Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-09-13, 18:42
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
nwo baklänges blir own dvs ägd. Jag undrar vad Grönland har med detta att göra för en person på Facebook jobbar på Nsa i Nuuk. Nsa ligger i maryland. Samt en annan person var jäkla tokig i Nuuk.
Grönland ägs inte av Danmark längre. Den ön erövrades för någon månad sedan. Ingen kommer såklart tro mig förutom dem som såg det hända.
__________________
Senast redigerad av Gangstah4life92 2021-09-13 kl. 18:50.
Citera
2021-09-13, 19:00
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Grönland ägs inte av Danmark längre. Den ön erövrades för någon månad sedan. Ingen kommer såklart tro mig förutom dem som såg det hända.

Då är du fasligt felunderrättad. Det norra brohuvudet är helt utplånat, så när som enskilda patruller strandsatta vid Discofjord. Narsaq-brohuvudet är hårt ansatt. Det är i princip bara Nuuks flygfält som är i inkräktarens händer idag.
Citera
2021-09-13, 19:24
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av optimst
Då är du fasligt felunderrättad. Det norra brohuvudet är helt utplånat, så när som enskilda patruller strandsatta vid Discofjord. Narsaq-brohuvudet är hårt ansatt. Det är i princip bara Nuuks flygfält som är i inkräktarens händer idag.
Jag erkänner att det jag skrev inte var 100% sant men vad jag kan se lär det inte dröja länge innan fienden äger den mark som de vill åt i alla fall.

Sist jag skrev något som inte får komma ut blev jag shadowbannad så svårt att veta vad man är tillåten att skriva egentligen.

Hur vet du allt detta förresten?
__________________
Senast redigerad av Gangstah4life92 2021-09-13 kl. 19:29.
Citera
2021-09-13, 19:52
  #52
Medlem
Rxds avatar
Det verkar som att den här konspirationen blivit aktuell nu igen under corona. Men resonemanget är såklart helt ologiskt och bakvänt. ”Eliten” vill inte döda någon med vaccinet. Tvärtom dom vill stoppa pandemin för att rädda ekonomin, inte för att rädda människor. Dom vill att befolkningen återvänder till sina jobb och börjar konsumera som vanligt igen.

Finns det grupper av rika människor som tycker jorden är överbefolkad? Ja uppenbarligen. Någon/några har ju betalt för monumentet. Dock är dessa en minoritet. Makthavarna har allt att tjäna på att en stor befolkning. Ju fler konsumenter, arbetare och soldater, desto bättre.
Citera
2021-09-21, 12:04
  #53
Medlem
Arnulf.den.Elftes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Grönland ägs inte av Danmark längre. Den ön erövrades för någon månad sedan. Ingen kommer såklart tro mig förutom dem som såg det hända.

Kan du förtydliga lite vad det är som hänt/händer på Grönland? Låter intressant.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback