kommer troligen hata blattarna något enormt nu då hon vet att de skiter i hennes lidande och istället börjar snacka om rasism.
Citera
2012-07-17, 01:41
Medlem
timewasters avatar
kan du länka facebook sidan?
Citera
2012-07-17, 01:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Det här var strongt och känns så jävla rätt. Kommunisterna och hatarna bryr sig inte det minsta om de som drabbas av det mångkulturella våldet. Normalt sett så lider de drabbade i tysthet av förnedringen såna här våldtäkts-, mord- eller rånhyllande manifestationer skapar. INTE den här gången. Daniel Mårtensson, pappa till tjejen som blev våldtagen i Bollnäs, reagerade så här på den "antirasistiska" manifestationens facebooksida:

Sällan man ser sån rättmätig vrede. Stå på dig Daniel.

Vad tycker ni om manifestationen och vad tycker ni om Daniels respons?

http://www.nordfront.se/23652.smr
http://www.nationell.nu/2012/07/16/p...on-mot-rasism/
jag förstår honom. Det borde vara folk ute och demonstrera mot att Sverige importerar dessa våldtäcksmän. Det måste vara det värsta som kan hända en pappa, att hans dotter blir våldtagen.
Citera
2012-07-17, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timewaster
kan du länka facebook sidan?
Jag tror att någon av sajterna jag länkade till länkade vidare. Men hans inlägg är borttaget från gruppens sida. Så jävla mycket brydde sig dessa "antirasister" om den här tjejen och hennes far att de inte ens tyckte att han skulle få komma till tals. Väldigt talande för deras mentalitet.
Citera
2012-07-17, 01:50
Medlem
Studenthesten123s avatar
Fan vad många förädare det finns i Sverige. Jävla "Anti-rasister"
Citera
2012-07-17, 01:54
Avstängd
https://www.facebook.com/pages/Stopp...u/309886203654
Fanns en länk vidare till den som länkades, stoppa våldtäckterna nu.
Citera
2012-07-17, 01:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Studenthesten123
Fan vad många förädare det finns i Sverige. Jävla "Anti-rasister"
Invandrarna är mer värda än att skydda sina landsmän, tycker de 3 tjejerna nu, men de blir säkert själva våldtagna snart, när de umgås med packet.
Citera
2012-07-17, 01:59
Medlem
timewasters avatar
kan någon länka till facebook sidan, hittar den inte.
Citera
2012-07-17, 02:15
Avstängd
NobunagaOdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boredbynoobs
Han borde istället reagera starkt på sin dotters klädsel.
Hur vet du hur hon gick klädd?

Jag tror kvinnor i civiliserade Sverige har mycket annat att tänka på än att tänka på vad några barbarer till stenåldersmänniskor anser om deras klädsel, jag tror de mer tänker på deras arbeten, studier och pojkvänner än vad några kåta skäggiga män som inte ens borde leva i Sverige tänker om dem.

Om svartskallarna vill leva i ett land där kvinnor går klädda i spökplump-kläder är det bara att flytta till valfritt muslimskt skitland där man fortfarande stenar ihjäl folk och annat som hör bronsåldern till.

Att ett av världens modernaste och rikaste länder ska lyssna på vad folk som kommer från världens rövhål har att säga till om anser nog alla är rätt skrattretande, den svenska modellen är helt överlägsen vad svartskallarna är kapabla till att skapa och leva efter.
Citera
2012-07-17, 02:19
Medlem
Ersattarens avatar
Känns som jag saknar någon och hoppas någon kan rätta mig nu.

Så händelseförloppet.

Daniels dotter blir våldtagen, massa människor vill några dagar senare gå i grupp för att på så sätt "trycka undan rasism" och Daniel känner nu att hans dotter inte klarar av det?

Hur är denna antirasismgrupp relaterad till Daniel och hans dotter? Läste artikeln men fann endast hans svar och att folk ville gå i manifestation.
Citera
2012-07-17, 02:21
Medlem
Laban_Js avatar
Så fruktansvärt okänsligt, men inte alls förvånande. Jag kommer aldrig förstå hur dessa människor tänker. Att ständigt, i något slags förebyggande syfte (?) anordna demonstrationer mot rasism när ociviliserade människor begår dessa ohyggliga brott får en att tappa hakan. Det ligger på samma nivå som " Jag älskar Malmö-kampanjen" som satte igång efter Malmö slagit rekord i våldsbrott.

Då, som nu, vägrar man acceptera enorma problem som drabbar bra människor. Man tittar inte på problemen och startar en debatt kring roten till problemet, eller hur man kan tänkas råda bot på detta. Nej, man övertygar istället sig själv om att det inte finns något problem och, som vanligt, måste vi se till att detta inte leder till det värsta som finns i hela, vida världen: rasism.

All heder till en far som älskar sin dotter. Mina tankar går till flickan, jag hoppas att hon med tiden kan gå vidare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback