Svara
2012-07-17, 01:01
Medlem
Hampzs avatar
punkt. brjar med en punk fr skojsskull.
s brjar man garva, varfr r det s hr, nu ska jag rka p balkongen, ett ventyr hej, vad pysslar jag med ass, tillbaka nu sitter jag hr i soffan, knns som det flyter typ. Man r fan inte smart nu ass, knns som man r p ett dagis lger, typ p en sn niv. Allt r typ, " pang nu r jag smart s sen blir allt kul igen i skrivande stund. Ni mste tro att va vad hller jag p med nu ser jag allvaret med det, men vad vare som allvaret med det hela, det r den stora frgan s blev man allvarlig igen. l det lter bra, men orkar jag hmta, nu knner jag mig skitsmart nr jag skriver det hr. ooohhh. r med min bror kan tillggas har aldrig skrattat s hr mycket i hela mitt liv. PUNKT

nu publicerar jag

ska jag lgga upp den?`nu kom det roliga igen.

har faktiskt inte tit s mycket tror jag, ca 2g sen 2 till. cubensis b+
Citera
2012-07-17, 02:26
Medlem
VoteForMrPedros avatar
10/10.
Citera
2012-07-17, 02:31
Medlem
CitizenErazeds avatar
Ses, fortstt uppdatera nu!
Citera
2012-07-17, 02:37
Medlem
SeMeNoMores avatar
Detta var utan tvekan den bsta rusrapporten jag har lst, 5/5 dasar fr den av mig
Citera
2012-07-17, 03:20
Medlem
Hampzs avatar
Har aldrig skrattat s hr mycket i hela mitt liv, garvat konstant sedan kl 23.00 fortf vck men brjar att dala nu, blev lite terdoseringar lite titt som ttt. kvllens hjdpunkter var "Pang" allt var pang om ni fattar vad jag menar haha, och ven ouuuh. Det var svaren p allt man behvde att veta och r fortf. Brjar bli grymt trtt nu men fr att resumera kvllen s var det ett pang moment.
Gldlampan tndes ett antal gnger i huvudet, nu r jag smart

Kul att ni gillade det som skrevs. Tack!
Senast redigerad av Hampz 2012-07-17 kl. 03:29.
Citera
2012-07-17, 03:36
Medlem
Hampzs avatar
Lyssnade p soviets nationalsong med olika videos. Skna snubbar med mustach garvade som fan

sg till sverke skelgd det r s det ska vara. haha nu sparkade svampen in igen. smgarvar hela tiden hr.
Citera
2012-07-17, 03:40
Medlem
Hampzs avatar
Brorsan trodde att han var smart och satte p filmen 2012 nu under nedgngen, helt fel film.. Jordens undergng.
Citera
2012-07-17, 11:44
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampz
Brorsan trodde att han var smart och satte p filmen 2012 nu under nedgngen, helt fel film.. Jordens undergng.
9/10
Citera
2012-07-17, 19:31
Medlem
Kickexs avatar
Hilarious!
Kul att ngon hade kul i alla fall .. Eller, nja... "pang"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto